V minulém díle.
Luke: Chtěl jsem konecně něco říct, ale bál jsem se. Bylo to zvláštní takový až bláznivý, nikdy předním jsem s holkou neměl problém navázat konverzaci.
______________________________________________________♥
Luke: Nevěděl jsem jak mám začít. Ještě k tomu se otočila k oknu a asi se koukala na školní park. Nevím co na parku vidí, vždyť je tam jen tráva, pěšinky, lavičky, keře a fontána. Nic zajímavého. Nemohl jsem se na ni vynadívat. Byla vážné krásná. Asi jsem se na ni musel dívat jak blázen, když v tom prolomila nekonečné ticho. ,, Ehm...všechno v pohodě? " pousmála se a asi ji to přišlo směsné protože to vypadalo, že za malou chvíli vybuchne. Já ji jen kvýl a otočil hlavu na druhý bok. Takovej trapas.
Amy: Probodával mě něčí pohled. Asi jeho protože nikdo jiný blízko mě není. Už jsem to nevydržela a jen tak jsem plácla. "Ehm...všechno v pohodě? " usmála jsem se, ale zkoušela jsem maskovat smích. Byl takovej zvláští jen kývl hlavou a otočil halvu na bok. Mohl aspoň promluvit. Ale tak nic no. Když začala první hodina musela jsem se soustředit, protože tuhle látku v matice vůbec nechápu. Snažila jsem se něco vypočítat, ale marně. Prostě jsem úplně tupá.
Luke: Přemýšlel jsem, jestli se mám otočit na ni a začít s ní o něčem mluvit, ale zrovna přišla učitelka Karseová, kterou máme na matiku. Tenhle předmět je asi nejlehčí co znám..Narozdíl od španělštiny, která mi vůbec nejde. Když zkončila hodina šel jsem na chodbu, kde byla kupa holek a chtěly po mě podpisy.
,, Ahoj Luku, podepíšeš a vyfotíš se s nima?" Mluvila na mě Sarah a já kývl na souhlas. Většina holek si na to už zvykla že jsem slavný. Naštěstí mě většina holek bere jako normálního kluka a to mě tu zná každá. Najednou jsem viděl jak jde po chodbě spolusedící a objímá se se Sarah.
Amy: Když zkončila hodina chvíli jsem ještě byla ve třídě zatímco on vypadl hned jak to šlo. Nachystala jsem si věci na další hodinu a šla za mojí kamarádkou Sarah, která na mě čekala na chodbě.
,, Ahoj Sarah" usmála jsem se a objala ji.
,, Amy, tak ráda tě zase vidím" úsměv mi obětovala a zmáčkla me radostí jak nejvíc to asi šlo.
,, Sarah du-dusiš mě"
,, Jej promiň, ale vis jak ráda te vidím" usmála se a někam mě táhla.
,, Amy, tohle je Luk, Luku tohle je Amy." Culila se na nás jako bych to snad potřebovala.
,, Jo čau Luku" usmála jsem se a chytala se odejít.
,, Ahoj.. ehm..chceš podpis a vyfotit se semnou?" Usmál se a já nechápala k čemu mi to bude. Ale tak budiž jen se ho zeptám k čemu.
,, A k čemu ti to bude?" Nechápavě mluvila, zatímco on na mě neuvěřitelně zíral.
Luke: Byla nádherná. Netušil jsem že ji Sarah přivede. Ptal jsem se ji jestli by se se mnou nechtěla vyfotit, ale její odpověď me dostala.
,, A k čemu ti to bude?" Koukala se na mě nechápavě a já na ni zíral jako by neznala skupinu 5SOS.
,, Ee..tak nemusíme jesti nechceš" byl jsem trochu zklamaný. Myslel jsem že je moje fanynka..ale ona mě vůbec nezná a nejeví žádný zájem.
,, Hej Amy, víš to je Luke Hemmings z 5SOS" když ji to Sarah řekla, prostě s Amy to nic nedělalo...
Amy: ,, Hej Amy, víš to je Luke Hemmings z 5SOS" Sarah na mě mluvila ale já ji skoro vůbec neposlouchala. Nejen že jsem byla unavená, ale koukala jsem se na Lukovy nádherné poměnkové oči.
,, Jo, aha.." bylo mi trapně, vůbec je neposlouchám a ani mě moc nezajímají. Stejně si myslím, že kdybych Luka poznala, tak by mi připadal namyšlený jako ostatní slavní. Když začala další hodina, nic se nezměnilo. Byla jsem ticho a s Lukem jsem se nebavila. Nevím, nemám asi ani důvod se stím bavit.
Luke: Proč. Proč mi to dělá. Úplně mě ignoruje. Ale strašně mě přitahuje. Asii jsem se do ni zamiloval. Je tak...je tak dokonalá a nevinná.Ničí mě to.
Když škola zkočila, čekal jsem na Sarah, že půjdem spolu domů. Bydlíme na stejném sídlisku, kde se teď přistěhovala nová rodina. Když jsem uviděl Sarah byla s Amy.
"Ahoj holky." usmál jsem se na ně, ale z Amy jsem nezpustil pohled.
"Čau bratránku" uchechtla se a objala mě. Čekal jsem jestli mě pozdraví i Amy a taky se dočkal, toho jejího nádhrného hlásku.
"Jo, ahoj Luku." ušklíbla se a hlavu otočila na Sarah.
Amy: Když zkočila škola, čekala jsem na Sarah, že půjdem spolu domů. Bydlíme na stejném sídlisku, kde jsme se s rodiči asi před týdnem nastěhovali.
Když jsem vycházela ze třídy, už na mě čekala a šli jsme ke vchodovým dveřím školy. "Ahoj holky" ozval se něčí hlas. Jo, byl to Luk. Pořád se na mě koukal a už mi to připadalo divné.
"Čau bratránku" Tak tahle věta mě dostala. Sarah je Lukova sestřenice. No potěš pánbůh. Nic jsem neříkala, ale Lukův pohled mě probodával tak jsem ho přece jenom pozdravila."Jo, ahoj Luku." ušklíbla jsem se a podívala jsem se na Sarah jestli už konečně půjdem.
"Amy? Nevadilo by ti, že by Luk šel snáma domů? Bydlí na stejném sídlisku jak my." usmála se. Tak neříkam, že mi to vadí, ale tak pro mě za mě.
"Nene, nevadím.."Pousmála jsem se a vydali se domů.
Tak tohle je další díl Crazy -5SOS/Luke
byla bych ráda za každé vote a komenrář:)
Mám vás ráda:3