poq hücrelerim size piçlik yapmış olabilirim lütfen kızmayın tabi tuana dan azar yedik boşuna yazıyorem şimdik ve bu bölümü 1000 kelime yapmak istiyorem şuan da bununla beraber 588 kelime
bu arada söylemek isterim;
FİC İME YORUM YAZAN BİR MİNNOŞ VAR ISIRCAM ONU YİCEM ÇOK TATLİİİ✨❤️
EVET ponçikoşkeleşmekkeleşmeleşmemin ardından bölüme devam ediyorumnm
Jimin, gözünü açtığında karşısındaki kişiyi tanıyamadan dudaklarında bir nefes hissetti.
Ardından bir ses duyuldu.
"Benden kaçabileceğini düşünme güzelim."
Jimin, olduğu yerde irkildi. Çünkü gelen kişi Yoongi'ydi. Duvara yaslanmış halde kafasını çevirdiğinde elini duvara yaslamıştı. Daha onların şokunu atlatamadan belinde sıcak bir baskı hissetti.
Hoşuna gitmişti.
Sonrasında dudağındaki baskıyla geri çekilme fırsatı dahi bulamadı.
Oda biliyordu Yoongiye hislerini, fakat Yoongi'nin ona aşık olduğunu düşünmüyordu.
Yoongi sarhoş olmasaydı bunların tek biri yaşanmazdı, çünkü ona her ne kadar az da olsa zorbalık yapan biriydi.
'Min Yoongi, fatura ödemek için çıktığı yolda içki içerek yaptığı hatayla, karşısına çıkan Min Jimin'e karşı olan tutkusunu koruyamamıştı.'
Yoongi, ertesi gün okulda Jimin'le yapacağı konuşmayı aklına getiremezdi, çünkü bunları asla hatırlamayıp, Jimin'in ona anlattığı hikayeden dolayı onu yalanlayıp kalbini kıracaktı.
Yapmadığı şey değil mi zaten.
Yoongi'nin duvardaki eli, Jimin'in boynuna geçmişti. Jimin, kendini geri çekmemişti. Çünkü bu zamanın tekrar yaşanmayacağını aklına getirmişti
(ULAN BEN YAŞATACAM SANA JİMİNAH YAPACAM SANA BUNU LEN MOCHİM BENİM)
Jimin, ağzındaki bira kokusunu almıştı. Bu koku, onu oldukça tahrik etmişti. Sonrasında ise karşılık verince Yoongi sırıttı, ateşli bir ortam vardı orda. Fakat apartman kapısında olduklarını bilmiyorlardı.
Yoongi'nin eli, Jimin'in tişörtünün içine girmişti ve Jimin'in beli ile kaslarını okşuyordu. Fakat her güzel şeyin sonu vardır. Bununda Yoongi'nin arkasından kafasına çanta yemesiydi.
Gelen 2. kattan inen kiracıydı.
Kiracı 50li yaşlarda, başı tam olarak kapanmamış örtülü bir mahalle teyzesiydi.
"suz terbiesuzler ni yapiorsuniz burda!"
Yoongi aldığı darbeyle yere düştü.
Jimin'i yerken böyle bir darbe beklemiyordu.
J: Teyzecim kusura bakma arkadaşla çarpıştık da öyle denk geldi.
"Yaklaşuk 2 daikikadir sizu izliorem yiorduniz birbirinizu."
Yoongi, aldığı darbeyle ayıldı.
Y:"Bir dakika... Ben fatura ödemeye gidecektim ne ara buraya geldim. Jimin? Senin ne işin var?"
J:"Ş-şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bully // yoonmin
Teen FictionPjm:"Yaralarım çok fazla, var mısın sarmaya?" Myg:"Önce kanatayım, sonra söz beraber saralım, birdaha hiç kanamayacak şekilde. Yan ship- -Taekook -Namjin bully 1# 30.8.2023