Jimin, kapıyı açmaya gittiğinde siyah kapüşonlu, kafası eğik, elini kapıya yaslamış sarhoş tipli bir adamla karşılaştı. Yüzü görünmüyordu.
Kapıyı açmasıyla duvara itilmişti ve duvara çarpıp yaslanılmış halde kulağına;
Y:"Seni seviyorum, aşırı seviyorum. senden vazgeçemiyorum Jimin. Affet beni, seni çok seviyorum. özür dilerim herşey için bebeğim."
Sözleri ile fisıldanması ardından dudağına baskı hissetti.
Jimin ağlıyordu. Gözleri dolmuştu.
Yoongi olduğunu anlamıştı. Karşılık verdi. Yoongi'nin sarhoş olduğunu anlamıştı. Yine kötü şeyler olacağından korksa da, bu sefer ciddili karşılık vermişti.
"Çünkü bir insan sarhoş olduğunda büründüğü kişilik, kişinin gerçek karakteridir."
Gece saat 5:04'tü. Yoongi'nin sabaha kadar içtiği besbelliydi.
J:" Aşırı Yoongi, ama sevgi. Nefret etmiyorum senden, çok seviyorum. Bundan sonra mutlu olalım tamam mı?"
Dedi ve dudağına yapıştı.
Y:"Olalım bebeğim,olalım."
Yoongi'nin eli, Jimin'in belindeydi ve Jimin'in oldukça hoşuna gidiyordu.
Jimin'in kolları Yoongi'nin boynuna dolanmış, Yoongi'nin ensesini okşuyordu. Yoongi'nin bir diğer eli ise Jimin'in elini tutuyordu.Yaklaşık 10 dakika Jimin ile Yoongi öpüşüyordu, ve Yoongi bir elini Jimin'in elinden alıp duvardaki aynaya yasladı.
Fakat dua etsin ki duvar kırılmamıştı.
Çıkan sese karşın Taekook uyandı.
Jk:"Biri mi geldi?"
T:"Gidip bakalım,Yoongi olabilir."
Taekook kapı tarafına yönelirken yiyişen Yoonmin'i gördüler.
Sessizce;
T:"Biz bunları yanlız bırakalım, senin dediklerin çıkmış. Bırak hasret gidersinler. Yoongi içmişe benziyor, alkol kokusundan burnum kopacak."Jk:'Senin o burnunu yerim."
Taehyung sessizce kıkırdadı.
Evet sadece Jimin değil Taehyung da yasadışı derece de tatlıydı.
YİYİMMİ HOJAM
NEYSE DEVAMArdından
Taehyung'un işaret yapması ile odaya doğru ilerlediler. Öpüşecek halleri kalmamıştı Taekook'un.
(BENDE HER SANİYE HER FIRSATTA YİYİŞSEM BENİMDE HALİM MECALİM KALMAZ BEN BENİM KUŞLARLA BU KADAR ÖPÜŞMEDİM AQ)Okula gideceklerdi ve erken yatmak istediler. Dudaklarına kısa bir öpücük bırakıp yastığa başlarını koydular. Fazla geçmeden uykunun kollarına kavuştular.
Yoonmine bakalım...
Yoongi'den...
Her ne kadar sabaha kadar içmiş de olsam bilincim yerimdeydi, düşünce kurabiliyordum.
Jungkook'un dedikleri oldukça mantıklı gelmişti. Sabaha kadar bunları düşünerek içmiştim. En sonunda Jimin'e olan hasretimi farkedip evine gittim. Kapıyı şansıma o açtı. Olayları biliyorsunuz, daha fazla anlatmama gerek yok.
Jimin ile sevgiyle öpüşmeye olan hasretimi farkedince kendimden nefret ettim.
Çocuğu her seferinde öpüp sonrasında acısını çıkarıyordum.
Artık yok, ben Yoongi olarak Jimin'in en büyük destekçisi ve sırdaşı olacağım.
Taehyung'dan öte olmak istiyorum.
___________________________________
(HE AQ O KADAR AĞZINA SIC SONRA TAEYE ANLATTİGİ GİBİ SANADA ANLATSİN KİCİNİ YİRT BİDE İSTİOSAN PİSİKKK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bully // yoonmin
Teen FictionPjm:"Yaralarım çok fazla, var mısın sarmaya?" Myg:"Önce kanatayım, sonra söz beraber saralım, birdaha hiç kanamayacak şekilde. Yan ship- -Taekook -Namjin bully 1# 30.8.2023