"Gel şöyle herkesin bizi görebileceği bir yere gidelim" dedi Bangchan. "Tamam da ne alaka?" diye sordu Seungmin. "Anlarsın şimdi" dedi Bangchan.
Huening Kai gelip bir anda "SAPLA BANGCHAN KOÇUUUUOM" diye bağırdı ve o anda Bangchan ve Seungmin güreşmeye başladı. "OROSPU EVLADI ÇIK LAN ÜZERİMDEN TAŞIYAMIYOM SENİ!" diye çığlık attı Seungmin ama Bangchan o kadar çok kazanmak istiyordu ki onu duymuyordu bile. Changbin her zamanki gibi bu ikisi güreşirken kayda alıyordu. En sonunda Bangchan kazandı ve Seungmin, Bangchan üzerinden kalkasaya kadar yerde yattı. En sonunda Bangchan kalkacakken Minho Bangchan'ı itti ve Seungmin ile dudakları buluştu. Changbin bağırarak "TÜM OKULDA BU VİDEOYU YAYACAM HAHAHAHAHAHAHA GÖRECEKSİN SEN SEUNGMİN HAHAHAHAHA" dedi. Bir kaç dakika boyunca o şekilde orada durduktan sonra Seungmin "Lan sapık mısın gay napıyon oç?!" dedi. Bangchan da "Ben de seni seviyorum🥰" dedi. Felix geldiğinde videoyu göstererek "OOOOOO ABİİM SEN Bİ DE BİZE KIZIYODUN ÖPÜŞÜNCE OOOOOO OOOOO O OO OOO OOOOOOOOOO O OOOOOO" dedi "KES SOKACAM ŞİMDİ SANA DA VİDEONADA HÖST! Küçük biçıslar ben sizden büyük olduğum için öpüşebilirim. Ayrıca bu tamamen Jisung arkadaşın şerrrefsiz sevgilisi Minho yüzünden oldu. Felix sen de ota boka OOOOOO deyip durma sokarım bak" dedi Seungmin. Felix "Aa ayıp ediyorsun ama aşık olduğun kişiyle öpüştün şimdi de bize mi kızıyorsun OOOOOOOOOOOOOOO" dedi. Seungmin "Felix bak sana mı sokayım yoksa söylediğin her O harfine mi?" dedi. Jeongin "Hiiii seks ayıp🥵" dedi. "Aşkolar ben evde falan da bl okuyorum yani hiç farketmez. Ama açık bir yerde yapmayın şeref yoksunu Changbin sizi kayda alabilir" dedi Jisung ve Felix bir anda onu dövmeye başladı. "LAN OÇ BİZ SENİN SEVGİLİNE ŞEREF YOKSUNU DİYOZ MU KES SESİNİ YOKSA İNLETİRİM SENİ YATAKTA!!!!!!!" diye bağırarak Jisung'u dövüyordu. "Aaaaaay Felix dövecem seni bak. Siktirip gidebilirsiniz şimdi okul çıkışı vakti ben Minho ile birlikte eve gidecem. Belkide onun evine gidip onun odasında-" diye Jis yapacaklarını anlatırken Seungmin bir anda "Evet arkadaşlar koca yürekli Jisung arkadaşımız konuyu yine sekse getirdi bence o kendi kendine konuşsun bizde eve gidelim" dedi. "Ay tamam tamam sustum ben gidiyorum evde mesajlaşırızz." diyerek yerinden kalkıp Minho'yu bulmak için yola çıktı."Aşkım nerdesin 30 yıldır seni arıyorum?" dedi Jisung. Minho "Aşko ne diyosun burdayım "30 yıldır" gelip bakmak aklına gelmedi mi hiç?" dedi gülerek. "Ay neyse boşver senin eve geçelim mi? İlk matematik ve fizik ödevlerini bitiririz daha sonra bi film izleriz hemde çok romantik. Ayayayayayay hemen gidelim!" dedi Jisung heyecanla. "İyi sen istediysen öyle yaparız" dedi Minho. Eve doğru yola çıktılar.
Yolda Minho bir anda durup "O ruh çağırdığımız şişeye ne oldu?" diye sordu. Jisung "Şey ben evimde sergiliyorum onu." dedi heyecanla. "İstersen yarın okula getiririm.". Minho duraksayıp "Lan o şişe yüzünden seni dövdüler ve sen o şişeyi evde sergiliyor musun?" diye sordu ve Jisung yanıt olarak "Evet ama arkadaşlarımdan dayak yemeye alıştım ben ayrıca o şişe sayesinde sana ilk defa orada dokunmuştum😉 Bu yüzden sergiliyorum." dedi ve yürümeye devam etti.
Eve vardıklarında Jisung hemen Minho'ya "Fizik ve matematik ödevini hemen yapalım da bitsinn" diye tutturmuştu. Ders kitabını açıp ilk soruyu okudular. "Ne anladın Minhogül?!" diyerek isyan etti Jisung. "Sana bakmaktan soruyu okuyamadım ki." diye yanıt verdi Minho. "Yaaa şapşik. Neyse şimdi bana yürümenin sırası değil. Ödevi yapalım öyle flörtleşelim." dedi Jisung. "Senin disiplinine sıçayım. Neyse o zaman hızlı hızlı bitirelim şu ödevi. Hem daha çok işimiz var ohooo" dedi Minho ve soruları çözmeye başladı.
Sorular bitmişti. Artık istediklerini yapabilirlerdi. Jisung hemen Minho'ya "Ya aşkım yarın benim evime geçelim. Hem kitaplığımı düzenlemem lazım sende yardım edersin falan. Hem bir iki şey yaparız orda da." dedi. Minho baba gibi "Bakarız." dedi ve güldü. "Hığğ çok komik" diyerek Minho'yu küçümsedi, Jisung ve mutfağa geçip mısır patlatmaya başladı. Minho arkasından ona sarılıp boynundan öpmüştü. Jisung'un çok hoşuna gitmişti ve kafasını çevirip onu dudağından öptü.
"Ya hangi filmi izleyecezz?!" diyerek mızmızlanmaya başladı Jisung. Haklıydı amk o kadar saat mısıt patlatırken hiç kimse mi düşünmedi amk?! Daha sonra internetten bakıp en iyi gerilim filminin "Oyuncak Hikayesi 3" olduğuna karar verdiler.
"Ya of insan büyüse bile oyuncaklarını alıp öyle yerlere verir mi?" dedi Minho gözyaşları içinde. "Ay evet psikopat çocuk ya. Nasıl da üzüldü oyuncaklar ühü". "Ya neyse boşver de yarın ne kadar süre senin evde duracam? Çok uzun süre kalamam annemler şehir dışından dönecekler." diyerek konuyu dağıttü Minho. "Bilmem bence en fazla 1 saat durursun." dedi Jisung. Kafası karışmıştı. "Ya da şey yapabiliriz. Benim kitaplığı düzeltme fikrini yarından sonraki güne erteleyelim, ben de senin ailenle tanışmış olayım." diyerek fikir önerdi Jisung(mantıklı olan da buydu). "Tabii olabilir. Çok mantıklı o zaman yarın tekrar bizim eve geleceksin." "Okeyy".
"Aşkitellom ben artık eve gitmeliyim saat geç oldu." diyerek yerinden kalktı Jis. "Ama saat daha sekiz buçuk çok erken." dedi Minho. "Amaaan yarın tekrar gelecem zaten merak etme sen. Benim gidip haftaya yetişmesi gereken 300 soruluk fizik projesini yetiştirmem lazım.". Söylerken Jisung deri ceketini giyiyordu. "Ya mal mısın sende? Neden 3 ay önce verilen projeyi son haftaya bırakıyorsun? Neyse zaten okulun kapanmasına şurada 1 ay kalmış. 1 ay sonra istediğimiz kadar gezeceğizz" dedi Minho ve kapıyı açtı.
hepimiz malız
jisung;
Olay varr OLAY VAR KOSUN OLAY VAR
felix;
Oc kesin olay yok sende bize gereksiz bisey anlatmak icin boyle kandiriyorsun. Hem saat aksam 9 niye bu kadar gec yaziyorsun?!
jeongin;
Arkadaslar Seungmo bakmiyor bence oldu.
felix;
SEUNGMİN NERDESİN SEUNGMİN OLMEE😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
jisung;
Arkadaslar eger Seungmin olduyse yarin okulda herkesin gozunun onunde Minho'yu opecem.
seungmin;
Neresinden opecegine bagli. Eger dudaktansa ip ve sandalye hazir😘
jisung;
Arkadaslar gordugunuz uzere olmemis bi sonrakine artik😔
felix;
Seungmin hyung kacmalisin. Cunku seni oldurmeye geliyorum. Ama sana bir kac sorum var. Aci cekerek olmek mi, hissetmeden olmek mi? Ayrica bicakla mi oldureyim bogarak mi?
seungmin;
Olm kurtarin beni bu psikopat, gercekten porno izlemek icin gelir oldurur beni help help
jeongin;
Yatin zibarin esek yavrulari yarin okul var.
jisung;
Kanka papatya evreni ister misin?
jeongin;
Olurr😍😍🤩🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şişe
Fanficayy bu ilk yazdığım hikaye çok heyecanlııııı.bu arada rahatsız olacaklar için uyarı yapayım; ağır küfürler ve yazım yanlışları olabilir. bu arada başta söylediğim gibi ilk hikayem olduğu için yazım dilim pek gelişmiş değil ve size acemice gelebilir...