ah Yeonjun ah

402 47 12
                                    

hepimiz malız

*Seungmin Jisung'u gruba ekledi*

seungmin:

bulacaz mi amk orospusunu?

jeongin:

heralde oc camii avlusunda mi bulduk Jisung'umu? Kimse cocugumu, kocami ve babami uzemez.

seungmin:

Jisung'uma bizden baska kimse kotu bisey diyemez amina koyim

jisung:

duygulandimm yapmayin aglarim burada

seungmin:

orospu cocu aglama doverim

felix:

AYY AGLİYORUM NE DUYGUSAL KONUSMUSSUNUZ😭😭😭😭😭😭

seungmin:

sana mi dedik sen niye duygulaniyon got

felix:

NE SANA Mİ, pogacalarda sana yag cok guzel oluyor.

jeongin:

twice uyesi olan sanayi soyleyecegini sandim adam guzel fake atti amk

felix:

tabii ne sandin yarram 😏😏

jeongin:

annen sandim felix

felix:

anami karistirma yavsak

jisung:

asklar sdvgilme gicm neb gelirm bB

seungmin:

hee dimi bende BANGCHAN diye birisine asik falanmisim.

*jeongin ekran görüntüsü aldı*

seungmin:

yawsak jeongin'i adam saniydum orospu bisey itiraf ettim mi ekran goruntusu aliyor bok cukuru

jeongin:

benim oldugum yerde sirlarinizi soylemeyeceginiz aslanim😏😏😏

felix:

"jisung'a yenıt veriyor"

orospu bi cocuk icin bizi mi sattin

jisung:

kes lan orospu yoldayim sevgilime gidiyorum gelerim birazdan

felix:

iyi cabuk gel oc

Jisung, Minho'nun evine doğru yola çıkmıştı. Uzun zamandır görüşmüyordu neredeyse 1 hafta olmuştu!
Buluştuklarında Jisung, o yorumu Minho'ya gösterip "Ulan bunu yazan orospu piç benim kuzenim olacak bok çukuru Yeonjun!" dedi ve Minho da Jeongin gibi "Bu yarrak kafalı bizim okulda mı?" diye sordu. Jisung "Ben nerden bileyim amk" dedi Minho da "Sen bilecen tabi yarram ben mi bilecem?" "Neys yarın bakarız sınıflara." dedi Jisung. "Ulan bizim sınıfta müdür yardımcısının orospu olan çocuğu vardı onu unuttum amk" diyerek birden ayağa fırladı Minho. Jisung "KİM O KİM KİM?!" dedi "KİM OLACAK SOOBİN TABİİ Kİ"
Ertesi gün okulda Soobin'e para karşılığı okulda Choi Yeonjun isimli birisi var mı diye baktırdıklarında 11/A'da öyle birisi olduğunu gördüler. Okul çıkışı A şubesinin önünde Minho, Bangchan, Changbin ve Hyunjin bekliyorlardı. Dışarıda Seungmin, Jisung, Felix ve Jeongin de onları bekliyorlardı. Tabii ki bunlar nöbetçi öğrenciye yalvararak izin kağıdı alıp 1 ders erken çıktılar. Nöbetçi öğrenci de Woojin'di. O kadar yalvardılar ki Felix arada yanlışlıkla "Woojin sikini yalayayım yaz şurdan 8 tane izin kağıdı😭😭" deyip sahteden ağlamıştı. Daha sonra Minho planını anlatmaya başladı: "Bakın, şimdi Bangchan, Changbin, Hyunjin ve ben 11/A sınıfının önünde bekleyeceğiz ki çıkarken Yeonjun'u rahatlıkla takip edebilelim ama hepimiz ayrı ayrı yerlerde duracağız ki takip edildiğini anlamasın. Allah korusun zeki birisi çıkabilir. Neyse daha sonra siz dördünüz benim arabamın(😎) önünde bekleyeceksiniz, çıkış yapıldığında ve biz kapının önüne çıktığımızda ve ben Yeonjunla konuşup merdivenden inmeye başladığımızda dördünüzden birisi beni arayacak ve ben de arayan kişiye "He baba arabayla mı geldiin?!" deyip onu arabama doğru çekmeye çalışacağım. Eğer zorluk çıkarırsa Hyunjin sen, sana verdiğim bu poşeti onun kafasına geçireceksin, Changbin sende onu bayıltacaksın. Arabaya da hep birlikte taşırız. Bu arada onu götüreceğimiz terkedilmiş depoyu ben 3 gün öncesinden ayarladım. O zaman hazırız değil mi?" "Evet hazırız da neden onu evimize götürmek yerine terkedilmiş bir depoya götürüyoruz, ayrıca bu yaptığımız adam kaçırmak şikayet ederse ne yapacağız??" dedi endişeli bir yüzle Jeongin. "Oy oy ağzına kurban olduğum, aşkım onları biz önceden ayarladık zaten bebeğim bizi istese de şikayet edemez. Ayrıca hiç mi Türk dizisi izlemedin? Fidye için kaçırılan kızlar hep böyle terkedilmiş depolara götürülür." diye Jeongin'in sorularını cevapladı Hyunjin. Ama Hyunjin sadece Jeongin endişelenmesin diye herşeyi hallettik diyerek ona yalan söylemişti, "Eğer gerçekten şikayet ederse sıçarız harbi amk" dedi Minho'ya dönüp. "Beyler herşey hazır bence artık yavaş yavaş olmamız gereken yerlere geçelim çünkü dersin bitmesine 20 dakika kaldı" dedi Jisung ve bunu söylemesinden sonra hepsi 12/C'nin önünden ayrılıp yerlerine geçti. "Ay ay ay Seungmin bu çok heyecanlı sürekli döveriz artık ayayayayayay" dedi Felix. "Felix saçmalama istersen, Minho'nun dediği gibi zeki birisi çıkarsa bu yapacaklarımızı telefonundan kayıt alabilir falan. Hani belki çok dizi/film izliyordur. Olabilir böyle şeyler hazırlıklı olmalıyız" dedi Seungmin ve diğerlerini beklemeye koyuldular.
*
Okul çıkışı gelmişti sınıflar teker teker dağılıyordu. Minho, Yeonjun'u gördü ve arkadaşlarına "Bangchan sen diğerleriyle dur Changbin ve Hyunjin zorluk çıkarsa diye bana lazım" dedi. Hyunjin "YA BEN NEDEN DURUYORUM BANGCHAN DURSUN YA" diyerek atıldı. Minho "Olmaz Bangchan yanlışlıkla kaslarıyla nefessiz bırakır çocuğu falan olmaz öyle iş" dedi ve daha sonra Yeonjun kaybolmadan peşinden koştu. Sonunda çıkış kapısının önündeki merdivenlere gelmişti. Hemen orada Yeonjun'u durdurup "Aa şey sen Choi Yeonjunsun, değil mi?" diye sordu. Yeonjun karşısında ilk defa gördüğü bu çocuğa "Şey evet bir sorun mu var?" dedi. Minho "Yok, yok da şey senin kuzenini tanıyorum ben." dedi. Yeonjun "Hangisi 12 tane var da" dedi. Minho sülalenin bu kadar kalabalıklığına şaşırmıştı ama çok geçmeden "Ay yani şey Han Jisung diye birisi" dedi. Yeonjun anlamaz gözlerle "Lan o en son benim Hot Wheels'lı arabamı çalıp ailesiyle buraya taşınmıştı. O yüzden onunla aram neredeyse 12 senedir aram kötü" dedi. Minho, onu kaçıramayacağını yani arabasına kadar götüremeyeceğini anlamıştı ama Seungmin sanırım durumu tam anlayamamıştı ki o anda Minho'yu aradı. Minho telefonu açmadan önce Yeonjun'dan 2 dakika müsaade istemişti. "Ulan gerizekalı bak kapatıyorum birazdan Hyunjin ve Changbin'e işaret edeceğim halledecekler kapat telefonu kapat!!" diye Seungmin'e bağırdı. Okulda kimsenin kalmadığını anlayıp hemen Hyunjin'e bağırdı. Yeonjun tam anlayamadan kafasına Şok poşeti geçirilmişti.

Lanetli ŞişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin