II/VII. - Koordináta

1.2K 55 1
                                    

-Megkönnyítem a dolgodat.

Néztem Danira és kimentem az ajtón becsapva azt, nagyon rosszul esett az is, hogy elmondta, hogy terhes voltam meg, hogy nem hitt nekem. Megint belefutottam ebbe a hülye szituációba, állandóan ez van.

-Beki. - Sóhajtva jött utánam Dani.

-Vigyél haza, légszíves. - Mondtam halkan.

-Neked hiszek csak nem akarok összeveszni Kevinnel sem, értsd meg. - Sóhajtva fogta kezei közé az arcomat.

-Vigyél haza. - Távolodtam el tőle és beültem a kocsiba.

*Dani szemszöge *

Kurva életbe, hogy mindig van valami. Beültem a kocsiba és haza vittem Bekit, köszönés nélkül kiszállt és bement a szülei házába. Fejemet a kormánynak támasztottam és percekig úgy voltam, megugrottam ahogy kopogtak az ablakon.

-Na már csak te hiányoztál.. -Húztam le az ablakot Levinek. - Mit akarsz?

-Gondoltam önthetnénk tiszta vizet a pohárba és elmehetnénk piálni mint régen. - Sóhajtva támaszkodott a kocsinak és a kezét nyújtotta felém.

-Hát jó. - Fogtam vele kezet. - Ülj csak be. - Sóhajtottam, végül is elvoltunk Levivel mindig is régen.

***

Egy egyszerű kocsmába ültünk be, fogalmam sincs hányadik sört ittam de még mindig úgy éreztem nem nagyon rúgtam be. Sokat beszélgettünk Levivel és elvoltunk tökre, nem számítottam rá , hogy olyan lesz mint régen.

-Szóval akkor te és Beki.. Együtt. - Nézett rám kíváncsian.

-Nem akarok most Bekiről beszélni. - Néztem rá és bele ittam a korsóba.

-Összevesztetek? - Nézett rám nevetve. - Vagy csak Beki túl reagált valamit megint..

-Fogalmam sincs, Kevinnel nagyon összevesztek. - Piszkáltam a korsó fülét.

-Nem lehet, hogy van köztük valami? - Ivott ő is a sörébe.

-Dehogy is.. - Néztem rá hülyén. - Soha nem volt köztük semmi..

-Semmi? - Mosolyodott el. - Azért ez elég nagy túlzás..

-Na, avass be.. De ha hazudsz kinyírlak.. - Nevetve néztem rá, most már érdekelt a sztori.

-Amikor nagyon összehaverkodtatok Kevinnel neki nagyon bejött Beki. - Nézett rám.

-Idáig stimmel, tudok róla, hogy tetszett neki Beki. - Néztem rá vállat vonva.

-Emlékszel arra a bulira amikor te koncerten voltál? - Nézett rám. - Még tényleg csak kezdő haverok voltatok Kevinnel 3-4 évvel ezelőtt.

-Igen, tudom. - Ittam meg a maradék sört.

-Hát akkor volt ott egy felelsz vagy mersz. - Intett a pincérnek, hogy hozzon még sört.

-A lényeget, Levi.. - Néztem rá felvont szemöldökkel.

-A lényeg, hogy be kellett menniük a szobába ketten. - Nézett rám beszívott ajkakkal.

-Ugyan már, ez nem jelent semmit.. - Forgattam meg szemeim.

-Csak, hogy videóra lett véve amit csinálnak... - Nézett a szemembe, elnevettem magam.

-Kamuzol. - Nevetett. - Kibaszott szánalmas.. - Álltam fel de kissé megszédültem ahogy hirtelen beütött a pia.

-Nem kamuzok, a laptopomon megvan a videó hisz én vettem fel. - Nézett rám, állkapcsom megfeszült.

-Akkor most szépen elmegyünk hozzád és megmutatod a videót. - Néztem a szemébe, legszívesebben neki estem volna de fontosabb a hírnevem minthogy így viselkedjek.

-Várjál, vannak ám feltételeim. - Nevetve állt fel és átölelte a vállamat. - Otthon elmondom.

* Beki szemszöge *

A laptopon kerestem olcsó albérleteket és munkákat is, nem nagyon jártam sikerrel de nem adtam fel. Csalódtam Daniban, hogy nem állt ki mellettem Kevin miatt. Kevint meg egyenesen utálom most, hogy lehet valaki ekkora szemét. Nem is értem, olyan dühös vagyok. Fogalmam sincs már kiben bízhatok, Vikit sem akarom ezzel traktálni van nekik elég gondjuk a gyerekvállalással. Úgy sajnálom, hogy nem jön össze nekik a baba.. Pedig annyira jó szülök lennének és úgy szeretik egymást Gabival, remélem összejön nekik lassan. A telefonomra néztem amikor felvillant, Dani írt.

~Nagyon jó volt a tegnap este de szerintem jobb lesz, ha most egy kis szünetet tartunk még is csak

~Most mi a baj? Azt hittem rendben vagyunk..

~Régóta nem voltam nővel és így összekötöttem a kellemest a hasznossal.

~Kellemest a hasznossal? Hazudtál amikor azt mondtad szeretsz?

~Nem hazudtam, csak nem úgy gondoltam ahogy te..

~Nem hiszem el, hogy megint ez történik. Hányszor fogod még átbaszni a fejemet?

~Sajnálom, Beki.. Időre van szükségem

~Azt kapsz most bőven, ez volt az utolsó esélyed azt remélem tudod..

Erre már választ nem kaptam, nyeltem egy nagyot mert már egyszerűen sírni sem tudtam. Igaza volt Kevinnek, szánalmas vagyok, hogy ezt csinálom. Daninak már megint csak egy dugás voltam, most megint időt kér. Biztos valami nővel van, nem hiszem el, hogy folyton bedőlök neki. Nem is értem miért történik folyamatosan ez velem, egyszerűn nem fér a fejembe. A telefonomra néztem amikor Viki hívott, sóhajtva vettem fel.

-Szia. - Mondtam halkan.

-Szia, drága! Hogy alakult a tegnap este? - Kérdezte sóhajtva.

-Nagyon jól, lefeküdtünk Danival meg minden jó volt egészen idáig ugyan is most szakított velem.. - Sóhajtottam nevetve. - Kevin is bekavart.. Vele is összevesztünk.

-Ezek a pasik. - Sóhajtott. - Lenne kedved elmenni kávézni? Gaben is besértődött és itt hagyott..

-Persze, menjünk! - Mosolyodtam el halványan, legalább elterelődnek a gondolataim kicsit.

***

-Akkor most mi van veled és Danival? - Sóhajtott.

-Szakított velem megint.. - Nevettem halkan. - De már sírni sem tudok.

-Nem értem ezt a gyereket, meg se érdemel téged.. - Fújta ki magát.

-Láttam őt elmenni Levivel. - Néztem rá.

-A szomszéd gyerekkel? - Nézett rám ő is.

-Igen.. - Néztem a telefonomra amikor felvillant, Levi írt.

~Szia, beszélnünk kéne.

-Dani? - Kérdezte Viki.

-Levi beszélni akar. - Néztem a telefonomra amikor felvillant ismét, sms-t kaptam Dani régi telefonjáról amit már évek óta nem használt.

~47.53268 ; 18.95882

-Mi ez a sok szám? - Nevetett Viki.

-Ne haragudj, most mennem kell. - Álltam fel. - Meghívtalak erre! -Tettem le a pénzt.

-Hova mész? - Nézett rám kérdően. - Minden rendben?

-Majd írok! Ne haragudj tényleg!

Pusziltam meg az arcát majd sietve kimentem a kocsihoz és beültem, Dani koordinátát küldött. Ezt régen rendszeresen csináltuk, megnéztem a google térképen és a Hárshegyhez vezettek a számok. Egy időben folyton ezzel szívattuk egymást, hogy random koordinátákat küldtünk a másiknak és el kellett oda menni és ott eldugtunk valamit. Hát, most nem hinném, hogy szórakozik Dani. Előbb még szakított velem most meg a régi telefonjáról írt nekem amit évek óta nem használt, valami nincs rendben.

Híres lakótárs ||T.Danny FF.|| BefejezettTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon