Felix korkuyordu. Her sahneye çıkmadan önce sevgilisi yanına gelir ve en iyisini yapacağını söyleyerek onu sakinleştirirdi. Şimdi Changbin nerdeydi?
"Hazır mısınız Bay Lee?" Bir görevlinin sorusu ile Felix olumlu anlamda kafasını sallamıştı. Ama gerçekten hazır mıydı? İlk önce 'Because' söyleyecekti. Tek başına. Sonrada hareketli bir dans gösterisi ardından da asıl şarkı. Felix'den iki performans sonra da Changbin çıkacaktı sahneye. Onu uzun zamandır görmüyordu. Çok özlemişti.
Birkaç dakika içerisinde ismi okununca sahneye çıkmıştı Felix. Gözü her yerde Changbin'i arıyordu. Ne tepki verecekti?
Mavi loş bir ışığın aydınlattığı sahnede fanlar beyaz ocean yapmaya başlamıştı. Aklına eski anılar doldu. Birlikte bu şarkıyı söylerken fanlardan beyaz ocean istemişlerdi.
Şarkı başladığında kendi kendine titrediğini hissetti Felix, yanında Changbin'in olmasını çok isterdi.
Şarkının sonuna geldiğinde büyük ekrana verilen sevgilisi ile gözleri doldu ve son satırları söyledi.
I just really love you
You're the only reason why I really love you
When I see you smile I just can't get enough and
I can't live without you
Baby I just really love youŞarkının bitmesi ile sahne kararmıştı. Felix hızla dolu gözlerini silerken oturduğu yerden kalkmış ve dansını sergilemek için birkaç saniye içerisinde kendisini hazırlamıştı.
Hareketli müziğin girmesi ile Felix dansına başlamıştı. Mükemmel ilerliyordu, bunu biliyordu. Dans için arkasını döndüğünde tekrar büyük ekrana Changbin verilmişti, sahneye bakmıyor ve boş gözler ile etrafı izliyordu. Sadece reyting için resmen onların ilişkisini kullanıyorlardı.
Dans performansı bittiğinde asıl şarkısına geçti. Şimdi hem şarkı söylüyor hemde dans ediyordu. Simsiyah giyinmiş arka dansçıların içerisinde bembeyazdı. Şarkının rap kısmına geldiğinde bir anda sözleri karıştırdı. Çok utandığını hissetti.
Şarkı sonunda bittiğinde birkaç saniye kameranın onu çekmesine izin vermiş kamera kapandığında ise koşarak kulisine gitmişti.
Neden ağlıyordu? Herkes hata yapabilirdi öyle değil mi?
Felix'in ardından iki grup performans sergilemişti, şimdi ise Changbin'in sırasıydı. Changbin hafif bir rap ile sahneye başlamıştı. Bu bile fanların çıldırmasına yetmişti. Gittikçe hızlanan rap ile Felix'de dikkatle sahneye bakmıştı. Her zaman sevgilisine hayrandı, sahnelerine, sesine, görünüşüne, duygularına...
Changbin performansını bitirdiğinde gecenin en çok alkışını almıştı. Bir iki fandom değil, bütün fandomlar ona hayrandı. Gecenin son performansını Changbin'den sonra bir grup çıkarak sergilemişti.
Ödül alma zamanlarıydı, yavaş yavaş kategoriler açıklanmaya başladığında ilk üç ödülü aynı grup almıştı. Dördüncü ödüle geldiğinde Changbin'in adı söylenmişti.
"Sektörün best rapperı, Seo Changbin!" Adının okunması ile Changbin ayağa kalkmış ve sahneye ilerlemeye başlamıştı. Giderken Felix'in masasının önünden geçti, bakmak istedi, bakmadı. Felix baktı, uzun uzun hemde. Dönerken baktı, oturduğunda da.
Birkaç isim daha okunduktan sonra "Spotify'da en çok dinlenen ve bu yılın en uzun süre birinci sıradan inmeyen şarkı. Lee Felix 'Because'" ismi okunduğunda Felix ağlamak istedi. Böyle bir ödülü bu şarkı ile istemiyordu, şarkının büyük coğunluğunu Changbin yapmasına rağmen kendisi ödül almıştı. Haksızlıktı.
Ödül töreni son bulduğunda Felix eve girer girmez kendini duşa atmıştı. Bekledi saatlerce duşun altında öylece bekledi. Çıktığında telefonuna hiç bakmadan sessize almış ve gözlerini kapatmıştı.
Sabaha yapılan editleri ve gündem olacağını bildiği için huzursuz hissediyordu. Sadece performansı değil, her şeyi mahvetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snain || Changlix
Fanfiction"Bir zamanlar seninle iliklerime kadar yakın olduğum gerçeğini özlüyorum."