3.Bölüm: Boğulma Tehlikesi

375 193 166
                                    

" Ve hoşçakalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Ve hoşçakalın." Gözlerini üzerime dikmiş olan Kuzgun karası gözlere gözlerimi değdirmekten kaçınarak birkaç adım ilerimde bulunan çıktığım kapalı göçüğe ilerledim. Dokunmamla elim içinden geçtiğinde , pişman olacağımı bile bile bedenimin geri kalanını da soktum.

Artık her şey bitmişti.

Çok yakışıklı bir Mısır Kralıyla tanışmış ve eve dönmüştüm.

Masal son bulmuştu. Uyuyan Güzel kralın ' kırık kalpler mezarlığına ' dönmüş kırık kalbinde yeni bir çatlak açmış ve gitmişti.

*****

1 Ay sonra;

Geçmişe eski Mısır krallığına gidipte döndüğümde her şey düzelir sanmıştım ama yanılmıştım. Hiçbir şey düzelmemiş , aksine her şey daha kötü bir hale gelmişti.

Mesela oradan sonra kalbim nedenini bilmediğim bir şekilde huzursuz ediyordu beni. Uykularım haram oluyordu. Bir de bunun üstüne üvey babam yani annemin yeni kocası beni taciz ediyor ve annemi dövmeye kalkıyordu. Ben engel olmaya çalışınca işler daha kötü oluyordu. Tüm ilgisi bana dönüyor ve tacizleri başlıyordu. Ama başka çarem yoktu. Bir tek onu böyle koruyabiliyordum.

Annem de bunun farkındaydı ama korkuyordu. Sesini çıkaramıyordu. Benim de elimden bir şey gelmiyordu. Bu evden ayrılmak ne kadar çok istesemde yapmıyordum çünkü ben öyle bir şey yaparsam gözünü kırmadan annemi öldüreceğini söylemişti. Buna boyun eğmek zorunda kalmıştım.

Bu konuda polis bile işe yaramıyordu. Zengin ve eli kolu uzun olması o konuda bile şanssız olmamızı sağlıyordu.

Annem çaresizdi. Ben çaresizdim. O kralın yanından dönmemin tek sebebi annemi bu aşağılık adamla tek bırakmaktan korkmamdı. Zaten ben döndüğüm gün annemi yara bere içinde bulmuştum. Benim kaçtığımı düşünerek annneme saldırmıştı. Orospu çocuğu ne olacak!

Ve o gün kavga etmiştim onunla. Bana anneme dokunmayacağına dair verdiği sözü çiğnediği için. Tek sebebi benim kaçtığımı düşünmesiymiş. Sebebe bak! Evde kıyamet kopmuştu. O günden sonra bu bir ay daha da çekilmez geçiyordu. Okuldan ne zaman çıkarsam çıkayım eve her zaman akşam herkes uyuduktan sonra gidiyor ve sabahları kimse uyanmadan önce çıkıyordum.

Biliyordum ki böyle yapmazsam en sonunda bu evde kan çıkacak ve ben katil olacaktım. Bunun olmasını istemiyordum. Bu yüzden kendimi tutuyordum.

Ama bugün diğer günler gibi olmayacaktı. Çünkü annem eve gelecek olan misafir yüzünden benimde evde olmamı istemişti. Ben biliyordum ki bu annemin isteği değil, o adamın emriydi. Bu tür zorunluklardan nefret ediyordum. Özellikle de o adamdan geldiyse.

İçten içe bu duruma lanetler ederek iki katlı lüks villaya geldiğimde kaçma isteğimi törpüleyerek bahçeye adım attım.

Dışının güzelliğinin aksine içi tam bir fiyaskoydu. Bu adamın zevki sayesinde. Evin her yeri beyaz ağırlıklı ve göz yorucuydu. Beyazı seven ben bile bu ev sayesinde bu renkten soğumuştum.

Krallar ve Yenilgiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin