"Gerizekalı dün gruba OLAY VAR OLAY OLAY yazdın olay ne salak Jeongin yüzünden olayı öğrenemedik" dedi Seungmin merak içinde. "Banane amk", kaşlarını çatarak Seungmin'e bakıyordu Jeongin. "He şey sen kızabilirsin Seungmin o yüzden aramızda en az 17 metre mesafe olmalı. Neyse şey diyorum haftaya karneleri alacaz ya. O yüzden okulda da güvenlik vesaire kalmadı ya neyse işte biz bugün alalım sevgililerimizi kaçalım okuldan. Hem avm gezeriz sinemaya gideriz falan çok iyi fikir dimii?" heyecanla Jisung bunları söyledi. "Amk niye kızayım iyi fikir aslında bunu bi düşünelim."
Derse girdiler. Aysel hoca her zamanki gibi bitmiş de olsa matematik kitaplarını çıkarttırdı. "Hocam zaten kalmış şurada bi hafta bahçeye çıkalım ya ne olacak? Zaten tüm sınıflar dışarda." diyerek sınıftakiler isyan ediyordu. "Bu beni hiç ilgilendirmez. Çok gerideyiz ayrıca girdiğim tüm sınıflarda ders işledim hiç biri sizin kadar isyan etmedi." diyerek sınıfa bağırdı Aysel hoca. Sınıftaki öğrenciler iyice hocaya baskı yapmaya başladı. "Hocam sene sonu geldi nasıl geride olalım kitaba tekrar başladık zaten amına koyayım". "Lisa sen utanmıyor musun öğretmeninle böyle konuşmaya. Gel disipline gideceğiz. Son zamanlar gelmiş ağzınızı tutamıyorsunuz. Yeni nesil böyle zaten anca küfür anca küfür. Gençler küfrederek kendinizi haklı çıkaramazsınız sadece insanların size olan saygısını kaybedersiniz." "Hocam Allah çarpsın ağzımdan kaçtı yanlışlıkla söyledim. Hem sizin hiç ağzınızdan kaçmıyor mu?" diyerek kendini korudu Lisa. "Hocam haklı siz kaç kere Jeongin'e dersi dinlemiyor diye kafasına kitapla vurarak gerizekalı demiştiniz." diyerek yeni gelen kız arkadaşını korudu. "SUS HATIRLATMA!" diyerek çığlık atmaya başladı Jeongin. Travma yaşamıştı. "Kızım sen Lisa'nın avukatı mısın da koruyorsun onu sende geliyorsun disipline benimle. Ayrıca siz ahlaklı olmayı öğrenmediğiniz için sonraki dersin hocası geleseye kadar teneffüs dahil hiç sınıftan çıkmayacaksınız. Bu da belki sizi adam eder." diyerek yeni gelen gizemli kız ve tüm sınıfa ceza verdi. Lisa, gizemli kız ve hoca sınıftan çıkmıştı. Artık geri kalan öğrenciler özgürlüğüne kavuşmuştu. "Bakın aklıma ne geldi. Şimdi Aysel denen manyak karı sınıfta yok müdürün odasında e bizde o sırada yan sınıfa gidip sevgililerimizi alıp gizlice okuldan kaçalım." heyecanla Seungmin planını anlattı. "Salak çocuk sınıftaki inek öğrencileri unuttun galiba. Şu Yuna var ya sınıfın ortasına sıçsak gider Aysel karısına söyle-" Jisung cümlesini tamamlayamadan Aysel hoca sınıfa girmişti ve onları dinliyordu. "Ee Jisung Aysel karısı ne yaparmış?" "H-hocam siz ne ara geldiniz hoş geldiniz." kekelemeye başladı Jisung. "Hocam ne kadarını duydunuz?" "Sen okuldan kaçma planını anlatırken ben sınıfa girmiştim bile. Neyse siz ikiniz çıkın tahtaya bi dayağımı yiyin de kendinize gelin.". "Hocam yalnız bu illegal." Wonyoung ağzındaki çilekli sakızını çiğneye çiğneye konuşuyordu. "Kızım legal ya da illegal hiç umrumda bile değil farkındaysan. Hem dayağı bu sefer hakettiler." Aysel hocanın savunması sınıfa çok saçma gelmişti. Resmen illegal bir şey yapacaktı hemde tüm sınıfın önünde. "Felix sen kamerayla çek bende hocanın dikkatini dağıtmaya çalışacağım. Hangi orospu benim kocişlerim ve bebeklerime şiddet uygulamaya cürret edebilir?! Eğer bana da vurursa okul çıkışı gidip mahkemeye veriyoruz bu karıyı." "Tamam da hoca beni de görürse sıçarız."
Jeongin hocanın yanına gitti "Hoca hocasınız diye saygı duyduk ama bir yere kadar bırakın çocukları işin sonu müdürün odasında bitmesin.". Aysel hoca tam ağzını açtığında sınıfın kapısı sertçe açıldı "AYAYAYAYAYAY SEUNGMİN BİLİYORUM BİZE SÜRPRİZ HAZIRLADIĞINIZ İÇİN KAPIYI KAPATTINIZ DİMİİİ?!". Aysel hoca bu kişilerin aniden sınıfa girmesine extra sinirlenip "Çocuğum ahır mı burası?! Öyle istediğin gibi kapıyı çarparak içeri giremezsiniz! Çıkın dışarı bakayım!" diyerek Bangchan'a kızdı. "Hocam çok haklısınız çok veletçe eşekçe bir davranışta bulundum! Hemen çıkmalıyız değil mi Minho?"."Arkadaşlarınız da siz üçünüz gibi kerata. Siz varya siz adam olmazsınız. Sopamı getirip bir iki el döveyim sizi de rahatlayayım. Ayrıca ben Felix arkadaşınıza çok üzülüyorum. Böyle sessiz sakin bir çocuğu da yanınızda tuta tuta bozarsınız siz.". "Hocam bir yerden sonra ayıp oluyor. Hem Felix mi sessiz sakin? Hocam yani bir kere bu çocukla 1 saat bile geçirseniz hayatınızda hiç duymadığınız küfürleri ondan duyarsınız." dedi Jisung. Tam o sırada Felix ile bakıştılar. "Hocam yalandır ben asla küfretmem çok ahlaklı bir insanım ben! Ayrıca bana söyleyene bak telefondan yazışırken nasıl küfürler ediyor?!" diyerek kendini savundu Felix. "Otur çocuğum sopamı alıp geliyorum. Yuna eğer bi yaramazlık olursa bana gelir gelmez bildiriyorsun." diyerek sınıftan çıktı hoca. "Arkadaşlar konuşanları yazıyorum sessiz olalım lütfen!" Yuna sınıfı uyardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şişe
Fanficayy bu ilk yazdığım hikaye çok heyecanlııııı.bu arada rahatsız olacaklar için uyarı yapayım; ağır küfürler ve yazım yanlışları olabilir. bu arada başta söylediğim gibi ilk hikayem olduğu için yazım dilim pek gelişmiş değil ve size acemice gelebilir...