1 rész
Reggeli rohanás, elkészíteni a gyereket, és persze a férjemet. Örök rohanásban vagyok. Emmát az asztalhoz ültetem hogy reggelizzen mielőtt elindulunk.
- Drágám kész a reggeli! – kiabálok fel a drága férjemnek.
Mire leér Emma már nagyban reggelizik és én is menetközben elfogyasztom a reggelimet „ kávét” .
- Kicsim siess a reggelivel, elkésünk a suliból!
- Had reggelizzen meg kényelmesen, nem jó ha sietteted! – szól közbe Ed.
- Tudom de késésben vagyunk édes! – védem meg magamat.
- Kész vagyok anya, mehetünk. – pattan fel Em.
- Édesem, ma el tudnál menni érte az iskolába, mert megbeszélésem lesz délután.
- Nem. Tárgyalásom lesz!
Hihetetlen hogy ennyibe se nézi az én munkámat. A kapcsolatunk egy ideje nem felhőtlen, de biztos hogy csak a munka miatt ilyen feszült mindig. Nem vetem a szemére nincs kedvem veszekedni, és nem is szeretek. Emma szereti az apját.
- Rendben, akkor majd megoldom! – válaszolok feszülten.
- Bocsáss meg édesem! – oda lép hozzám és megölel – Csak ma nagyon fontos tárgyalásom lesz, és feszült vagyok!
- Megértem! Semmi baj.
Gyors csókot váltunk, Em megöleli az apját és már úton is vagyunk. A sulihoz érve bekísérem Emet az osztályba. Elköszönünk és megígérem hogy sietek érte. Kifelé megyek a teremből, de még hátra fordulok ráakarok pillantani még a lányomra, ennek köszönhetően nekimentem valakinek. Erős karok ragadták meg a derekamat, megóvott az elvágódástól. Egy izmos mellkas volt előttem, karjai a derekam körül, felnézek hogy lássam kihez tartoznak. Hatalmas zöld szemekkel találom szembe magam, férfias állcsont, borostás arc és apám..... állati jóképű pasas.
- Elnézést nem figyeltem
- Semmi gond! Jól van?- hangja mély
- Igen, és még egyszer köszönöm. Tényleg. – Emma felé fordulok, integetek neki aztán elrohanok dolgozni.
A munkába érve elhalmoznak feladatokkal. Annyira unom már, egy perc pihenő kell. Szólok Robinnak hogy igyunk egy kávét / Robin a kolléganőm és egyben barátnőm/, persze vevő az ajánlatra. Kikérjük a kávénkat, leülünk egy asztalhoz.
- Jól vagy? Nyúzottnak tűnsz? – néz rám
- Köszönöm ez kedves tőled – nevetem el magam. – de igazad van. Hulla fáradt vagyok! A munka, Em, a háztartás és persze Ed.
- Ed nem segít semmiben mi?
- Nem igazán! Sok a munkája, megértem!
- Hallod magad Peni? Miaz hogy megérted? Ed él mint egy kiskirály te meg beledöglesz!
- Robin ne mond ezt. Rengeteget dolgozik értünk!
- Jah, inkább magáért! Mikor voltatok kettesben utoljára? Mikor szexeltetek utoljára?
- Robin! Már nem randizunk, házasok vagyunk!
- És a szex? – erősködik tovább!
- Nem tudom jó?! - szégyellem magam – kb fél éve !
- Jézusom Peni! Na ez a nem normális!
- Nincs időnk rá, mind a ketten sokat dolgozunk!
Basszus de ciki! Persze én is vágyok a szexre, nőből vagyok, de Ed nem is közeledik úgy hozzám, én meg nem akarom erőltetni. Lehet hogy már nem tart vonzónak.
- Lehet hogy már nem tart vonzónak? – nézek kérdőn Robinra
- Ne butáskodj, gyönyörű nő vagy!
- Akkor miért nem akar velem szexelni?
- Nem tudom, tegyél egy próbát!
- Mire gondolsz? Másszak rá?
- Miért ne? A férjed!
- Igazad van!
Még beszélgettünk, és ellátott tanácsokkal hogy is csináljam. Nem mentem be az értekezletre, ami fontos lett volna, de már mindegy. Az iskolába menet beszaladtam egy fehérnemű boltba Robin javaslatára és vettem egy szexi csipkés badyt. Időben oda értem az iskolához, Em a reggeli megmentőmmel beszélgetett, oda mentem hozzájuk.
- Jó napot, szia édesem! – mosolygok.
- Jó napot! Mr. Eswood Daniel vagyok, Emma osztályfőnöke. – kezet nyújt.
Viszonzom, de nem igazán értem!
- Hova lett Mis Tomson?
- Nyugdíjba ment!- mosolyog rám.
- Oh értem!
Megfogom Em kezét jelezve hogy mennünk kell.
- További szép napot Mr. Eswood! – köszönök el.
Em is elköszön, Daniel int nekünk, még hazafelé be kell mennünk vásárolni a vacsorához. Haza érve Em még tanul egy kicsit én meg nekilátok a vacsorának, sült csirke, rizzsel és salátával, desszertnek almás pite Ed és Em kedvence. 7 körül ér haza Ed, még a dolgozóban elintéz egy – két telefont, majd szólok hogy vacsora. Vacsora közben Em lelkesen mesél új osztályfőnökéről, de Ed nem figyel rá a telefonját nyomkodja. Mérges leszek, de nem szólok semmit inkább Emre figyelek. Vacsora után Em elmegy fürödni, én pedig leszedem az asztalt, persze Ed elmegy kényelmesen megfürödni. Tipikus. Felrobbanok a méregtől! Elpakolok és, Emet betakargatom, majd le zuhanyzóm én is. Nem veszem fel a csipkés badyt, nem érdemli meg Ed, de azért az orra alá akarom dörgölni hogy mit hagy ki! Francia csipkés bugyit veszek fel és egy vékony toppot, kijövök a fürdőből az éjjeliszekrényemhez megyek és a könyveket keresem, közben a fenekemet igen csak kinyomom miközben lehajolok a könyvért. Ed felrántja a takarót az én oldalamon.
- Gyere édesem bújj ide apucihoz! – morog mély hangon.
Istenem de régen hallottam már ezt a hangot tőle, de még mindig dühös vagyok!
- Majd később, lemegyek olvasni!
Kimegyek a hálóból, le a nappaliba, elvágódok a kanapéra és elkezdek olvasni, de nem igazán sikerül. Ah végre szexelhettünk volna, basszus. Hátra dőltöm a fejem, lehunyom a szemem és megpróbálok pihenni. Egy meleg kezet érzek a combomon, felnézek és Ed az, szemében a vággyal.
- Apuci ezt a rossz kislányt meg kell hogy büntesse- suttogja
Mi ez az apucizás? Ez lenne az új divat? Most ha belemegyek akkor végre szexelünk, de akkor bele kell mennem ebbe az apucizásba. Végül is a férjem, ha ez tetszik neki akkor miért ne próbáljam meg?!
- Mennyire akar apuci megbüntetni?! – simítok végig az arccsontján
- Oh csak annyira hogy ez a rossz kislány élvezze !
Kezei felfelé siklanak a lábamon, majd a melleimnél elidőzik, és beléjük markol. Ez kicsit fájt, de hagyom neki.
- Élvezed bébi?
- I- igen! – dadogom
A kanapén fekszem, ő pedig a lábam között térdel. Rátapad a számra, vadul csókol, nincs benne gyengédség, nem igazán élvezem de a kedvére akarok tenni, kissé felnyögök hogy úgy érezze élvezem.
- Ez az , fogd meg a farkam- utasít.
Ijesztő ez a viselkedés. Engedelmeskedek, végig simitok a nadrágján, benyúlok érte, rámarkolok, lassú mozdulatokkal mozgatom a kezem rajta. Halk nyögés tör fel belőle. Élvezi, ez jó érzéssel tölt el, boldoggá akarom tenni. Fel áll, letolja a nadrágját meztelenül áll előttem meredező férfiasságával. Megfogja a kezemet, felhúz magához. Ismét vadul csókol, közben a fenekembe és a mellembe markol, erősen teszi, ezzel fájdalmat okoz. A nyakamat kezdi el harapdálni, nyomot hagyva rajta, kissé fel nyögök, de nem az élvezettől. Félre érti mert durvábban szorít magához. Durván letolja a bugyimat, a kanapé háttámlához lök háttal neki, rácsap a fenekemre, ismét fájdalmat okozva.
- Apuci elfenekeli a rossz kislányokat! – morog a fülembe. – told ide a gyönyörű segged – ragadja meg a derekamat.
Mi a fene van vele, soha nem okozott még fájdalmat nekem, és soha nem viselkedett így. Ez nem szeretkezés, éppen megdugni készül. Valami nedveset érzek a puncimnál, belémnyal durván, majd érzem hogy felegyenesedik és durva mozdulattal belémhatol. Felnyögök a fájdalomtól, erre gyors tempóban pumpál hátulról, közben a hajamba kapaszkodik és hátra feszíti. Nem élvezem, érzem ahogy könnyek gyűlnek a szemembe, de nem sirhatok, örömet akarok okozni neki. Teljes erejéből a csípőmbe kapaszkodik annyira szorít, biztos hogy nyoma lesz ennek is. Durván és gyorsan pumpál hallom zihálását.
- Élvezz apuci farkára! Élvezd ahogy szétkefélem a lucskos puncid- hörgi a fülembe.
Jézusom, mindjárt elhányom magam. Nyögéseket imitálok, majd egy kamu orgazmust, csak legyen már vége. Érzem ahogy megfeszül, a lélegzése szaporább lesz és hangosabban nyögdécsel. Majd érzem ahogy a fenekemre engedi forró spermáját. Távolabb lép tőlem, majd egy zsebkendővel letörli rólam, és elvágódik a kanapén.
- Gyere kicsim ülj le mellém. – nyúl felém.
Leülök, de képtelen vagyok megszólalni, félek hogy elsírom magam. Átkarol közben a vállamat cirógatja.
- Ez állati jó volt édes. Már hiányoztál!
Csókol bele a hajamba.
- Te is nekem. – helyezem fejem a mellkasára.
Majd hirtelen feláll, én majdnem legurultam a kanapéról.
- Megyek lefekszem, már késő van. Jössz? – néz le rám.
- Még lezuhanyzom, utána majd megyek.
Elégedetten felmegy. Beállok a zuhany alá és elsírom magam. Mi a fasz volt ez?! Hogy csinálhatta ezt? A saját férjem megdugott, majd ahogy végzett ott hagyott. Kisírom magam, majd lefekszem, aludnom kell.
YOU ARE READING
Többet érdemlek!
Romance" - Gyere édesem bújj ide apucihoz! - morog mély hangon. - Apuci ezt a rossz kislányt meg kell hogy büntesse- suttogja - Mennyire akar apuci megbüntetni?! - simítok végig az arccsontján - Oh csak annyira hogy ez a rossz kislány élvezze ! "