פרק 33 - טום

207 3 0
                                    

עברו חודשיים מאז הנשיקה בבית של לורן.
אני והיא ביחד וככל שעוד יום עובר ככה אני מתאהב בה ומכיר אותה יותר ויותר.
עדיין לא שכבנו. כן כנראה זה מפתיע אתכם.
אני רציתי לתת לה את הרגע הנכון שתרגיש הכי מוכנה בעולם למרות שהיא כל הזמן חופרת לי שהיא מוכנה.
אני מאמין לה אבל הרגשתי שזה היה צריך לחכות מעט.

-

״היי בחור לוהט, אתה רווק?״ לורן דפקה בדלת הכניסה של חדרי ונכנסה, ראתה אותי שוכב במיטתי הזוגית.
״לא. אני תפוס. יש לי מישהי גולשת שנראת כמו חלום לא מציאותי״ השבתי וחייכתי חיוך רחב.
איזו יפה היא. אלוהים אדירים.
המתח ביני לבינה רק גובר מיום ליום.
״אה באמת? נו איך היא גולשת?״ התגרתה ביי ועלתה מעליי.
״היא גולשת מטורף את לא מבינה בכלל, ואפילו יהיה יותר מטורף אחרי שתגלוש עליי. על הפאקינג זין שלי. את חושבת שזה יהיה מטורף?״ שאלתי אותה בזמן שאני רואה איך שהפטמות שלה מזדקרות לכבודי ובגללי.
היא אוהבת שאני מדבר ככה גס וזה מחרמן את שנינו ואני כל כך אוהב שהיא מדברת ככה.
״זה יהיה מטורף עד כדי כך שהיא תגרום לך לצרוח.״ היא לחשה לי באוזני והורידה את חולצתה.
עיניי נפערו כשראיתי שהיא לא לובשת חזייה וזו הפעם הראשונה שאני רואה את הציצי שחיכיתי לראות אותו יותר מידי זמן.
ליבי מאיץ בקצב מפחיד,
״את לא מבינה כמה חיכיתי לראות אותם, פרח. הם אפילו נראים יותר טוב ממה שחשבתי שיהיו.״ קולי נהיה נמוך יותר והתנפלתי עליה בנשיקה.
״כן? איך חשבת שהם יהיו?״ שאלה בזמן הנשיקה והסניפה אותי,
״חשבתי שהם יהיו קצת קטנים יותר, ושהפטמות שלך יהיו ורודות וזועקות ממש כמו השפתיים היפות שלך.
אבל הופתעתי לגלות שהם יותר גדולים וקצת יותר בהירים משפתייך. הם נראים ממש כאילו הם נועדו לי.״
התנתקתי מהנשיקה והסתכלתי על הציצי המטורף שלה.
״הם כולם שלך, טום״ קולה נשבר.
באותו רגע זינקתי והשכבתי אותה כך שאני מעליה,
בהתחלה צבטתי חזק את פטמותייה שהיו זקורות כל כך.
היא גנחה ונאנחה ממש לתוך האוזן שלי.
פאק.
אצבעותיי כיווצו את הציצי שלה ואז לשוני לקקה במעגלים את פטמותייה.
״הממממ כןן! תעשה ככה״ גנחה לתוך האוזן שלי ופלטתי גניחה מהצמרמורת שהעבירה בי.
לאחר ליקוקים רבים התחלתי ממש למצוץ את הפטמות שלה והיא צעקה חזק ישר בתוך האוזן שלי, ״הממממ!!״.
״אני מת על הקול שלך, פרח.״ אמרתי וחזרתי למצוץ את הפטמות.
לאחר מספר דקות היא הזיזה אותי ממנה, ״אני אגשים לך את החלום עכשיו.״ היא אמרה וחייכה לי חיוך שטני ורחב שיניים.
אני מטורף עליה כל כך.

היא השכיבה אותי ואמרה לי לעצום את העיניים, וכך עשיתי.
שמעתי איך שהג'ינס הקצרצר שלבשה נזרק, כנראה שהיא מתפשטת.
״אני יכול לפתוח?״ שאלתי מגורה כל כך.
״ל..א..״ מלמלה,
״א-״ באתי להגיד משהו אבל התיישבה לי על הפאקינג פרצוף.
פאק זה הדבר שהכי רציתי ופינטזתי עליו מרגע שאני נדלקתי עליה.
הכוס שלה נמצא ממש על הפרצוף שלי, אתם מבינים את זה?
״פאק!!״ צעקתי בזמן שאני מתחיל ללקק את הכוס הרטוב שלה, ״פאק.. כן.. כן!!!״ היא צועקת.
תמשיכי לצעוק בייבי.
התחלתי למצוץ את הדגדגן שלה הכי חזק שאני יכול והיא צרחה כמו שלא שמעתי מעולם,
מייד נפלטו ממני קולות הזויים שלא שמעתי בחיים. אני לא יכול לשלוט בעצמי שאני שומע אותה ככה בידיעה שהיא יושבת עליי.

STARGIRL Where stories live. Discover now