I. Fejezet - Egy szabály van

4.3K 88 4
                                    

( A II. Kötet külön fut, a címe pedig ,, 1 évvel később... " , megtaláljátok a profilomon❤️ )


Kipattantak a szemeim ahogy tányér csörömpölést hallottam a konyhából, kimásztam az ágyamból és az órára pillantottam. 3:44, megfogtam az ágyam melletti baseball ütőt majd halkan lenyomtam a kilincset és kinyitottam az ajtót, a konyha felé mentem ahonnan viháncolást hallottam és pisszegést.

-Ahj, Dani! - Néztem rájuk hülyén ahogy egy csaj az asztalon feküdt, majd a törött tányerokra. - Ez mi a fasz?! - Néztem körbe ismét kiakadva.

-Bocsi Beki, hogy hangosak vagyunk.. - Nevetve nézett rám részegen.

-Ne az asztalon csináljátok már ahol eszünk, menjetek a szobádba.. - Motyogtam és megfogtam a seprűt, hogy a szilánkokat összesöpörjem.

-Jó, megyünk már.. - Nevetve húzta le a csajt az asztalról.

-És legyetek csöndben, 4 óra múlva megyek dolgozni.. - Néztem rájuk nagyot sóhajtva.

-Jóóó...

Nevettek majd a szobájába mentek becsapva az ajtót, sóhajtva összesöpörtem majd letöröltem az asztalt egy mosogatószeres ronggyal. Nem hiszem el, hogy itt az asztalon akartak hetyegni.. Különben is megbeszéltük, hogy nem hozunk fel senkit vagy csak úgy, hogy a másik ne tudjon róla. Pechük volt mert ma Daninak kellett volna mosogatni mielőtt elindult bulizni, de mivel ez nem történt meg így a tányérok a pulton maradtak. Most vehetünk újakat mert nem képes elmosni 4 tányért, mostanában egyre több a feszültség közöttünk. Én sokat dolgozom mert az egyik kolleganőm elment szülni és így az ő vendégeit is megpróbáltam többnyire átvenni, egy műkörmös szalonban dolgozom nem messze innen, Budán lakunk egy egész megfizethető albérletben. Visszamentem a szobámba, az ütőt visszatámasztottam a helyére majd az ágyba bújtam, a párnámat a fülemre szorítottam ahogy hallottam a nyögéseket meg a kuncogásokat. Próbáltam elaludni mert tényleg nem sokára kelnem kell, mikor végre csend lett én is nyugovóra tértem.

Alig éreztem pár percnek azt a 4 órát ami eltelt, már szólt is az ébresztőm amit hisztisen nyomtam ki. A plafont bámultam pár percig majd fel ültem az ágyon ásítva és nyújtóztam egy nagyot. Felöltöztem majd kimentem a konyhába ahol meglepetésemre ott volt Dani is, éppen egy literes vizet kortyolt magába.

-Jobb reggelt.. - Néztem rá majd kivettem a hűtőből egy yoghurt italt.

-Neked is.. - Nevetett halkan. - Szét megy a fejem..

-Hát még nekem, és még dolgoznom is kell estig.. - Tettem el az ételhordóba összekészített ebédemet.

-Hangosak voltunk nagyon? - Nézett rám sóhajtva.

-Igen, kibaszottul.. Dani, megbeszéltük, hogy nem hozunk fel senkit vagy csak halkan.. Bár ez inkább rád jellemző, hogy felhozol nőket..

-Jaj, ne csináld már.. Nem sűrűn csinálok ilyet, sajnálom. Tegnap nagyon berúgtam, Beki.. - Ölelt át szorosan.

-Igen, bűzlesz is. - Nevettem halkan.

-Mindjárt lefürdök! - Nevetett. - Ma szabad napom van, veszek tányért. - Nézte a kukában lévő törött darabokat.

-Ez egy remek ötlet, Dániel! - Néztem rá mosolyogva.

-Menjél dolgozni, Rebeka! - Mosolygott rám.

-Megyek is, majd jövök ilyen 9 körül. - Nyomtam egy puszit az arcára, ő viszonozta mosolygva.

-Vigyázz magadra, Beki!

Híres lakótárs ||T.Danny FF.|| BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang