On: Vešel jsem do třídy a chtěl si sednou na své obvyklé místo. To se mi snad asi zdá. Sedí tam nějaká holka s dlouhými hnědobloňdatymi vlasy. Oči má světle modré. Zřejmě je nová, protože jsem ji tu v životě neviděl. Měl bych o ni zjistit něco víc, ale beztak bude stejně namyšlená jak tyhle holky. Nebo, možná se pletu.
Ona: Seděla jsem v poslední lavici u okna, když do třídy vešel vysoký blonďák s modrýma očima a piercingem ve rtu. Asi jsem mu zasedla místo, když se zastavil uprostřed dveří a zíral na mě jak na zloděje. Nevěnovala jsem se mu a chystala si věci na vyučování.
Luke: Nevěděl jsem co mám dělat. To ji mám z tama jako vypakovat, nebo co? Vedle ní bylo prázdné místo, tak mě napadlo si za ní sednout.
Amy: Když jsem si nachastala věci, které jsem dostala od třídní učitelky, podívala jsem se ke dveřím, kde měl stát on. Stál tam. Stál tam jak tvrdý Y. Podívala jsem se co máme první hodinu, když v tom někdo šel k mému místu a sedl si vedle mě. Když jsem k němu očkem vzhlédla byl to on.
Luke: Když jsem šel k ní hledala něco na papíře. Podle všeho to byl rozvrh. Sedl jsem si vedle ní hodil batoh na zem a opřel se o opěradlo židle. Očkem na mě vzhlédla. Asi byla nervózní nebo zaskočená, protože drtila v ruce tužku. Musel jsem se nad tím uchechtnou, protože to vážně vypadalo srandovně.
Amy: Ve třídě bylo hrobové ticho. Byla jsem strašně nervózní, tak jsem do ruky vzala tužku a začal jsem ji v dlaních drtit. Najednou se potichu zachechtal. Nechápu proč. Otočila jsem hlavu směrem k oknu a koukala ven na školní park.
Luke: Chtěl jsem konecně něco říct, ale bál jsem se. Bylo to zvláštní takový až bláznivý, nikdy předním jsem s holkou neměl problém navázat konverzaci.
Info.
Moc prosím o coment jestli se vám to líbilo nebo ne:)
A je mi moc líto, že nepíšu 'zamilovaná?' Nemám na to vážně náladu. Snad to chápete:(.
Napsala jsem vám něco, co se vám snad bude líbit a budete me podporovat:)♥