13

167 8 2
                                    

Chalani boli na show takže som bola v backu s Tomom , Barčou a Zuzou , teda ta niekam odišla. "Tomáš kde je tu WCko?" Spýtala som sa ho. Povedal mi kadiaľ mám ísť a ja som sa vydala na cestu vykonať svoju potrebu. Lenže to som nečakala že po ceste natrafím na Zuzanu ovesenú na nejakom chalanovi. Nenápadne som si ju odfotila ale Dominikovy to neukážem. Nechcem byť tá čo mu zlomí srdce. Napriek tomu že to vôbec nie je moja chyba. Šla som na Wc a vrátila som sa do backstage. Momentálne tam sedela iba Barča. "Barčo?" Nevedela som čo mám robiť tak to ukážem aspoň jej. "Jo?" Pozrela sa na mňa a tým odtrhla pohľad od mobilu. "Pozri čo som videla cestou na záchod" povedala som sklesnuto. Na dominikovi mi záleží takže som z toho smutná. Nezaslúži si ju. Ukázala som jej fotku Zuzi. Ona sa na mňa vystrašene pozrela. "Ja mu to nemôžem povedať. Čo mám robiť ?" Povedala som. "Teď se sklidni , řekneme to Jakubovi a ten to Domčovi řekne. Nebo ho proste jen necháme aby na to přišel sám" povedala mi. "Na čo ma Nik prijst ?" Spýtal sa Tom ktorý sa tu nečakane objavil. "Umh" vydala som zo seba. Pozrela som sa na Barču s tým či mu to mám povedať a ona jemne prikývla. "Na tohle" povedala Barča a ja som mu ukázala svoj mobil. " já to vedel a taky Jakub to rikal jenomže on nás neposloucha" rozhovoril sa Tom. "Máme mu to povedať alebo ho nechať tak?" Spýtala som sa. "Podle me na to dost brzo prijde , a když ne tak mu to renku" povedal. My sme šli potom na stage. S Barčou som si tam doslova vyliala dušu bola to prdel. Keď sme sa vrátili tak Citta sa muchloval s tou svojou čubkou ale bola som v poriadnej nálade tak som to neriešila. Večer sme si poprdeli užili. Na izbe som bola s Tomáškom.
"Vole Nelo ty seš úplne zlitá proboha zítra chcípneš" smial sa mi. Potom si už nič nepamätám.
Ráno som sa zobudila a prvé čo som spravila bolo , že som letela na záchod. "Ale co Nelinko já to říkal" smial sa Tom ktorý bol opretý o rám   dverí. "No tak promiň" povedala som po Česky. "Čeština ti sluší" povedal mi. "Vím" zaškerila som sa na neho. "Hele a co ty ? Už si OK?" Opýtal sa. "Ja neviem. Vieš , asi to tak má byť..." usmiala som sa a vydala sa preč z kúpeľne. "Jsem rád že si tady s náma zas... neboj všechno bude jednou dobrý" usmial sa a zamkol sa v kúpeľni. Mne však svojou vetou dal poriadného chrobáka do hlavy. Môže byť naozaj všetko dobré? Alebo náš príbeh skončí tak že sa už nebudeme rozprávať? Bol to niekedy náš príbeh? Sedela som na posteli a premýšľala nad takýmito vecami. Neviem ako dlho som mohla takto sedieť , ale o chvíľu vyšiel Tom zo slovami Nelčo ale pohni jdem na snídani.
Tak sa aj stalo. Všetci sme sa tam hromadne stretli , teda až na Zuzu. "Niku kde máš holku?" Opýtal sa ho Radan. "Je jí špatne nebo co" povedal Dominik akoby mu to bolo ukranduté. "Poslyš mne se ta tvá holka nelíbí Niku." Skonštatoval Jakub a ja som sa pozrela na Báru. Je dosť možné že to Jakubovi povedala. Ona sa na mňa tiež pozrela a jemne kývla hlavou na znak toho že to vie. Ďalej som to neriešila a venovala som sa svojmu jedlu...

Dnes kratučká kapitola ale poriadne som sa na vás vysrala :( . Nebolo mi v poslednej dobe psychicky tak aby som bola schopná

ukáž mi svoj úsmev (nik tendo)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora