Merhaba, ben Jimin. Soyadımla beraber Park Jimin. 16 yaşındayım, lise 2. sınıfa gidiyorum. Aile ile ilgili sorunlarım var, o yüzden ise sevgi görmekten istemsizce korkuyorum. Evet, istemsizce kelimesi ilginç gelebilir. Kim birşeyi istemsizce hissedebilir ki Sen hissediyon mu yazar?
İnci: Evet hissediyorum jimincim özellikle crop giydiğim de rahatsızlık hissi istemsizce oluşuyo da sen niye beni karıştırdın şimdi ben seni yazıyodum aw
Jimin: Sus ya senin yüzünden 11 yaş küçüldüm aq
İnci: sus lan
Jimin: sen sus da yazmaya devam et pc
İnci: sana yapacağımı biliyorum ben yoongiyi çok pis yazıcam
Jimin: tamam be uzatma hadi yaz
----------------------------------------------------
Jimin: Neyse, nerede kaldık? Ha, evet istemsizce his. Öyle işte. Bu hissin sebebi; Ailem denen varlıklar. Ben daha 11 yaşında ve 5. sınıftayken ailem değişik bir şekilde sevgi göstermesine rağmen 5. sınıfın bir dönemlerinde daha çok sevgi gösteriyorlardı, hediye alıyorlardı vb. daha çok şey. Ailem bana sevgi göstermiş gibi yapıyorlardı ama bazenleri sinirliyken kendilerini kaybediyorlardı ama akıllarına bana rol yaptıkları gelince hemen kendilerini düzeltiyorlardı. Hem annem hemde babam ikisi birden başka erkek ve kadınla birliktelermiş, bunun içinde cnsel ilişkiler de var, yaşamışlar ve benim 2 tane bilmediğim kardeşim varmış. Halbuki boşanıp bana söylememişler ve ikisi de aynı evde yaşıyolarmış. ve ben bunları 13 yaşımda daha çok küçükken öğrendim.Ve bana gösterdikleri sevgi rolü sahteymiş. Kardeşlerimi daha çok seviyorlarmış ve onlara aldıkları hediyeleri eğer beğenmezlerse boşa gitmesin diye bana veriyorlarmış. Benim haberim yoktu bunlardan. Bunları öğrendiğim an onlara söyledim ve doğruladılar. O sırada annem ise bana tacizde bulunmaya çalıştı fakat başaramadı ve ben hızlıca evden kaçmayı başardım.
Bu yüzden sevgi görmekten korkuyorum, yani hiç tanımadığım birinden görmek korkutucu. Daha önceden tanıdığım Taehyung artık evim gibi olduğu için güven veriyor, ve diğer arkadaşlarım da aynı şekilde. Bana verdikleri harçlıktan kalan 150 mal varlığım ile arkadaşım Taehyung'u aradım önce. Durumları anlattım ve evinde beraber yaşayabiliceğimizi söyledi. O günden beri Taehyung ile yaşıyorum ve artık onun annesine anne der oldum. Onun evi benim de evim oldu. Taehyung'lar taşınacağını söylemişti ve onlar taşınınca otomatik bende onlarla taşındım.
Bugün Taehyung ile bir okula başladık. Kaydımız yapıldı ve sınıfın yerini öğrendik '11-C'. Hızlıca Tae ile birlikte yukarı kata çıktık ve sınıfın kapısını çaldık. Öğretmen bizi içeriye davet etti ve girdik. Sınıfta tesadüf olarak 2 kişinin yanı boştu.
İnci: AMAN NE TESADÜFF
Öğretmenin adı Yung olacak kendisi kadın.
Y: Buyrun çocuklar sadece Jungkook ve Yoongi'nin yanı boş.
İnci: VAY CANİNA OMEYGAŞ NASIL BİTEk CEYKEY İLE YOONGİMİN YANİ BOŞ OLABİLİR NASILLL
Y: Taehyung sen Jungkook, Jimin, sende Yoongi'nin yanına otur.
Jimin; "Yoongi hanginiz?"
diye sorduğunda kimse el kaldırmamıştı.
Jungkook;"Jungkook ben, önümdeki Yoongi." diye belirtti.Jimin, Yoongi'nin bakışlarından biraz rahatsız olmuştu. Dik dik aşık gibi bakması onun morelini düşürdü. Psikolojik sorunu olmasaydı bu hoşuna giderdi.
Jm: Çantanı alabilir misin?
Yg: Alamam, ama kucağıma gelebilirsin.Yung'ın bağırmasıyla Yoongi boğazını temizledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bully // yoonmin
Teen FictionPjm:"Yaralarım çok fazla, var mısın sarmaya?" Myg:"Önce kanatayım, sonra söz beraber saralım, birdaha hiç kanamayacak şekilde. Yan ship- -Taekook -Namjin bully 1# 30.8.2023