27

501 53 37
                                    

Changbin

Cok güzel uyuyorSevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cok güzel uyuyor
Sevgilim

Hyunjin
BARİSTİNİZ Mİ

Chan
Bu günleride mi gorecektik

Jisung
SONUNDA YA SONUNDA SONUNDAAAAAAAAA

Changbin
Oglendi canli yayinindan sonra cagirdim gelsin diye
Karsilikli ikimizde ozurler diledik
O bana o sözlerden dolayı
Bende sarkidan dolayi
Hâlâ konusacak cok seyimiz var ama yorgunmus kucagimda uyuyakaldi

Hyunjin
Abi cidden sonunda
Baristiniz yani simdi

Changbin
Baristik

Jisung
Öpüstunuz mu

ChangbinBu seni hiç alakadar etmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Changbin
Bu seni hiç alakadar etmez

Hyunjin
Sevisin uzun zaman olmustur

Changbin
Evet uzun zaman oldu//
Amk sizene lan

Chan
Hadi hadi biz sizi tutmayalim ne yapiyorsaniz yapin

Changbin
Ya uyuyor cocuk ne tutmasi

Hyunjin
He uyanik olsa...

Jisung
Zincirli mv cekmiyorlar en azindan

Hyunjin
Oglum bak doverim seni

_

Felix uyanıp etrafa bakarken gözleri karşı koltukta onu gülümseyerek izleyen Changbin'le kesişmişti.

Hiçbir şey demeden ayağa kalkıp sevgilisine ilerkerken Changbin onun ne yapacağına bakıyordu.

Felix minik adımlarla Changbin'in yanına gitmiş ve bacaklarını açarak kucağına oturmuştu.
Kolları boynuna sarılırken Changbin'de ellerini onun ince beline sarmıştı.

"Ayrıldığımız günden bu yana, seninle tekrar böyle olabilmenin hayalini kurdum." Felix kafasını kaldırıp alınlarını yaslarken ikiside birbirlerini çok özlemişti.

Altı aylık bir ayrılık yaşamışlardı. Sadece bir hafta ayrı kalan ve sonrasında uzun zaman başbaşa zaman geçiren Changbin ve Felix tam altı ay boyunca ayrı kalmışlardı.

"Özlemin o kadar çok acıttı ki... Felix iyiki artık benimlesin."

"Her zaman olacağım. Sende olacak mısın?"

"Söz veriyorum olacağım." Tekrar sarıldıklarında bu sefer daha kısa sürmüş ve ayrılmışlardı.

Dudakları zarif bir şekilde birleşirken aynı zariflik ile değil, sert bir şekilde hareket etmeye başlamıştı.

Felix istiyor muydu? Kesinlikle istiyordu.

Changbin ayrılıp soracağı sırada Felix onun konuşmasına izin vermeden cevaplamıştı. "İstiyorum Changbin. Dudaklarını her zerremde hissetmek istiyorum."

Changbin ayağa kalkıp Felix'i yatağa bırakmış ve üzerine uzanmıştı. Özlem ile birleşmişti bedenleri.

***
Hayır smut yok

Evet bölüm burda bitiyor

Bir sonraki bölüm geç gelebilir

Snain || ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin