Išla som si pre pitie do "kuchyne" čo tu je. Boli sme vo vedľajšej miestnosti. "Hele nevím jaký máš problém ale od mího Domínka se drž dál jasný" ozval sa piskľavý hlas za mnou. "Mhm jasné" odpovedala som s nezáujmom. "Jak se opovažuješ odpovedet tak drzé ?!" Zapišťala tak že ju bolo počuť snáď na druhý koniec Pardubíc. "Normálne ti odpovedám neviem čo máš za problém" zasmiala som sa. "Ty píča se mi snažíš provzít mího Domíska" zaziapala. V tom k nám pribehol Dominik aj s Jakuboma Barčou. "Zuzko jakej je problém?" Opýtal sa jej milo Dominik a na mňa zazeral. "Tahle coura te chce do postele a ješte k tomu byla na mne drzá" povedala mu. "Ty kunda vyjebaná neotváraj si na mňa hubu ! Naozaj sa ti nesnažím Dominika prevziať jasné? A nebola som drzá jediný drzý človek si tu ty!" Zhukla som čož privolalo aj Radka so Šimonom. "Nelo! Do píči chovej se k ní hezky nic ti neprovedla" zhučal po mne hnusne Nik. "Dominiku mrdá ti? Ona je na Nelu hnusná" zhukla ho Barča. "Vole Jakube drž si holku na uzde" povedal rozzúrený Dominik. Jakubovy navrela žila. "Jsi jebnutej Dominiku? Kurva tahle coura , to ani není přítelkyně , nadává někomu z našich , a ty se zastaneš jí? Ještě jednou ji tady dotáhneš tak ji vyhodim vole i s tebou. A k nám domů má zákaz taky! Je ti to jasný? A teď padej i s ní!" Povedal Jakub. Poriadne sa rozzúril. "Fajn" povedal Nik a fľusol predomňa. "Kokot" povedala som tak aby ma počul. "Promiň lásko Nela je píča" povedal Zuzane. To mi ale nedalo. "Ja som piča hej ? Prečo si potom so mnou trávil toľko času Hm ? Typujem že vtedy si túto kurvičku ani nepoznal." Vybehla som pred neho a zasmiala som sa. "O čem mluví Domísku?" Opýtala sa ho Zuzana. "Nevím" ironicky sa zasmial , prebodol ma pohľadom a odišli. Akonáhle sa za nimi zabuchli dvere rozrevala som sa. "No ták on si to uvědomí." vzal ma do objatia Jakub. Barča sa ma potom ujala. "Potrebujem veľmi silný alkohol. Veľa silného alkoholu" povedala som smerom k ostatným keď ma Barča prikrila dekou. "Na" podával mi Jakub fľašu Becherovky. Na prvý krát som naraz vypila polovicu fľaše. "Si v pohode ?" Opýtal sa ma Šimon. "Vyzerám tak?" Zasmiala som sa. "Hej čo keby si šla na pár dní ku mne ?" Jakub sa na Šimona zarazene pozrel , lenže ja viem že myslí to o čom sme sa bavili. "Beriem" usmiala som sa. Teda snažila som sa o úsmev. "Tak ťa zajtra pred obedom vezmem skočím na obed a pôjdeme" povedal , rozlúčil sa s chalanmi a odišiel. "Nelo ? Ty Dominika doopravdy miluješ?" Spýtal sa ma Jakub. "poznáme sa pár týždňov a vždy až na dnes bol na mňa dobrý. Myslím že áno. Keby nie asi nevyvádzam takto" uchechtla som sa. "Jo to je fakt. Mrzí me to. Ale on dostane rozum neboj" povedal a rozcuchal mi vlasy. "Jdem domů" povedal Tom. "Počkaj" povedala som a dopila som zvyšok vľaše. "Bože muj Nelo kdo te naučil takle chlastat ?" opýtal sa Radek. "Dominik" fňukla som. "Ježiš promiň" povedal. Pamätám si že som zaspala.
Ráno som sa zobudila na to , že ma niekto budí.
"Nelo vstávej musíš se zbalit. Pamatuješ ? Jedeš k Šimonovy" triasla so mnou Barča. "Dobré ráno." Povedala som. "Aj tebe" usmiala sa. "Moc fajn nie je ale ďakujem" povedala som a šla som sa baliť. "Dobré ráno" povedala som Jakubovy a ostatným chalanom čo boli v obývačke. "I tobe. Kdy jedeš?" Opýtal sa ma Tom. "Neviem kedy príde Šimon. Je tu Dominik?" Spýtala som sa pre zmenu ja. "Ne. Od včerejška se nikomu neozval ani nic. "Aha" povedala som a zapadla som do izby. Počula som otváranie vchodových dverý tak som sa šla pozrieť , pretože som si myslela že prišiel Šimon. Lenže to nebol Shimmi. Bol to sám Dominik Citta v plnej kráse. A dosť zazeral. "čau" povedala som mu a šla som sa do kuchyne napiť. On ani neodpovedal. Potom som počula zvonček a šla som otvoriť. Dnu vbehol Šimon. "Ahooj " obímula som ho. "Čaaau" usmial sa. "Môžeme ísť ?" "Hrj len si pôjdem pre veci" povedala som. "Tak čau chlapci. Ahoj Baru." "Kedy se nám vrátíš Nelo?" Spýtal sa ma Tom. "Neviem. Keď mi bude lepšie" povedala som a odišla som. Cestou som mlčala. Šimon tiež pretože vedel že nemá cenu so mnou komunikovať. "Sme tu" povedal po veľmi dlhej ceste. Chvílkami som plakala , inokedy ticho mlčala , inokedy sa smiala na tom ako sa mu môže páčit Zuza. "Si si istý že ma tam chceš ? Videl si čo som stvárala cestou? To ti budem robiť aj doma..." povedala som. "Nevadí tak budeš. Inak dnes príde Astrall kid neviem či vieš kto to je. Je to dohodnuté už dlho inak by som to zrušil." Povedal. "Nevadí" usmiala som sa.
YOU ARE READING
ukáž mi svoj úsmev (nik tendo)
RomanceŽijem v Pardubiciach už pár rokov. Viem kto to je poznám ho. Ale to ako sme sa zblížili je pre mňa nové.