* Beki szemszöge*
Miután haza engedtek a kórházból párszor be kellett mennem a bíróságra, hisz vádat emeltek Kevin, Levi és Attila ellen. Mivel évekkel ezelőtti a videó amin Kevin és én vagyunk így elavultnak tekintették és mivel az erdőben sem bántott engem meg bevitt a kórházba is ezért szabadon távozhatott. A videó miatt elég sok követőjét elvesztette szóval bűnhődik eleget én úgy gondolom, úgyhogy csak látni nem akarom többet őt. Levi ellen vádat emeltek súlyos testi sértésért mivel a CT kimutatta, hogy az ütése egy kisebb belső vérzést okozott a hasamban és a fejsérülésem is ráakarták kenni de voltam olyan kedves és megvédtem őt, hogy az tényleg csak baleset volt. Viszont zsarolás miatt és illegális videótartalommal való visszaéléssel is megvádolták így összesen 3 év felfüggesztettet kapott és egy távol tartási végzést ellenem és Dani ellen is így, ha a közelünkbe jön akkor börtönbe is mehet. Attila mivel megszegte a távol tartási parancsot így ő 1 év letöltendő börtön büntetést kapott, ő járt a legrosszabbul de teljesen megérdemelték mindhárman. Örülök, hogy vége van ennek az egésznek és Danival végre csak egymásra koncentrálhatunk. Annyi jó volt ebben az egész pár hétben, hogy összekovácsolódtunk eléggé Danival szóval annyira rosszul nem sült el ez az egész. Kevinnek eladta a ház másik felét és vettünk belőle egy saját kis családi házat Budán, fel kell újítani de legalább együtt csináljuk.
-Szia, bébi! Megjöttünk! - Jött be Dani az ajtón Bencével megszakítva a gondolkozás menetemet.
-Sziasztok! - Mosolyogva álltam fel a kanapéról és adtam neki egy csókot, Bencét pedig átöleltem.
-Egy csomó helyet bejártunk, nincs olyan színű csempe amilyet te szeretnél. - Sóhajtott nagyot és lerúgta a cipőjét majd felakasztotta a kabátját, Bence is ezt tette.
-Mindegy, akkor jó lesz valami egyszerű is! - Legyintettem egyet mosolyogva. - Éhesek vagytok?
-Naná! - Nevetett Bence és leült a kanapéra.
-Csináltam rakott krumplit! - Vettem elő a sütőből, nem rég lett kész. Szedtem nekik és megterítettem az asztalnál, hogy tudjanak enni.
***
-Jól vagy? - Jött mögém Dani és a vállamat kezdte gyengéden masszírozni, én éppen egy arcmaszkot kentem fel az arcomra.
-Igen, csak fáradt vagyok. - Mosolyogtam rá a tükörből.
-Ha nem találsz munkát akkor sincs semmi baj, van elég pénzünk! - Ölelt át hátulról sóhajtva.
-Az a te pénzed és nem akarom, hogy te tarts el. - Mostam ki az ecsetet a csapnál amivel felkentem a maszkot.
-De együtt vagyunk és én szeretném rád költeni a pénzemet, bébi! - Puszilgatta a nyakamat.
-Én meg nem akarom és lezárva. - Néztem rá nevetve ahogy felé fordultam.
-Ahogy te akarod. - Mosolyogva húzott a fenekemnél fogva közelebb magához.
-Én nem vagyok az a fajta aki hagyja, hogy eltartsák tudod jól. - Nevettem halkan.
-Azok után amiken keresztül mentél, igazán hagyhatnád. - Tűrte el a hajamat a fülem mögé.
-Így is nagyon sok dolgot tettél már értem.. - Néztem a szemébe és átöleltem a nyakát.
-Mert szeretlek, bébi! - Mosolygott rám a szemembe nézve.
-Én is szeretlek! - Pusziltam meg ajkait mosolyogva óvatosan vigyázva az arcmaszkomra.
-És.. Ha azt mondanám legyél a feleségem? - Nézett a szemembe. - Akkor hagynád, hogy eltartsalak?
-Tessék? - Néztem rá nagy szemekkel.
ESTÁS LEYENDO
Híres lakótárs ||T.Danny FF.|| Befejezett
Fanfic❗️MEGJELENT: II. Kötet - 1 évvel később...❗️ A nevem Rebeka, a barátaim csak Bekkának hívnak. Dani az egyetlen aki Bekinek hív, igen az a Dani. T.Danny. Együtt nőttünk fel, egy utcában és most egy albérletben is lakunk. Hogy milyen Telegdy Dánielle...