Sedla jsem si na pohovku a čekala až přijde Luke.
,,Lásko copak s tebou je?" zeptal se mě Luke když přišel.
,,Já. .ti něco musím říct" mam strach ze to Dítě nebude chtít.
,,Povídej" sedl si ke mně a stiskl mi dlaň.
Podívala jsem se mu do očí. Teď nebo nikdy.
,,Jsem těhotná..." vydechla jsem.
Luke mi pustil dlaň a stoupl si. Začaly se mi drát slzy na povrch. Myslela jsem si to.,,Amy!" Vyhrkl
,,Miluju tě" dodal. Jeho reakce překvapila. Silně mě objal.
,,Ježušky ať tě neumačkám drobátko. " Byla jsem ten nejšťastnější člověk pod sluncem.
,,Měli bychom to jít říct dolů" usmál se na mě a táhl mě do prvního pata.
,,Lidi! Budu táta " vykřikl radosti a já byla vážně šťastná.Po pěti letech
,,A mami jak šte se s tatínkem poznali?" Ptala se mě mála Rozárka.
Luke mě držel za ruku.
,,Ve skole zlatíčko" řekla jsem a políbila jsem svého manžela.
,,Já chči taky punku " ozval se dvouletý Eddie. Eddie byl celý Luke. Milovala jsem je tak jak miluju Luka. A tohle se nikdy,ale nikdy nezmění.
Čas od času se všechno změní, z problémů se stane nejkrásnější vztah v mém živote. A za to Děkuju Lukovi, že mě,i naše děti udělal a dělá šťastnými.PŘEČÍST
Hey guys :) tak tohle he rekordně krátký a poslední díl téhle knihy. Snad se vám líbila. Aspoň trošku..doufám :)
Really?! (Kniha ve které je hlavni postava Miley Cyrus. Další důležitější postavy jsou kluci z 5SOS a 1D ) taak a to je Další kniha kterou pisu ^^ snad se bude líbit.
Jinak chci všem, kteří četli moji/moje knihy poděkovat. Jste vážně úžasní a za to vám mockrát Děkuju :)!!!!