Bölüm : Giriş

48 6 22
                                    

** Öncelikle herkese selamlar efenim :) Her şeyi kafamda tamamen kurguladığım ilk hikayem olduğu için çok heyecanlıyım.Giriş bölümü olduğu için biraz sıkıcı olabilir ama mazur görün lütfen.

^^ Oylarsanız ve yorum yapıp fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim <3

♧♧ Birde sizden bir şey isteyeceğim buraya da başlama tarihinizi yazar mısınız ?? ✨️

☆☆☆

-...Yanan her detay,kalbimizi de yakar aslında... -

10 yaşındaki minik Açelya,evcilik oynarken yine bebeğinin kolunu çıkartmış ve yine ağlamaya başlamıştı. Mutfakta yemek yapan Annesi,minik kızının ağlama seslerini duyunca yemeği bırakıp Açelya'nın odasına gitti.

Tam odadan içeri girip kızına " Ne oldu canım ? " diyecekken kapı çalmaya başladı.Eşinin işten geldiğini anlayan Elif Dinçer,kocasına kapıyı açmaya gitti. Hakan Dinçer,yüzünde bir gülümseme ile karısına gülümsediğinde karısı Elif Hanım'ın da yüzünde bir gülümseme oluştu. Zaten bu yüzden birbirlerini sevmişlerdi. Her ne olursa olsun yüzlerinden gülümseme eksik olmadığı için.Onlar ömürlerini birbirine adamıştı ve her koşulda birbirlerine çok aşıklardı.

"Hoşgeldin hayatım" dedi Elif Hanım.Hakan Bey tam "Hoşbuldum hayatım " diyecekken küçük Açelya'nın ağlama sesini duydu.Güldü ve "Yine mi bebeğinin kolunu çıkardı ? " diye sordu eşine. Karısı başını sallamakla yetindi ve beraber odaya girdiler.

Minik Açelya babasını görünce ona koşarak sarıldı.Annesi bu durumu görünce kıskanıp "Hani ben kaldım" diyerek yüzünü şakadan da olsa astı.Açelya ve babası bu duruma gülerek Elif Hanım'ın yanaklarından öptüler.Zaten her zaman birbirlerine karşı sevgi dolu bir ailelerdi.Kızları Aselya,Ankara'da üniversite tutturunca bile sorun etmediler.Kızları ve oğlu ne istiyorsa onları yaptılar.Bu yüzden oğlu ve kızlarını en ufak bir şey bile başardığında çok sevinirlerdi.Zaten olması gereken de buydu.

Aradan biraz zaman geçti.Bu arada Açelya'nın bebeğinin kolu takıldı.Elif Hanım,ailesinin yardımıyla sofrayı kurdu ve yemek yemeye başladılar.Tam o anda dışarıdan bağırış sesleri duyuldu.Dinçer çifti ne olduğunu anlamışlardı.Minik kızları Açelya'ya belli etmemek için "Açelya canım hani canın çok çikolata istiyordu ya alalım mı hemen " dedi Elif Hanım.Açelya bu duruma çok sevindi ve neden şimdi gittiklerini bile sormadan annesinin elini hemen tuttu.Hakan Bey önde Açelya ve Elif Hanım arkada kapıya doğru ilerlediler.Tam kapıyı açacakları anda Hakan Bey'in eline büyük bir taş geldi. Açelya çığlıklar atmaya başladı. Elif Hanım ise Hakan Bey'in elini sıkıca tutup Açelya görüp korkmasın diye gizledi. Hakan Bey,Elif Hanım'ın bu yaptığına karşı bir kez daha Elif Hanım'ı ne kadar sevdiğini anladı.

Ardından salondaki büyük cama doğru ilerlediler. O sırada Elif Hanım camdan dışarı baktığında bir örgüt üyesinin elindeki şimşek dövmesini gördü.Zaten gazete ve haberlerde bu dövme ve sahibi hakkında konuşuluyordu.Elif Hanım bu dövmenin sahibinin örgütün başındaki kişi olduğunu anladı.Her şey çok hızlı gelişti.Neredeyse 2 saniye bile sürmeden içeri diğer örgüt üyeleri tarafından molotofkokteyli atıldı.Elif Hanım elini sıkıca tuttuğu eşine " Bitti Hakan her şey buraya kadardı " dedi. Yerdeki halı alev almaya başladığında Açelya korkudan bağırıyordu ve asla durmuyordu. Elif Hanım ve Hakan Bey,Açelya'ya sıkıca sanki hiç bırakmayacaklarmış gibi sarıldılar. Ve salonun ortasında sıra onlara gelene kadar her şeyin yanmasını beklediler...

Ve ünlü örgüt bir aileyi daha mafetmişti. Aslında devlete karşı gelmek için başlatılan bu ayaklanma masumların canını değil suçluların canını yakıyordu. Her masumun yanında ve çevresinde kötülük saçanlar vardır dimi ? Belki de bu aileden biri de o kötülük saçan kişidir,kim bilir ?

Ve Dinçer ailesinden geri kalanlar büyük kızları,oğulları ve küle dönmüş bir evdi...

✨️✨️

♧♧ Eveeeettt daha bayramdan önce kafamda her şeyi kurgulamıştım ama yazmak daha zor geliyor.Sinek Valesi evreninin ilerleyen bölümlerde daha da içinde olacaksınız.Giriş olduğu için sadece yangını anlatmak istedim :)

♧ Efenim yorumlarınızı alalım bakalım, buraya yazarsanız sevinirim.

♡♡♡

SİNEK VALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin