bu bölüm şiddet içerikli şeyler olacak taciz sahnesi vs eğer rahatsız olup gereksiz şeyler yazacaksanız okumayın aq.
__________________
Üzerime doğru gelen Şerefizle iyice duvar dibine sindim, elinde duran sopayı hem çeviriyor, hemde orosbu gibi sırıtıyordu.
sanırım boku yemiştim bu sefer, suçum ne onu bile bilmiyordum. "beni durduk yere alamazsınız niye burda olduğumu söyle."o iprenç sesiyle gür bir kahkaha attı, sesini siktiğim. "hmm, tamam belki biraz suçsuz olabilirsin üzerine küçük bir suçlamada bulunmuş olabilirim, ama baksana çok eğleniyoruz güzel vakitler geçireceğiz."
Ağzım açık dinliyordum resmen kolumdan tutup beni hücrenin ortasın çekti, arkama geçip gezdiğini hissediyordum ama dönüp bakacak cesareti kendimde bulamadım. Eliyle kolumun dirsek kısmına dokundu ama daha çok okşar gibi. Kolumu çekip bir kaç adım öne gittim, ona dönüp yüzünü inceledim sırıtıyordu piç kurusu.
"Baran,Baran,Baran korkma benden bak ikimizin anlaşacağı bir dilden konuşabiliriz ne dersin?"
arsız arsız gülerek baştan aşağı vücudumu inceledi ama onun her bakışı yaktı bedenimi kül olmak ölmek istedim, kendimi çok iğrenç hissettim, korkum da kendini daha çok göstermeye başladı."Ne saçmalıyorsun sen! Şikayet edebilirm seni suçsuz yere beni buraya getirdin, yetmiyormuş gibi garip garip bakıyorsun bana, ben sana ne yaptım, vur kır kemiklerimi ama asla o aklından geçen şeyi düşünme bile."
Dolu gözlerle konuşup hırsla bakmaya devam ettim, yüzünde ki sırıtma biraz bile silinmedi, aksine üzerime doğru yürümeye başladı o geldikçe ben geriledım, sırtım Hücre'nin soğuk pis duvarına deydiği an gözümde süzülen yaşa engel olamadım, kollarını iki tarafa açmış kafasını boynum ve yanağım arasına getirerek fısıldadı Tahsin
"Çabalama ufaklık,seni kimse kurtaramaz bana istediğimi ver sana burada çok iyi bakarım, inkar etmeyeceğim kadsr güzel bir vücudun var ucundan baksam ne olacak sanki"
Eğilip Aniden boynumu öpmeye başlamasıyla hıçkırıp itmeye çalıştım, hayvan gibi gücü vardı kendimi toparlayıp belimde duran ellerini harekete geçirmesiyle daha fazla beklemeyip kasıklarına sert bir tekme attım, bağırmayı geçtim resmen çığlık atarak ellerini penisine götürüp tuttu,acıdan gözleri dolmuştu, ben hemen kapıya koşup vurmaya başladım. Kurtulmak istedim bunu kaldıramazdım.
"yardım edin lütfen çıkarın beni buradan biri baksın Nolur!!" Saç diplerimden tutulup geriye cekilmemle acı bir inilti bırakıp yere fırlayan bedenimi sabit tutmaya çalıştım alıştım zaten fırlamalara. Tahsin kapıyı açıp içeriye 1 kova su alarak suyun tamamını baştan asağı üzerime döktü, soğuk suyla ürperip ıslanan kıyafetlerime baktım. Niye beni ıslattı bu salak şimdi, gözlerimi ışık hızıyla ona çıkartmamı sağlayan kemer sesiyle kafamı iki yana salladım, me yapıyordu bu psikopat, korkunun göz bebeklerimden bile belli olmasını o an umursamadım, pes edecektim o iğrenç şeyi yapmasındansa öldürene kadar dövsün en azından Şerefimle ölürdüm.
"son kez diyorum, ya o güzel bacaklarını benim için aralarsın ya da burdan çıkan tek şey senin leşin olur." Hırslı gözlerimi ona cevirdim sırıtıp göz kırptım.
"Dayak arsızıyım olum ben, senin gibi bir orosbu evladıyla olacağıma ölürüm daha iyi senden insaf beklemem çünkü yok öldür beni kurtulayım b çu zulümden srtık çok yoruldum."
sona doğru sesim kısılsa da kendimi toparladım gözlerim yanıyordu ağlayacaktım sanırım Allah'ım sen bana yardım et Beni bu zalimlerin eline bırakma.içimden duamı etmemle sırtıma inen kemerin verdiği yakıcı acıyla çığlık atıp ellerimle yerden destek aldım Tahsin hayvanı gavura vurur gibi vuruyordu orosbu çocuğu sende alırsın elbet hak ettiğini sadece sabrediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜCRE
FanfictionSavunmasız masum Diyarbakırlı Baran'ın, Herkesin adımından titrediği Ülkücü Aslan'ın olduğu koğuşa düşmesiyle başladı. Sessizdi Baran geçmişinin verdiği acı çocukluğunu yaşayamamışlığın hissi ve yorgunluğu vardı üzerinde, Mavi gözlü beyaz tenli uf...