"Aaa şunlar Minho, Jeongin ve Seungmin değil mi?" Jisung gözleri ile cam kenarında oturan üçlüyü gösterdiğinde Hyunjin ve Chan şaşırıyormuş gibi yaparak oraya bakmıştı.
"Evet onlar hadi yanlarına gidelim." Hyunjin direkt masaya yöneldiğinde Changbin onun ensesinden tutup durdurmuştu.
"Nereye gidiyorsun acaba, hani bize masa ayarlamıştınız?"
"Ayarladık zaten ama bi selam vermezsek olmaz." Chan ve Jisung koşar adımlarla diğer üçlüye ilerlerken Changbin'de mecburen arkalarından gitmeye başlamıştı.
"Selam." Jisung selam verip masaya oturduğunda oturan üçlü gülümsetmişti.
"A merhaba Ji, size de merhaba otursanıza." Hyunjin ve Chan direkt otururken masanın altı kişilik olmasından dolayı Changbin ayakta kalmıştı.
"Olmadı böyle, görevliyi çağıralım sekizlik yapalım şu masayı." Seungmin kalkıp görevliyi çağırırken Hyunjin kaş göz işaretleri ile Jeongin'e "Felix nerde?" Diye soruyordu.
Bir dakika dahi geçmeden Seungmin masaya gelmiş ve "Şu köşeye geçebilirmişiz orası sekiz kişilik." Demişti.
"Eğer bu planlı bir şeyse seni öldürürüm Jisung." Herkes ayaklanırken Changbin az önce Hyunjin'e yaptığı gibi Jisung'ın ensesinden tutup kulağına fısıldamıştı.
"Ben bir şey yapmadım."
"Felix burda mı?"
"Bilmiyorum hyung nerden bileyim? Tesadüfen karşılaştık." Jisung ensesindeki elden kurtulup koşarak masaya gitmişti. Zaten restoranda çok az kişi vardı ve kimse onlara bakmıyordu.
Hepsi oturduğunda Changbin arkasına yaşlanmış ve sohbeti dinlemeye başlamıştı.
"Neden buraya geçtiniz?" Felix yüzündeki şaşkın ifade ile yedi kişinin bi masada oturduğunu görmüştü.
"Tesadüfen Jisung'lar da buraya gelmiş, bizde dedik ki hep birlikte oturalım." Minho, Felix'i yanıtlarken Felix masadaki tek boş yer olan Changbin'in karşısına oturmuştu.
Bakışları birkaç saniye ona değerken gerginlikten dolayı ellerini pantolonuna silmişti.
"Kimle konuştun bu kadar uzun?" Jeongin yanına oturan Felix'e sorduğunda Felix karşısı hariç her yere bakıyordu. "Kai hyungla konuştum." Changbin'in kaşları çatılmıştı, Felix'de bunu fark etmişti.
"Ne alaka?" Seungmin, Jeongin'in yanından kafasını uzattığında Felix gergin olduğu için ağlamak istiyordu. "İşbirliği düşünüyormuş, birkaç güne onların şirketine gelip gelemeyeceğimi sordu."
"Exo üyesi olan Kai'mi?" Hyunjin'in sorusuna Felix olumlu anlamda kafa sallamıştı.
"Oha çok iyi, kabul edecek misin?" Felix kapatın konuyu diye bağırmak yerine hafif gülümseyerek "Bilmiyorum detay konuşmadık." Demişti.
İkiside anlıyordu bu karşılaşmanın tesadüf değil, arkadaşlarının planı olduğunu.
Yemek sipariş ettiklerinde herkes sohbet ederken Changbin ve Felix ağzını dahi açmıyordu.
Ama Changbin'in içini yiyen bir konu vardı.
Changbin
Kai ile işbirliği yapacak mısın gerçektenFelix telefonuna gelen bildirime bakarken, yüzyüze konuşmaya ikisinde cesareti olmadığı için mesaj attığını anlamıştı. Buna gülümsemek istese de donuk bir ifade ile mesaj yazmıştı.
Felix
Bilmiyorum
Neden soruyorsunChangbin
Merak ettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snain || Changlix
Fanfiction"Bir zamanlar seninle iliklerime kadar yakın olduğum gerçeğini özlüyorum."