9. Rész
Eltelt egy hét, lassan minden vissza rázódott a megszokott helyére. Jól ment a munka, Em is túl lendült a történteken. Jól voltunk. Annyi szépséghibája volt a dolognak, hogy Danielt minden nap láttam reggel és délután amikor vittem és hoztam Emmát. Rossz érzés volt, párszor próbált velem beszélni, de én nem akartam így a kocsiból nem igazán szálltam ki. Azt akarom hogy elmúljon minden érzésem iránta. Ha ez sikerülne helyre hozhatnék mindent. Talán könnyebb lesz hogy itt a nyári szünet és nem kell látnom őt minden nap. Lesz majdnem 3 hónapom túl lenni a dolgon. Vissza vontam a feljelentést Edről, tudom hülyeség, de nem akarom hogy börtönbe kerüljön. Nagyon megbánta és eljár psychologushoz.
Anyáék elviszik Emmát 1 hétre nyaralni. Izgatottan várja, már 2 napja be is pakolt pedig csak holnap indulnak. A ma este még csak a miénk. Este pizzát rendeltünk és disco partit tartottunk a nappaliban. Táncolunk, nevettünk, jól voltunk. Ed még egy darabig nem akar vele találkozni, szégyellte magát, ami érthető. Reggel nagy izgalomban indult el, megígértette hogy minden este beszélünk. Ígéretet tettem hogy úgy lesz. A ház előtt álltam és integettem neki ahogy távolodott tőlem. Rám telepedett a magány érzés. Egyedül vagyok. Holnap lesz a tárgyalás, kimondják a válást. Nyúzottan keltem, rossz volt a kedvem, még is csak egy meghatározó szakaszt zárok le ma. 10 évet voltunk együtt, és szerettük egymást. A tárgyalóban ülök, émelyeg a gyomrom, hányingerem van. Ed a másik oldalon, egész összeszedett, jól néz ki, és az oldalán a szőke bombázója. Hát együtt vannak. Örülök neki, szeretném ha boldog lenne, emiatt nincs rossz érzésem, amiatt viszont igen hogy én egyedül ülök itt, bárcsak itt lenne mellettem Daniel. Egy könnycsepp gördül le az arcomon, az asztalt nézem. Meg érkezett a bíró, fél óra alatt ki is mondták a válást. Fél óra alatt 10 évem zárult le. Mindenki ki indult a teremből, én még az asztalnál ülők. Talán ez az egész arra volt jó lecke, hogy jól vagyok úgy ahogy vagyok, - egyedül megbirkózok mindazzal amit az élet dob elém – talán tényleg elég vagyok. Ebben a pillanatban értettem meg, hogy talán egy kis időbe telik, de jól leszek attól függetlenül, hogy mi történt köztem és Daniel között , mert én ott leszek magamnak. Erős vagyok, és leszek! Fel álltam, megfordultam hogy én is távozik, Daniel ült a padok között. Engem nézett. Eljött, itt volt velem. Oda sétáltam hozzá.
- Szia ! – köszönök
- Szia! Hogy vagy?
- Jól! Jól vagyok!
- Ennek örülök! – fel áll, a szemembe néz.
Elmosolyodom, imádom ahogy rámnéz.
- Velem vacsorázol? – kérdezem félve.
- Persze ! – elmosolyodik.
- Meghívlak egy pizzára ! – kacsintok rá.
- Már alig várom.
- Akkor nálam találkozunk!
- Mehetünk is.
Egyszerre értünk hozzám, útközben meg vettem a pizzát. Le ültem a nappaliba, a dohányzóasztalra feldobtam a lábam, Daniel is így tett. Megfogta a kezemet és összefonta ujjainkat.
- Nagyon hiányoztok! – néz rám.
- Em elutazott nyaralni.
- Most már ez lesz? Nem reagálsz az érzéseimre?
- Nem tudom mit mondhatnék rá. – hátra döltöm a fejem és lehunyom a szemem.
- Te semmit nem érzel?
- Az a baj, hogy de!
- Az baj?
- Igen. Te vőlegény vagy, más iránt vannak érzéseid.
- Már nem vagyok. Szakítottam Emylivel.
Meg áll a szívem!
- Értem!
- Így sem mondasz semmit arról amit érzel?
- Mit akarsz hallani? Azt hogy
belédszerettem? Hogy minden nap megszakadt a szívem mikor láttalak és nem érhettem hozzád? Azt hogy minden pillanatban rád gondolok? – kissé ingerült a hangom.
- Kezdetnek megteszi ! – vigyorog rám
- Szemét vagy ! – dörmögök az orrom alatt.
- Inkább szerelmes egy hihetetlenül erős, független, anyukába.
Ismét bennem akadnak a szavak, azt mondta amit hallok? Szerelmes belém? Ez lehetséges? Közelebb hajol, tenyerét arcomra vezeti, közelebb hajolok én is, érzem forró leheletét a számon.
- Azt mondtam szerelmes vagyok beléd! – néz mélyen a szemembe.
- Nem ezt mondtad ! – mosolyodom el.
Ram villantja szexi mosolyát, felkap a fenekemnél fogva és az ölébe ültet. Egyenesen egymás szemébe nézünk, hajába túrok, ajkaink súroljak egymást, halk morgás tör ki belőle, kezeit a csípömről a fenekemre helyezi, gyengéden belemarkol. Ekkor belőlem is halk sóhaj szakad fel. A szájára tapodok, vad csókot váltunk, most nincs benne gyengédség, inkább sürgető vágy! Szenvedélyesen csókolóztunk, és a csók észveszejtően finom volt. Megfogtam a kezét és szobámba vezettem. Bent, ott folytattuk ahol a nappaliban abbahagytuk. Szánk újra összeforrt, és most mar egészen biztos vagyok benne hogy ma az enyém lesz Daniel. Levette rólam a blúzomat, feltárultak telt kebleim, amiket azonnal birtokba is vett. Sietősen kigomboltam az inget, szinte majdnem letéptem róla, kioldottam nadrágszíjat, kezem rögtön becsúszott nadrágjába, Daniel felnyögött mikor megérezte puha kezem férfiassága körül. Szemeim elkerekedtek, meglepődtem méretén, de még inkább vágytam rá, mohóbb csókba hívtam. Innentől kezdve Daniel nem tudta kontroll alatt tartani a dolgokat. Az ágyra zuhantunk és szinte felfaltuk egymást. Csókunk közben lenyul nadrágomhoz, elkezdi kigombolni, egy egyszerű mozdulattal elhúzza rólam, két ujját nőiességemhez vezeti.
- Baszki Peni – nyög a csókunkba – annyira nedves vagy !
Nyúl hüvelykujjával alsóneműm szegélyéhez, lehúzza rólam, a többi ruha irányába repül. Teljesen meztelenül fekszem az ágyon. Nadrágjához nyúl , letolja így már csak boxerben áll előttem. Lehúzza boxeret, így elővillan hatalmas férfiassága, a nadrágja zsebé nyúl, kivesz belőle egy óvszert amit magát húz.
- Nyisd szét a gyönyörű lábaid- rakettes hanga felmelegíti testemet miközben végi simítja combomat.
Rám mosolyog, majd lábaimat nyakába veszi, csípőjét lüktető nyilasomhoz vezeti, kemény férfiassága rögtön rátalál, majd belem hatolt. Ennek hatására hangosan felnyögtem, tarkójába kapaszkodtam.
- Jézusom Peni! –Nyög fel, de férfias erőteljes hangja nem változik.
Majd elkezd bennem ritmusosan mozogni, halk nyögések törnek fel belőlem.
- Atyaég – nyögök fel, elvesztem a valóságot, a fellegek között járok.
Combomba markol és gyorsít a ritmuson. Egyre hangosabban tör ki belőlem minden egyes nyögés. Lehajol hozzám, csókot nyom az ajkaimra elolvadok teste alatt. Gerincem ívben feszül, Daniel meg jobban gyorsít, már teljesen bennem van ujjai szinte a combomba mélyednek, már ő maga is behunyja a szemét és comb illetve hát izmai be feszülnek, ajkát a melleimre helyezi, nyelvével duzzadt mell bimbóimmal kezd játszani, eleresztem a lepedőt amit eddig markolásztam, hajába túrok, majd kissé rámarkolok, ebben a pillanatban erősebben mozog bennem, érzem ahogy megduzzad bennem, egyszere ér el minket az orgazmus. Lassabb mozgásra vált, majd szépen lassan megáll bennem, és kihúzódik. Mellém gördül, és szorosan átkarol.
- Szeretlek Peni! – suttogja fülembe.
Jobban hozza bújok, átölelem mellkasát, szív verését hallgatom.
- Én is téged! – csókot nyom a hajamba.
Fel áll és elindul kifelé.
- Hova mész? – gorbitem le a számat.
- Csak a mosdóba! – nevet és közben mutat az óvszerre – ezt elintézem. Utána jövök vissza hozzád!
- Jó, de siess! – vigyorgok rá.
Tényleg gyors volt, be feküdt az ágyba mellém, szorosan a hatammal mellkasának préselődöttem. Érezni akartam mindenen porcikáját. Érezni hogy engem szeret, hogy én kellek neki. Hamar el is aludtunk. Az elkövetkező 2- 3 nap így telt jóformán ki sem keltünk az ágyból. Szeretkeztünk, szeretett, engem akart, az ENYÉM VOLT! Az egyik délután az ágyban feküdtünk összefonódva.
- Peni!
- Igen?
- Elvihetlek egy randira? 3 napja kise mászunk egymásból és most akarsz randira hívni? – nevetem el magam.
- Ezután sem akarok kiszállni „ belőled” , de randira akarlak vinni! – vigyorog.
- Rendben, mire gondoltál.
- Egy vacsora, ma este?!
- Rendben.
- Oké, akkor haza ugrok elintézem ezt azt és 7re érted jövök. Jó?
- Igen.
Hosszan megcsókolt, meg kicsit az ágyban maradtunk, majd tényleg elindult haza. Én pedig elkezdtem készülődni, nem is emlékszem mikor voltam utoljára randin, nevetem el magam. 18:50-re el is készültem a nappaliban ülök és várom hogy Daniel meg érkezzen! Fél 8 és Daniel sehol, 8 és semmi. Hívtam 3x de nem vette fel. Mi van ha valami baj történt. Beülök a kocsiba és elhajtok Danielhez. Meg érkeztek, becsengetek és Mis Rees nyit ajtót, amint meglat kétségbeesés jelenik meg az arcán.
- Mis Rees baj van?
- Peni, most nem kellene itt lenned!
- Mis Rees, kérem , mi folyik itt?
- Peni én nagyon kedvellek ! - odébb áll az ajtóból - Mr Eswood a szobájában van.
Bólintok, elindulok Daniel szobájába. megtorpanok az ajtóban, fel emelem a kezem hogy kopogjak, de nem teszem, nagyon rossz érzésem van, a gyomrom görcsben van. Nagy levegőt veszek, benyitok a szobába. Daniel fekszik az ágyban a karjaiban pedig Emyli. Észrevesznek, Daniel fel pattan, meztelen. Fel emelem a kezem hogy ne jöjjön a közelembe. Megfordulok és kisétálok, le battyogok a lépcsőn, Mis Rees a lépcső alján vár, könnyes a szeme.
- Annyira sajnálom édes! – már sír.
- Nem gond Mis Rees – mosolygok rá. – Ez is lezárult! – simogatom meg az arcát.
- Emyli egy gonosz nő! Megzsarolta Mr Eswoodot! – pityereg.
Daniel jelenik meg mögöttünk.
- Peni had magyarázzam meg! – csuklik el a hangja.
- Nem kell Daniel, igazából nem érdekel! – rá mosolygok és vállat rántok. – Már nem számít.
Elindulok a bejárati ajtó felé, Daniel elkapja.
- Azt mondta terhes !
Elnevetem magam.
- Daniel mikor feküdtél le vele utoljára, a mait leszámítva?!
- Nem tudom, 4 hónapja .
Most már tényleg nevetek.
- Ha az lenne már pocakja lenne, de valószínűleg most tett róla hogy sikerüljön. – megveregetem Daniel vállat. – gratulálok nektek.
Daneil le dermedt, nem tudott mint mondani. Nem haza mentem, meg érdemlem azt a vacsorát, én is meg tudom magamat hívni. El is mentem egy étterembe, isteni volt a vacsora, a pincérek nagyon kedvesek voltak, jól éreztem magam. Hazaérve a nappaliban telepedtek le, kicsit tévézni akartam még. Jól vagyok. Elég vagyok magamnak, és csak ez számít! Kicsit még ébren voltam, utána elmentem aludni teljes lelki nyugalommal. Nem sírtam, nem hasadt meg a szívem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Többet érdemlek!
Romansa" - Gyere édesem bújj ide apucihoz! - morog mély hangon. - Apuci ezt a rossz kislányt meg kell hogy büntesse- suttogja - Mennyire akar apuci megbüntetni?! - simítok végig az arccsontján - Oh csak annyira hogy ez a rossz kislány élvezze ! "