V minulém díle
,, No, chtěl bych s tebou chodit...ale nevím co ty?" Podíval se do země a vzápětí na mě. Nevím jestli to je zrovna nejlepší nápad Mít něco s celebritou jako je Luke a celkově 5SOS.
,, No víš Luku.."
___________________________________________
Amy:,, No víš Luku...moc ráda bych s tebou byla."
,, ale?" Koukl se na mě tázavým pohledem. Má pravdu. Je tu to ale.
,, Ale mam strach co na to řekne Sarah a ostatní. Přece jenom ty jsi slavný a máš spoustu fanynek a Sarah je tvoje sestřenice..." koukla jsem se do země a zdržovala slzy. Dlaněmi mi chytl tvář a podíval se na mě.
,, Ale Amy..me je to jedno kdo si co myslí, protože já tě miluju" dořekl a usmíval se jako by na něčem jel.
"Lukyy...miluju tě"umála jsem se a on mi doslova skočil kolem krku.
,, Dobrý pusť mě, uškrtíš mě" začala jsem se smát a on se přidal.
,, Promiň" usmál se a ja se ztrácela v jeho očích a úsměvu a..prostě ve všem.
"Luky měli bychom jít do školy, a ne stád před domem jak cvoci." zasmála jsem se a vyrazili jsme.
Když jsme došli do školy, čekala na nás Sarah.
"čaute, no kde jste tak dlouho!?" a je to tadyy...vyptávání.
"Promiň, já to nějak nestíhala" mrkla jsem na ni a vzápětí se usmála na Luka a Sarah si toho zřejmě všimla.
"Ehm..co mezi váma dvěma je?" tvářila se strašně srandově, takový ten pohled že jí něco uniklo.
Podívala jsem na Luka který zahihňal a zaporně zakýval hlavou ať nic neříkám.
,, Nevím co by mezi náma mělo být" začala jsem se smát.
,, No tak fajn no. Uvidíme se po škole" obejmula nás a odešla.
Když začala hodina, měli jsme angličtinu a já prospávala, zatímco Luke se na mě díval.
"Baví tě to?" namítla jsem.
"Baví" usmál se a pokračoval v tom.
"Luku přestaň, mě to vadí jak na mě furt koukáš" řekla jsem a otočila jsem hlavu na druhou stranu.
"Luke Hammings do řiditelny." ozvala se ze dveří slečna ze sekretariády. Chtěla jsem se ho zeptat proč tam má jít, ale už tam nebyl.
Z pohledu Luka
"Luku máš jedinečnou šanci odjet na čtyři měsíce na Ibizu jako praxi. Vím že jsi teď slavný, ale Ibiza by se ti mohla hodně líbit. Nejel by si tam sám, ta nová žákyně Amy, myslím že se tak jmenuje, je výborná v jazycích a chtěli bychom ji tam taky napsat. Myslím, že by se vám tam oběma líbilo." usmál se ředitel. Nemůžu namítat. Čtyři měsíce s ní.. ach už jen ta předtava. Teď mmáme půl roku volno tak proč bych nemohl jet, že ano.
"Dobře pan řediteli, velice rád to příjmu." usmál jsem se a byl jsem na odchodu.
"Luku, zavolej Amy do ředitelny, díky." řekl ředitel já kývl a odešel.
"Luku? Co chtěl?" vyptávala se Amy a byla celá vyděšená a nervozní. Rukou si klepala do stehna. Byla tak roztomilá.
"Máš jít do ředitelny" málem dostala infark...zvdla se a odešla.
Asi po patnácti minutách přišla.
"Tak co?" řekl jsem, ikdyž vím o co se jedná.
"Prej jedu na nějakou Ibizu, ale já jsem to odmítla."
"Coo? Amy ty jsi to odmítla? Nene... Amy, proč?" chtělo se mi brečet. Vím jsem kluk, ale prostě já ji miluju. Proč to odmítla? To mě nemiluje? to si ze mě dělala srandu?
"Luku, nevyšiluju" Smála se a já nechápal. Jak nemám vyšilovat?!
"Já tam jdu. Přece sis nemyslel že bych nejela? Vždyť jedu s někym koho miluju" usmála se a položila mi ruku na stehno. Doslova mi spadl kámen ze srdce.
"Jo a mám ti vyřídit že se jede příští týden v neděli"usmála se a já ji dal pusu do vlasů.
Z pohledu Amy
Když skončila škola šli jsme s Lukem a Sarah domů.
,,Amy?" Volala na mě mamka, když jsem právě s Lukem přišla k nám.
,, Ahoj mami, je tu Luke, jdem ke mě" zavolala jsem na ni.
, Ahoj Luku" řekla a přišla mě obejmout
,, Dobrý den" usmál se a taky ji objal.
, Volali mi ze školy ohledně praxe na Ibizi. Je to úžasný nemyslíš? " řekla mi mamka a ja souhlasně kývla.
,, Tak co budem dělat?" Ozval se Luke který kempil v mojí posteli.
,, Nevím, coby si chtěl dělat? " řekla jsem, Luke se zvedl a přišel ke mě. Držel můj obličej ve svých dlaních a pozotoval.
,, Miluju tě Amy..tak moc tě miluju." Nevěřícně jsem na něho koukala. Srdce mi bilo jak splašené. Motýlci v břiše. Miluju ho.
,, Taky tě miluju Lukyy" usmála jsem se. Začal se přibližovat. Cítila jsem jeho teplý dech, když jsem ucítila jeho rty ne těch mých.Takže tohle je další díl z Crazy snad se vám líbil.
-xoxo*