Felix, Changbin'in kucağındaydı. Yıl sonu festivallerine giriş yapıyorlardı. Performansları izlemek için kendileri için ayrılan masaya ilerlerken bütün idollerde onlara bakıyordu.
Diyeceğimi sandınız değil mi?
Sadece el ele giriyorlardı ama bu bütün idollerin yine onlara bakmasına yetiyordu. Sektörün en nefret edilen ama en sevilen ve en güçlü kişileriydi ikiside. Birde çift olunca tabi.
"İlk defa mı ayrılıp barışan çift görüyorlar? Biz hep böyle geliyorduk niye dik dik bakıyorlar bayılacağım." Masalara ilerlerken Felix kimse ile göz göze gelmemeye çalışıyordu.
"Boşver sevgilim, normal hayatta yaşanabilecek şeyleri sırf idolüz diye garipsiyorlar." Beş kişilik bir masaya oturduklarında birkaç solo idolünde yanlarına geleceğini biliyorlardı.
"Off kimse gelip soru sormaz dimi?"
"Gelirse Wooyoung ve Yeonjun gelir, kimsenin gelip de bizim ilişkimizi soracağını sanmıyorum. Arkadaşlarım patavatsızdır onlar sorar o ayrı." Felix gülmüştü.
O sırada da masaya Wooyoung ve Yeonjun gelmişti bile. "Best çift barışma haberini 3 ay önce yayınlıyor ama asla bizi evlerine kabul etmiyor, ayıp değil mi?"
"Tch tch tch hiç yakıştıramadım." Changbin göz devirirken Felix ikiliye gülmüştü.
"Ayrı kaldığımız günlerin hasretini giderelim dedik, Changbin eve Hyunjin'i bile sokmadı."
"Ne? yarın Woosan, Yeonbin ve Changlix üçlü çift dateine mı çıkıyor? E olur." Wooyoung bir saniye içerisinde buluşma ayarlamıştı. Herkes buna gülerken ödül töreninin başlaması ile masadan da kalkmaları gerekiyordu.
Birkaç dakika içinde açılış yapılmıştı. Açılışın ardından ise bir grup sahneye çıkmış ve performansına başlamıştı. Birkaç sahnenin ardından sıra Felix'deydi.
Önceki performans bitmeden Changbin, sevgilisinin yanağına yumuşak bir öpücük bırakmış ve onu kulise göndermişti.
Felix birkaç hazırlığın ardından ve biten gösteri ile birlikte sahneye çıkmıştı.
Son albümünden Youngblood ile performans sergileyecekti. Tek şarkı ile gelmişti.
Derin bir nefes aldıktan sonra şarkıya başlamıştı. Çok iyi bir dansçı olmasına rağmen bu albümünde slow şarkılar ağırlıklı olduğu için kendisi dans etmiyor ortada büyük ve yüksek bir sahnede şarkı söylüyordu. Kenarda ise mavi ve mor renkleri ile parlayan patenciler etrafında dönerek görsel bir şölen sunuyordu.
Şarkı sona erdiğinde sahne kapanmış ve Felix mutlulukla Changbin'in kulisine ilerlemişti.
Ortak bir sahneleri vardı. Bu tamamen barışmalarının sembolü olacak bir performanstı.
Changbin kapı açıldığında Felix'e ilerleyerek alnına minik bir öpücük bırakmıştı. "Mükemmeldin sahnede."
"Teşekkür ederim, sende mükemmel olacaksın. Ve biz mükemmel olacağız." İkiside birbirine gülümserken şu an sahnede sevdikleri bir grup olmasına rağmen umursamamışlardı.
Birkaç dakika içerisinde grubun performansı sona erdiğinde Changbin'de derin bir nefes almış ve sahneye ilerlemişti.
'Cypher' ile performans sergileyecekti. O bittiğinde ise sahneye Felix gelecek ve birlikte 'Because' söyleyeceklerdi.
Changbin sahneye çıktığında şarkıya başlaması ile birlikte yine her zamanki gibi en yüksek alkışı almıştı. İnsanlar onun için deliriyordu.
Birkaç dakika içerisinde şarkının son bulması ve sahnenin kararması ile birlikte yeniden alkışlar yükselmişti.
Herkes Changbin'in sahnesinin bittiğini düşünüyordu ama etraf bir anda yeniden aydınlandığında Felix'de sahneye çıkmıştı.
Birlikte ortada olan büyük yuvarlak platforma oturmuş ve sırtlarını birbirlerine yaslanmıştı ikiside.
Sadece çalışanların haberinin olduğu bu performans bütün fanların çığlık çığlığa bağırmasına neden olmuştu.
Herkes Because şarkısına eşlik ederken yeniden beyaz ocean yapmışlardı. Changbin ve Felix buna gülümserken ikiside en içten halleriyle şarkıyı söylemeye devam ediyordu.
Bitiş kısmı geldiğinde sadece Felix'in partı olmasına rağmen ikiside birbirine dönmüş ve birbirine bakarak söylemeye başlamıştı.
I just really love you
You're the only reason why I really love you
When I see you smile I just can't get enough and
I can't live without you
Baby I just really love youSözlerin bitmesi ile birlikte Changbin, sevgilisinin yanağını kavramış ve dudaklarını onun dudaklarına bastırmıştı.
K-pop sektörü buna alışık değildi. İki erkek idolün çıkmasını bile garipserlerken şimdi sahnede öpüşüyorlardı. Changbin ve Felix bu endüstriyi değiştiriyordu.
Binlerce kişi arasından neredeyse herkes onları desteklerken ikili ayrılmıştı.
"I just really love you." Felix gülümseyerek konuştuğunda Changbin'de gülmüş ve sahnenin kararması ile birlikte küçük bir öpücük daha bırakarak ayağa kalkmıştı.
Artık kimseyi umursamıyorlardı. Eski ilişkileri kadar, hatta çok daha güçlü bir şekilde tekrar birleşmişlerdi, onları ayıracak herhangi bir söz yoktu artık.
***
Açıkçası Changbin ve Felix'in son öpücüğümüz dediği bölüme kadar bu ficimi çok seviyordum ve isteyerek yaziyordum ancak ondan sonra nedense olmuyor gibi hissettim.Final ise hiç hoşuma gitmedi ve fark ettiyseniz geç geldi, çünkü yazamadım neden bilmiyorum.
Umarım beğenirsiniz tek diyeceğim şey bu.
Changlix ile kalın
mutlu kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snain || Changlix
Fanfiction"Bir zamanlar seninle iliklerime kadar yakın olduğum gerçeğini özlüyorum."