~ Crazy for WHAT ? ~

11 4 3
                                    

~

Ben deli miydim ? Onlar sanırım deli görmek istiyorlardı. Sınırlarını aşmışlardı. Peki , onlar için deli olacağım... Onlara deli neymiş göstereceğim...

Beomgyu'ya döndüğümde endişeli tavırlarla bana bakıyordu ve henüz annemin öldüğünü kimse bilmiyordu çünkü gerek yoktu. Yavaşça yanımda duran ellerimi yumruk şekilinde sıktım, tüm vücudum gerilmişti.

"Annesi de ona dayanamayıp intahar etmiştir." Bu cümle kafamda çınlıyordu. 1 kez söylenen cümle kafamda 10 oldu sonra 100 sonra 1000

Kızlara baktığımda hala pis pis sırıtıyordu. Min-Jun "Ne o yoksa babana mı koşucaksın. Ayy pardon baban da yoktu senin dimi. Ne kadar yazık." dedi.

En sonunda dayanamayıp kızın suratına bir yumruk geçirdim. Acı içinde yere düştü. "Kimmiş zavallı. Heh başkalarının hayatına burnunu sokan zavallılara böyle olur." dedim bağırarak. Diğer kız bana doğru koşarken karnına sert bir tekme attım. Acı içinde bağırıyordu ikiside.

Min-Jun bağırarak konuşuyordu "Sana bedelini ödeticem seni şikayet edicem. " Hıh diye bir ses çıkardım gülümseyerek önünde çömeldim ve bir anda açık olan saçına ellerimi geçirip saç köklerinden sertçe çektim.

"Çok da götümde." çektiğim o iğrenç saçını sertçe yere bıraktım. Ellerimi birbirine sürtüp temizledim. Beomgyu'ya döndüğümde ise ağzı açık bana bakıyordu. Bende önünde ifadesiz bir biçimde eğilip reverans yaptım. Sonra hızlı adımlarla arkamı dönmüş giderken bir ses duydum.

Min-jun yardım için Beomgyu'yu çağırıyordu. Arkamı döndüğümde Beomgyu'nun yerden kalkması için Min-jun'a ve diğer kıza yardım ederken gördüm. İğrenç...

Kibarlığına sıçayım Beomgyu, kibarlığına sıçayım... Şu lanet okula sıçayım... Hayatıma sıçayım... Şansıma sıçayım... O gün dışarı çıkalım diye anneme ısrar ettiğim güne sıçayım... SADECE SIÇAYIM BÖYLE HAYATA...

Bağırmak çığlık atmak istiyorum, öyle bir duygu seli var ki içimde  annemin ölümünü bunun gibi değersiz insanlar bilmemeli.

Sınıfa girer girmez uyku pozisyonu aldım yoksa delirecektim, sıçtığımın okulu ve dersi. İlk ders matematik. Sabahın 7'sinde. Benim aklıma takılan tek şey ise o kızların benim annemin ölümünden nasıl haberleri olması.

~

Eee düşüncelerinizi alayım ???

Where Is My MindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin