V. Fejezet - Békülés

2.3K 64 0
                                    

Oda mentem hozzá és megfogtam neki az ajtót, a keze tele volt szatyrokkal.

-Nagy bevásárlás? - Mosolyogtam rá halványan.

-Szia! - Mosolygott rám. - Igen, köszi, hogy megfogtad az ajtót. - Nevetett.

-Nagyon szívesen. - Mosolyogtam. - Segítsek esetleg még valamit?

-Nagyon kedves vagy, de innentől már menni fog! - Nevetve vette elő a kulcsát amit leejtett, ahogy egyszerre hajoltunk érte összefejeltünk.

-Uh, bocsi! - Nevetve fogtam a fejem.

-Én bocsi. - Nevetett ő is. - Elutazol? - Nézte a bőröndömet kíváncsian.

-Csak pár napra anyukámékhoz Csepelre.. - Sóhajtottam.

-Valami gond van? - Sóhajtott ő is egy nagyot.

-Hát, ilyen baráti vita.. - Nevettem halkan.

-Sajnálom, azért remélem visszajössz hamar! - Mosolygott.

-Majd kiderül, na szia! - Mosolyogtam rá.

-Vigyázz magadra, szia!

Mosolygott ő is, kimentem a nagy kapun a kocsim felé sóhajtva. Kissé csalódott vagyok, hogy Dani nem jött utánam.

•Dani szemszöge•

A konyhai ablakon keresztül hallgattam végig a beszélgetésüket azzal a kis buzi gyerekkel, innen pont a nagy kapuhoz látni. Nagyon ideges lettem, hogy nevetgéltek meg minden. Mikor láttam, hogy kiment Beki a nagy ajtón kimentem a lakás elé rágyújtani és vártam, hogy Ati felérjen. A fejével biccentett amikor felszenvedte magát a szatyraival és a biciklijével a lépcsőn magát, állkapcsom megfeszült.

-Figyelj, beszélhetnénk pár szót? - Miután elnyomtam a csikket oda mentem hozzá. - Hogy tiszta lappal indítsunk.

-Persze. - Nézett rám majd kinyitotta a lakás ajtót.

-Segítek. - Mondtam majd megfogtam a szatyrait és bentebb vittem őket így bent voltam az előtérben.

-Csak így nem illik besétálni valakihez, hogy nem hívtak be. - Nézett rám felvont szemöldökkel.

-Érthető leszek, Bekivel mi kavarunk. - Néztem a szemébe.

-Oké, nekem semmi közöm hozzá. - Nevetett fel.

-Hagyd őt békén, bazdmeg. - Néztem rá hülyén.

-Rebeka egy nagyon intelligens lány, megtudja válogatni kivel ismerkedik. - Nézett rám. - Mondjuk azt nem értem, hogy egy ekkora bunkóval mit szeretne kezdeni..

-Vigyázz a szádra kis gyerek. - Feszültem neki, ő elesett. - Ne jó pofizz neki.

-Húzzál ki a lakásomból. - Pattant fel, kinevettem őt majd kimentem és visszamentem a mi lakásunkba.

-Fú, de beleverném a betonba. - Mentem be a srácokhoz vissza feszülten.

-Beki így is ki van rád borulva. - Mondta Kevin sóhajtva.

-Mindegy, basszunk be.. - Mentem a hűtőhöz és kivettem a piákat.

-Danikám, te bánatos vagy? - Nevetett Matyi.

-Most ne beszéljünk erről.. - Néztem rájuk hülyén.

-Tesó, az nem csak dugás volt. - Nevetett Bence. - Kiflivel nekünk is így kezdődött, a kocsi hátsó ülésén aztán már a második gyerekünket várja!

-Én nem akarok kapcsolatot sem. Semmit. - Motyogtam.

-Beki nem ilyennek tűnik, szerintem ő összekapcsolódott így veled. - Nevetett Gaben.

Híres lakótárs ||T.Danny FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now