7

218 9 1
                                    

Dominikov pohľad :
Vstal som a chvíľu mi trvalo uvedomiť si kde sa nachádzam. Keď som si uvedomil že u Nely tak som sa usmial. Ležala vedla mňa a nevinne oddychovala. Je roztomilá. Nebudem klamať sám sebe , zo začiatku mi šlo iba o to jedno. Ale niečo sa zmenilo a keď sme sa na tom koncerte rozprávali prišiel som na to , že je viac fajn než som si myslel. To čo mi včera povedala ma trochu zaskočilo. Že jr faninka som ani len netušil , a to že ma má alebo mala až tak moc rada som tiež vôbec nevedel. Ale páči sa mi ta predstava že ma milovala. Chvíľu som ju ešte pozoroval ako kľudne spí a potom sa začala preberať. "Dobrý ráno" poviem jej mojím chrapľavým hlasom. "Dobré ráno. Ako dlho tu na mňa už pozeráš?" Opýtala sa ma. Sám som nevedel odpoveď ale viem že to bolo rozhodne viac ako 20 minút. "Jenom chvíli" odpoviem jej. Ona sa zaškerý a vydá sa neznámo kam. Ja som sa rozhodol že sa vydám do obývačky. Už tam sedel Jakub aj Tomáš , okrem nich aj Nelčiny rodičia. Nela , jej sestra a Karlo tu neboli. "Brý ráno" povedal som. Jakub bol na tom zle , ale nečudujem sa. Včera vypil viac alkoholu než zvyčajne. Tomáš bol asi mysľou inde pretože mal zavreté oči a nevnímal. "Čau Dominiku" usmial sa na mňa Kubo. Po chvíli k nám pribehol aj Juro. "Dobré ráno všetkým" povedal. Vyzeral že je na tom najlepšie z nás štyroch. "Čau. Kde máš holky ?" Opýtam sa ho pretože som si myslel že su s ním. "Babské veci či čo" povie a hodí na mňa vtipný pohľad. Len sa zasmejem a čakám kedy príde Nela. "Hele lidi kdy jedeme?" Opýtam sa. "Když prijdou holky  pujdem se nachystat a jedem" ako to dopoovedal tak zo schodov sem prišla Nel aj s jej sestrou. "Jo tak se jdete nachystat vyrazime maximalne za hodinu" povie Vlček. My sa bez slova všetci postavíme a ideme každý tam kde máme veci.

Pohlad Nely :
Práve robím posledné úpravy na mojich vlasoch ešte pred tým ako odídeme. S Ninou sme preberali to že je mi vďačná že som sem tu bandu debilov vzala. Má ich vážne rada ako ja kedysi. Včera sa asi 5 krát fotila s Jakub. Ale nemám jej to za zlé. A ani oni , dokonca si myslím že si celkom rozumejú. "Nelčo už jedeme" povie Dominik ktorý vošiel do izby. "Jo už idem" usmejem sa a beriem do ruky rámik s fotkou ktorú som včera ukázala Dominikovy. Chcem si ju zobrať. Je to pekná pamiatka na moje "detské" časy. Keď sme nastúpili do auta sedeli sme vlastne skoro tak isto až na to že dnes sa vymenil Tomáš s Jakubom pretože Jakub si chce pospať a v predu sa vraj zle spí. Ja som si obzerala fotku ktorú som držala v ruke. Vtedy som Nika videla prvý krát na meet & great. "Hele co to máš?" Opýta sa Jakub ktorý zrejme nespí. "Fotku" poviem a podám mu ju. "Počkej to si ty ?" Opýta sa. "Nie môj pes" poviem mu. Na hlúpu otázku hlúpu odpoveď. "Ty si faninka?" Povie už normálnejšiu otázku. "Už nie až taká ako kedysi ale hej. Máte fajn hudbu a počúvam vás od začiatku" usmejem sa. "Ty píčo takže ty nejsi až tak slušná jak sem si myslel" zasmeje sa a podáva fotku Tomovy ktorý sedí v predu. "To je hodne starý" poznamená. "Fajn když seš taková faninka jaká je moje nejlepší písnička" opýta sa Kubo. "Podľa mňa Růženka" usmejem sa. Je to naozaj super pesnička a mám ju rada. "A odemne ?" Opýta sa nik ktorý do teraz nič nepovedal. Sid & Nancy" odpoviem a pozerám sa na neho cez spätné zrkadlo. "To dievča sa mi začína páčiť viac a viac" zasmeje sa Juro. Ďalej sme sa bavili už o nepodtatných témach až kým sme neprišli domov.

Dnes krátka kapitola ale snáď sa vám bude páčit. Pac a pusu❤️

ukáž mi svoj úsmev (nik tendo)Where stories live. Discover now