Çocuklar seslerini çıkarmadan Aysel hocanın ofisine gittiler. "Of şu mal karıyıda hiç sevmiyorum ayak işlerini yaptırıyor bize." "Kapa çeneni Jis senin yüzünden eve gidemeyecez bugün." "Felix varya umrumda değil istediğimi söylerim. Bu karının eli ayağı yok mu bizden sağlam kadın ya."
"LAN BAKIN NE BULDUM!" dedi Minho heyecanla. "Geçenki matematik sınav kağıtları. Hoca daha açıklamamıştı.". Kağıtlara korku ve heyecanla bakıyorlardı. "LAN JİSUNG VE SEUNGMİN -2 ALMIŞ AMK EKSİ PUAN ALMAYI NASIL BAŞARDINIZ HAHSHAHAHA" diyerek alay etti Changbin. "Lan yanlış ve doğrularımızda aynı. Pezevenk kopya mı çektin benden lan?!" "A-abi kızma bir iki soruya baktım.". Seungmin ve Jisung boğuşmaya başladı. Felix ve Changbin işsiz ve ortaokuldaki kaostan beslenen popüler kız gibi arkada "Kavga-Kavga" diye bağırıyorlardı. "Lan kesin sesiniz Aysel hoca gelecek sonra bir bakalım siz mi kavga kavga diye bağırıyonuz biz mi?!". Bangchan abi sinirliydi. "Aklıma birşey geldi doğrularımızı yanlış yanlışlarımızı doğru yapalım. Yüksek not alırız. Hem belki Allah bilir ana-babamızı gururlandırırız." dedi Jeongin. Mantıklıydı.
(Ben olsam bende yaparim da o yuzden diyorum alshskshwks)
"Aga saçmalama bu kadın bilmiyor mu kime kaç verdiğini. Bu sefer 0 da alamayız." dedi Minho. "Jis ve Seung için değişen birşey yok zaten eksi not almışlar HAHAHAHAHAHAHAHAH" Changbin.. Ah be ayıp oluyor.
"Olum kes sesini dövmeyeyim seni. Zaten anksitem tuttu şu daracık alanda 8 kişi sığmaya çalışıyoruz." ağlamaklı bir sesle konuştu Jis. "Lan kes desene -2 çok fena koyuyo diye. Bu arada arkadaşlar biz ne unuttuuuk?" diye sordu Changbin. "Lan ne unuttuk" bakışı atıyorlardı. "Koymuşuz dansı yapmadı amına koyayım. Gelin de kudurtalım şunları." Hepsi "KOYMUŞUZ OAAAOAOAOOOOOOOAAAOOOOO" diye bağırarak rastgele dans ediyorlardı. O kadar ileri gitmişlerdi ki Changbin twerk atmaya başlamıştı. Seung dayanamayıp "Götünü sikeyim orospu" deyip Changbin'in götüne vurdu. "Arkadaşlar taciz edildim. TACİZ EDİLDİM BEN İSTEMEDEN GÖTÜME VURULDU""ÇOCUKLAR BEN SİZE BURAYI TOPLAYIN DEDİM DAĞITIN DEMEDİM EĞER 10 DAKİKA İÇİNDE TOPLAMAZSANIZ SINAV NOTUNUZU DÜŞÜRÜRÜM!"
Aysel hoca gelmişti. Sınıflar gürültüden dolayı şikayet etmişlerdi."Ah be Jis ve Seung... Artık -2 değil -5 falan alırsınız. Bizde ne yaparız 3-4 birşeyler alırız. Her türlü koyduğumuzu söylemek istemiyorum bu arada. Minnacık bir hatırlatma." "Changbin eğer bizimle uğraşmayı kesmezsen gerçekten şu süpürgeyi alır göt deliğine sokarım." diye son uyarısını yaptı Seung. İşlerine döndüler. 8 kişi olunca hızlıca toplamışlardı ortalığı. Son 5 dakikalık vakitleri kalmıştı. "Aga bakın anlarsa görmedik/duymadık/bilmiyoruz. Okey?". Sınav kağıtlarını çıkarıp notlarını değiştireceklerdi. "Hayatım senin notunu bana versek?" diye not teklifinde bulundu Jisung. "Aşkım yeter ki iste ama biz şuan doğruları yanlış yanlışları doğru yapıyoruz. Sen, söylemesi zor ama hepimizden yüksek not alıyorsun..." "Lan, lan kes sesini sikerim seni amına koduğum." "Ya niye sinirleniyorsun Allah Allah. Yanlış birşey mi söyledim?"
Notları değiştirip bahçeye indiler. "Hocam bittiiii" diye hep bir ağızdan bağırdılar. "Güzel evlerinize gidebilirsiniz. Bugün iyi günümdesiniz. Erken salıyorum sizi.".
"Lee Know-aah! Birisi bana bak ne yazmış.". Jisung telefonuna gelen bildirimle ilk defa gerçek korkuyu hissetmişti. "Bakayım ne yazmışlar."
Bilinmeyen Numara
Bak sevgilimi rahat bırak yoksa seni gerçek anlamda bulurum.
15:25
Siz
Kimsiniz?
15:33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şişe
Hayran Kurguayy bu ilk yazdığım hikaye çok heyecanlııııı.bu arada rahatsız olacaklar için uyarı yapayım; ağır küfürler ve yazım yanlışları olabilir. bu arada başta söylediğim gibi ilk hikayem olduğu için yazım dilim pek gelişmiş değil ve size acemice gelebilir...