16

49 4 5
                                    

Çok aktif olamıyorum, ayrıca diğer ficlerime ve bullye oy verenler, yorum yazanlar ve listeye ekleyenler var.
Isırırım sizi çok tatlısınız 💖

Evet kısa bir duyuru ardından hemen bölüme başlıyorum kaç gündür yetiştiremedim.

Taehyung ve Jungkook'un flörtleşme serüveninin ardından ders başlayalı 15 dakika olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung ve Jungkook'un flörtleşme serüveninin ardından ders başlayalı 15 dakika olmuştu.

Jungkook Kai ile oturuyordu, ve Jungkook hiç sevmezdi ondan silgi istensin.

Ve Kai bugün silgisini unutmuştu.

K:"Jungkook, silgini verir misin?"

Jungkook üfleye püfleye verdi.

K:"Jungkook ayrıca ben bugün silgimi unutmuşum, benimle paylaşır mısın bu derslik ortak kullanalım."

Jk:"P-peki tamam."

Off arkadaşlar hiç bully yazasım yok az önce tk bully yazıyordum, bully de eskiden olan zamanındaki salakligim yuzunden sacma sapan yazmisim o olaylarin uzerinden gidiyorum mecburen ve istedigim gibi olmuyor bu cok kotu.

bully en kısa sürede final yapacak, en azından okullar acildiktan 1 hafta sonra. tüm odagimi diger ficlere vermem gerekiyor cunku okullar acilmadan halletmem lazim cok kotu bi bataklik yarattim kendime.

buraları geçelim arkadaşlar, jimin ve yoongiye bakalim.

.....

Okul çıkışı

Jm:"Nereye gitsek ya, hiç eve gidesim yok şuanda."

Th:"Eve gitmeyip napcan amık."

Jm:"Evde eşşek ölüsü gibi yatmaktansa Starbucks'a gidelim içecek alıp oturalım, hem sınavlar da yaklaşıyor, belki onlara çalışırız veya sınavlardan önceki gezmelerden olur."

Jk:"Jimin bir yandan da haklı aslında, sınavlar başlayınca 1 ay bitmiyor. Sadece Starbucks değil en yakın avmye gidelim."

Th:"Koreavm de Starbucks var mı bebeğim?"

Jk:"Yok ama çok güzel cafeler var, hem Starbucks'daki içecek ve yiyecek seçeneğinden kat ve kat fazla seçenek var. Örnek vereyim americanonun tek tipi varsa Starbucks'ta, oralarda 3-4 çeşidi var."

Yg:"İyiymiş, gidelim o zaman."

Jk:"Aynı zamanda fiyatları da uygun."

Th:"Yani bencede gidel-"

Jk:"Annem arıyor bir saniye.

Efendim anne?"

Bayan Jeon-Jungkook
telefon konuşması

bully // yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin