,, Já vím" řekla jsem když jsme se odtáhli.
,, Chyběla jsi mi" usmál se. Asi sem se začala nehorázně červenat.
Šli jsme ke mě, lehli jsme si a já v jeho obětí usnula..
_______________________________________
Vzbudila jsem se kolem osmé a Luke už tady nebyl. Koukala jsem se po pokoji, ale nikde nebyl. Šla jsem se kouknout do koupelny, ale prostě jako by se pod ním zem propadla.
Šla jsem do kuchyně si udělat kafe.
Když jsem tam přišla na stole ležela kytice růží a vedle nich dopis,,Dobré ráno broučku. Promiň že jsem ráno utekl, ale máme s klukama zkoušku a jestli chceš můžeš za námi přijít. Kluci tě rádi poznají. A abych nezapomněl.. v lednici máš tvou oblíbenou snídani:*
Miluju tě -xxLuke"Tak moc ho miluju. Je to největší poklad co jsem si mohla představit.
Začínala jsem mít hlad tak jsem si šla pro snídani co mi udělal Luke.
,,Uuu lívance"zakřičela jsem po celem domě.
Hodila jsem do sebe lívance, šla se obléknou do černých riflí a bílého tílka a vydala se za Lukem. Presně jsem věděla kde zkouší, protože jsem tam s Lukem už byla, ale byli jsme tam sami.
Cesta trvala si dvacet minut, když jsem stála před velkou nově udělanou, černošedou budovou s nápisem N-H music
Vešla jsem dovnitř a zeptala se jednoho chlápka de Luke hraje.
,,Druhé patro, první dveře slečno" usmál se a rukou mi ukázal směr.
Když jsem došla do druhého patra, už jsem slyšela zpěv kluků.
Zastavila jsem se před dveřmi a začala poslouchat.
,,Přijde vůbec ta tvoje?" Podle hlasu to byl jeden z kapely.
,,Přijde. Snad..teda aapoň doufám" byl tak sladký a zklamaný zároveň. Na nic jsem nečekala a vešla potichu dovnitř. Nikdo mě neslyšel. Když jsem byla vevnitř Luke byl ke mě otočný zády, ostatní mě viděli.
Stála jsem tam a poslouchala Luka jak něco říká, zatímco ostatní na mě hleděli s otevřenou pusou.
,,Sára hoši, můžete se soustředit?!" ok říkal je Luke .
,,Kdyby to šlo" řekl jeden z kluků a já se musela zasmát.
Luke se otočil.
,,Zlato" křikl, rozběhl se ke mě a začal mě líbat.
,,Myslel jsem si, že nepřijdeš" pošeptal mi a objemu mě.Z pohledu Cala
zkoušeli jsme s klukama písničky na Tour když v tom se ve dveřích objevila neznáma dívka. všichni včetně mě na ni zírali jak na Svatý obrázek. byla fakt pěkná. Když se začala smát, asi nám, Luke se otočil a hned za ni šel a začal se s ni Muckat. hned jsem poznal že to je asi ta Amy.Z pohledu Amy
Když jsem se od Luka odtáhla , chytl mě za ruku a sel mě představit členům 5SOS. Všichni byli sympaťáci, pěkní, prostě vklidu.
,,Luku? Nevíš kde je Sarah? "Zeptala jsem se ho, ale on záporně zakýval hlavou.
Když měli hotovo šli jsme ke klukům, tedy i k Lukovi domů.
,,Tak co Budem dělat? Umíš hrát videohry?" Mikuv sladký hlas mě probudil z přemýšlení.
,,Umím je slabé slovo" ušklíbla jsem se. Michael mě chňapl za ruku a vláčel mě do obýváku k televizi. Zapl GTA V, kterou mám dohranou asi třikrát.
Seděla jsem s Mikem sama v obýváku,hráli videohry a ani jeden jsme nepostřehl i, že ostatní jsou pryč. ,,Ty jedeš na tu Ibizu Amy?"prolomil Mike ticho. Jeho otázka mě překvapila. Jak to muže vědět? Vždyť nechodí na naší školu...ale jo. ..Luke tam chodili.
,,Ano jedu. Proč se ptáš? "Otočila jsem se na něj a usmála se. ,,No Víš... Kluci a já jsme chtěli jet taky někam, tak nás napadlo, že bychom jeli s vámi. Teda jestli ti to nechutnalo nevadí. "Usmál se. ,,Nevadí. Ale chudák Sarah."řekla jsem.,,Ona tu bude sama. Je mi jí lito."pousmála jsem se.
,,Nebude tu sama" zasmál se holčičí hlas ze dveří. ,,Sarah!" Vykřikla jsem.
,,Jak to že nebudeš? " údivem jsem na ni koukala. ,,Jedu s vámi" mrkla a objala mě. ,,Máma to domluvila s ředitelem. Oni, jako máma a říďa, to spolu táhnou."Zasmála se. ,,A ještě něco. Vím, že je čtvrtek a odlétáme v neděli, ale ředitel to přesunul a odlétáme zítra " nevěřícně jsem na ni koukala.
,,Čau Sarah,lásko "mrknul na náš Luke. utíkala jsem k němu a skočila mu kolem ramen. ,,Copak se děje?" Byl zmaten. ,,Tak moc tě miluju "řekla jsem a dlouze jsem ho políbila.Hey guys:)
Moc se omlouvám, že dlouho nic nebylo vydání, ale mám rozbít mobil a noha s má půjčení mamka která těžko dost cestuje. Tak snad vám to vynahradím:)
Kdo by měl zájem přečtěte si mou povídku Koncertem to začalo snad se bude líbit ^^