two asko

305 17 33
                                    

Min Yoongi, sevdiği adam olan Park Jimin'in de içinde olduğu 4 kişilik erkek grubun yanına gitti.
Kantinden su almıştı, kapağı açtığı gibi sırayla hepsini başından aşağı döktü ve Jimin'e temasta en çok bulunanın götüne bir güzel şişeyi soktu.

Jimin'i kolundan tuttuğu gibi sınıfa götüren Yoongi, aynı zamanda ise ağlayan Jimin'in başını öperek onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Ama sonrasında onla uğraşacağı aklına gelince sadece kolundan tutmakla yetindi.

Yoongi, yanında yedek olarak aldığı suyu Jimin'e verdi, Jimin, bir güzel içti hatta şılak diye dikti kafaya su gg oldu löp löp diye götürdü vallaha taptaze suyu.

Yoongi Jimin'i bırakıp sınıftan ayrıldı ki, tam bahçeye çıkacakken ve 4 kat merdivenli yolu seçmişken zil çaldı ve hayatının en kötü seçimini yaptığını anladı. 5 dakika sonra sınıfa girdiğinde tarih hocası sınıftaydı bile. Hiç sevmezdi tarih hocasını, kim sınıfta veya direk Yoongi bişey yapsa bunu en büyük gerizekalılık diye tarihe yazalım derdi.

Tarih öğretmeni: KyuSung

K: Evet tarihteki en büyük gerizekalılıkları yazan Yoongi beyimiz gelmiş geçin oturun paşam çay kahve ne istersiniz? OTUR YERİNE DELİRTME BENİ ŞIMARIK SENİ GEÇ ÇABUK!

Yoongi, normalde bağırmayan tarih hocasından az da olsa ürkmüş, kedi gibi sırasına oturdu.

Yoongi, derste Jimin'in koluna baktı ve baktığı gibi bir detay farketti.

'Kolunda derin bir tırnaklanma izi vardı.'

Bunu gördüğü anda Jimin'i sarsan Yoongi, belli etmek ve rolünü aşmamak istedikçe kendini tutamıyordu.

Y:"NE OLDU SENİN KOLUNA BÖYLE!"

Yoongi bağırınca, tüm dikkatler ona çekilmişti. Oldukça bıkkın şekilde etraftakilere bakan Jimin, bir yeter nefesi verdi.

İnci: E haklı çocuk aq sen de niye bağırıyon mal mısın

Yoongi: Sen yazıyon aq benim ne suçum var

İnci: Gerçek hayatta böyle değilsin sanki canım biasım benim

Yoongi: sus da yazmaya devam et

___________________________________

Sesi duyduğu anda klasik lafıyla; "Yine hangi aptallığı tarihe yazalım?" beraber döndü arkasına tarih bey.

K: "SİZ DELİRDİNİZ HERHALDE? SINIF ÖĞRETMENİNİZ YUNG İLE KONUŞUCAM VE SİZİ AYIRMASINI SÖYLEYECEĞİM. NEDİR BU BAĞIRMA SEBEBİ AÇIKLA DA ONA GÖRE APTALLIK MI GERİZEKALILIK MI KARAR VEREYİM!"

Y: "Jimin efendinin kolunda derin bir tırnaklanma izi var, nasıl çığlık atmayayım?"

Bunu duyan Kyung, hemen Jimin'in koluna baktı.

K:"BUNU NEDEN BİZE BİLDİRMEDİN JİMİN! HEMEN REVİRE!"

Jimin kafasıyla onaylayıp revire yol aldı. Ama giderken başına gelecekleri bilmiyordu.

bully // yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin