aşkolar istedikçe yazıyom bölüm ama kısa yapabilirim çünkü çok sevdiğim işler değil aktivite olsun diye yapıyom işte öyle ula hayad
im a suri
•
•
•Jimin, yavaş ve sakin adımlarla koridorda ilerliyordu.
Yoongi'nin ortaokul 7. sınıftan beri peşinde olan takıntılı bir aşığı vardı, okul değiştirirse oda ne yapıp edip bulurdu. Yoongi'nin okulda öylesine edindiği bir arkadaşı vardı 7. sınıfta. O takıntılı aşık olan Suho, o Yoongi'nin arkadaşı olan Jiwoo ile arkadaş olmuştu. Suho'nun Yoongi'ye takıntılı olduğu haberini alan Jiwoo, Suho'yu çok sevdiği için Yoongi hakkında bilgiler alıp Suho'ya söylerdi. İşte bu yüzden de Suho, Yoongi hangi okula giderse gitsin peşinden geliyordu.
Suho, çok kez Yoongi'den bu takıntı yüzünden dayak yemiş, Yoongi için kavgalara girmiş, üstüne defalarca okuldan uzaklaştırma ve disiplin cezası almıştı. Sayamıyordu bile.
Ve Suho, Jiwoo ve Yoongi aynı sınıftaydı. Yoongi'nin Jimin'e olan ilgisini gören Suho, derse biraz geç kalmıştı.
Hemen telefonundan Suho'ya; "Jimin koridora çıkıyor, ne yapacaksan yap." mesajını gönderen Jiwoo, fırsatın tadını çıkarıyordu.
Jimin koridorda yürürken Suho ile karşılaştı. Suho'yu umursamayıp yoluna devam eden Jimin, anlık olarak kolundan temas hissetmesiyle irkildi.
Anlık olarak Suho'ya kaş çatan Jimin'in yüzüne bir yumruk yemesi saliselikti.
Suho'nun başına gelecek olan sıkıntı, koridorda yürürken sınıfa girecek olan Kai'nin ise telefonundan Yoongi'ye mesaj çekecek olmasıydı.
.
.
.
.Evet armylerim bugün 2 bölüm attım şuanlık dediğim gibi kısa yapmayı planlıyorum tatilde bitirmek istiyorum çünkü okullar açıldığında 1 tane sınavım kaldı sadece ona da girdiğimde ödevleri işerler başımıza. bir tane daha bölüm yazabilirim ihtimal %-90+90 diyebilirimm
o zamanGö-tü-şü-rüüüz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bully // yoonmin
Roman pour AdolescentsPjm:"Yaralarım çok fazla, var mısın sarmaya?" Myg:"Önce kanatayım, sonra söz beraber saralım, birdaha hiç kanamayacak şekilde. Yan ship- -Taekook -Namjin bully 1# 30.8.2023