Розділ п'ятий

644 78 8
                                    

Рубі

Кінець. Що він означає? Що це слово значить?  Страждання чи смерть? Жодної відповіді, але значення цього слова для кожного різне. Для когось кінець - це чиясь гірка правда, а для когось - це життя яке з кожним днем стає дедалі гірше.

Я більше не хотіла бути беззахисною дівчинкою, яка не могла нічого вдіяти коли її відкрито принижували. Я не хотіла для себе такого життя. Я більше не буду тією Рубі яка боялася усе і всіх, адже нею керує страх минулого. Та я тут, зараз жива. Тож повинна жити - тут і зараз.

Я йду коридором до класу у якому відбудеться лекція, та от тільки мене дещо насторожує. Погляди. Усі чомусь дивилася на мене, і чимось ділилися пошепки одне з одним. Та нехай. Мені байдуже!

Зараз я повинна знайти Ніколаса. Божевільний зачинив мене у книжковому магазині. Одну. Самісіньку. У темряві. Клятий дурень!

Я заходжу до класу шукаючи поглядом хлопця, і ось він. Сидить на одному з рядів закинувши ноги на стіл ніби король, не перестаючи розмовляти зі своїми друзями.

Не гаючи ні секунди на інших, я прямую до нього, один з його друзів схоже це помітили, бо він киває в мою сторону і Нік повертається до мене.

-Ти заплатиш за те що зробив! - хоч як би грубо я старалась це сказати, він не був наляканим.

-І... - він нахилив злегка  голову в сторону, ніби взагалі думає "що ти в біса хочеш?" —що я зробив? - продовжує він.

-Не грайся в театр! - я стукнула по столі долонею, на що він опустив свої ноги на підлогу, а сам став навпроти мене.

Що ж я погарячкувала! Було легше щось говорити коли він сидів, а тепер він був наче гора, яка здійнялася наді мною.

—Ти прийшла сюди, кричиш на мене, звинувачуєш у чомусь  - без доказів.- його очі ставали з кожним словом чорнішими.

—Гей, - один з його друзів - Ной, встав зі свого місця, поставив свою руку йому за плече. —Заспокойся. - він поглянув на друга а потім знову на мене.

—Якщо не хочеш проблем, маршируй звідси. - набравшись сміливості, я штовхнула його в груди.

—Я хочу проблем? Ти... Ти заплатиш за те що зробив! - знову штовхнувши його в груди, невелике пасмо мого волосся впало мені перед очима.

Тільки ти... Where stories live. Discover now