A vérvétel eredményére vártunk a rendelő előtt, nagyon remélem, hogy jó a vérképem és minden rendben van vele. Idegesen birizgáltam Dani kézfejét ahogy össze voltak kulcsolva ujjaink, ő is feszült volt láttam rajta. Mikor a nővér kijött a papírral a kezében fel álltunk, halványan mosolygott miközben oda adta nekem.
-Szerencsére minden rendben van, semmi jele annak ami volt! - Mosolygott.
-Ez remek hír! - Mondta Dani megkönnyebbülve.
-Igen, nagyon! - Mosolyogtam én is boldogan.
-Viszlát! - Mondta a nővér.
-Köszönjük, viszlát! - Mondtuk mi is boldogan és elindultunk haza.
-Ez nagyon szuper, hogy minden rendben! - Mosolygott rám Dani és kinyitotta a kocsi ajtót.
-Igen, most nincs más dolgunk mint kicsit elvonulni kettesben! - Mosolyogtam rá.
-Bizony. - Mosolygott rám. - Na menjünk is!
***
A repülő ablakán bámultam kifelé izgatottan, annyira gyönyörű volt Indiai-óceán, hogy teljes ámulatban voltam. Sosem voltam még itt és annyira durva, hogy Dani elhozott ide. Nem engedte, hogy belefizessek az egészbe de gyanítom, hogy nagyon sokba fog kerülni ez a pár nap amit itt töltünk. Ahogy leszállt a gép egy nagyobb szigeten izgatottan mentem utána a csomagjainkért, mosolyogva néztem Danira.
-Na, bébi most pedig átrepülünk a szállásra. - Mosolygott rám.
-Ja, hogy nem itt leszünk. - Néztem rá meglepődve.
-Nem, még kicsit repülünk. - Fogta a bőröndjeinket.
-Én már itt is csodásan el lettem volna! - Ugráltam bezsongva.
-Azt meghiszem, de ahova viszlek ennél ezerszer jobb!
Mosolygott és felszálltunk a kis repülőre, amit az ablakból láttam nem sokkal később már elállt a lélegzetem is.
-Ezt nem hiszem el! - Néztem Danira.
-Annyira örülök, hogy tetszik!
Mosolygott rám és megcsókolt, ahogy leszállt a gép szinte leszaladtam a gépről és boldogan néztem körbe. Nevetve néztem a nőre aki virágokból készült nyakláncot akasztott a nyakamba, akárcsak a filmekben.
-Na akkor a 17-es számú bungalló a miénk! - Nézte a kulcsot Dani mosolyogva majd elindultunk a fa hídon.
-Úristen, mennyi rája! - Mutogattam a vízbe. - Meg ott is!
-Bébi, majd ha búvárkodunk neked véged lesz. - Nevetett és kinyitotta a mi faházunkat, be is mentem körbe nézni, a szavam is elállt.
STAI LEGGENDO
Híres lakótárs ||T.Danny FF.|| Befejezett
Fanfiction❗️MEGJELENT: II. Kötet - 1 évvel később...❗️ A nevem Rebeka, a barátaim csak Bekkának hívnak. Dani az egyetlen aki Bekinek hív, igen az a Dani. T.Danny. Együtt nőttünk fel, egy utcában és most egy albérletben is lakunk. Hogy milyen Telegdy Dánielle...