#4 přiznání

404 24 0
                                    

V minulého díle

Anonym

"Dobrou noc Amy:*"

Na SMS jsem odesla to samé co on/ona.

"Dobrou noc Anonyme-_-"

Vypla jsem mobil, znovu zkontrolovala budík a zabořila se do hebkých peřin.

___________________________________________

,, Amy! Vstávej! Máš tu návštěvu!" Z kuchyně na mě volala mamka. Bylo mi to jedno že tu někdo je, ať si dojde nahoru. Já nevstávám, vždyť je ještě čas.

Klepání na dveře

,, Můžu dál?"ozval se hlas spoza dveří.

,, hmm..jjj" nemohla jsem ani mluvit. Jsem ospalá, proč me každéj budí.

,, Amy, víš..já ti chtěl něco říct" to Amy mě dostalo z postele. Vždyť to je Luke. Co tady chce, ja jsem v pyžamu a on... drží v ruce růži. Dala jsem mu pokyn ať mluví dál. Sedl si vedle mě a podal mi růži kterou jsem dala do vázy.

,, Amy víš ... jsem ten Anonym, kterého nemůžeš vystát. " smutným pohledem se na mě podíval.,, Dělám všechno pro to, abych ti byl na blízku. Sedl jsem si vedle tebe, proto, že ses mi líbila. Byla jsi jina než ostatní. Seš jsem za Sarah, proto že jsem chtěl byt s tebou.. Amy..já tě miluju." Nevěřícně jsem na něho koukala. Srdce mj bušilo jak o závod. Miluju ho..nebo ne? Jen mi to tak připadá?

,, Já-já..nechceš něco k pití? " takovej trapas...prej 'nechceš něco k pití? ' bože ja sem kráva.

,, jo..Děkuju stačí voda" pousmál se a já šla do kuchyně pro skleničky.

,, Díky" poděkoval a já mu dala pití.

,, nechceš se už jít oblékat? Už je skoro osm" přikývla jsem a běžela jsem do kouplelny, kde jsem si udělala hygienu namalovala jsem se, což u mě znamená řasenka, tužka a lehký make-up. hodila na sebe modré jeansy a volné bílé tílko a šla jsem za Lukem.

"Sluší ti to" usmál se.

"Díky.." odpověděla jsem a sedla si za ním na postel."Luku aby bylo jasno tak..." nedořekla jsem to. Luke mi dal přes rty prst. "Pšt.. Amy, já nechci aby jsi byla nešťastná. Já nechci aby si semnou byla z donucení nebo tak něco. Chápeš? Já tě miluju, ale chci aby si byla šťtastná." dojalo mě to, ikdyž poslední větu řekl sklesle. "Ale Luku.. miluju tě.." dívala jsem se do země a cítila jak se červenám. "Amy? Vážně?? Miluju tě!" celý se rozzářil. Byla jsem šťastná, když jsem ho takhle viděla. Luke se začal přibližovat. Byl tak blízko, že jsme se nosem o sebe třeli a cítili navzájem svůj dech, když vtom se do pokoje přiřítila Kaila.

"OMG,OMG, OMG!!!" začala pištět přes celý barák.

"Kailo! Buď zticha, jde tě slyšet až ven sakra!" snažila jsem ji překřičet.

"OMG to je Luke Hamingston!!! OMG" ano... moje sestra je zamilovaná do 5SOS až strašně dlouho.

"Luke, ale už mě znáš jak vidím, těší mě" začal se smát a podal ji ruku, zatímco Kaila se na něho normálně vrhla.

"Ka-kaila, pro-o t-tebe Ki" usmála se a držela se ho kolem krku jak klíště. Strašně se po něm sápala a ve mě se vařila krev. Žárlím, a to se u mě často nestává.
,, Amy, měli bychom jít do školy" mrknuk na mě Luke a šli jsme na chodbu se obout.
,, Mami, jdem do školy, pa" křikla jsem na mamku, ktera koukala na Divokého anděla.

,, Jak to vlastně mezi námi je? Nebo bude?" Zeptala jsem se Luka a čekala na odpověď.
,, No, chtěl bych s tebou chodit...ale nevím co ty?" Podíval se do země a vzápětí na mě. Nevím jestli to je zrovna nejlepší nápad Mít něco s celebritou jako je Luke a celkově 5SOS.
,, No víš Luku.."

Takže:) chci vám říct že vás mam děsně ráda a chci vám říct že píšu knihu Svůdný učitel který je s Harrym Stylesem takže holky:) ty které máte rady Harryho tak se určite koukněte na první díl který vydám dnes, nebk zítra:)..
CRAZY- abych vás neodradila od čtení tak vám chci poděkovat za všechno.:) další částí bude něco +13 takže se máte na co těšit:)
-xoxo*

Crazy [5SOS/Luke]Kde žijí příběhy. Začni objevovat