15

1K 41 14
                                    

"Jakša, pss, ej, ustaj." Dušan me je budio. Njegova ruka bila je ispod mojih leđa, pravila mi je naslon dok je moja glava bila navaljena na njegovo rame.

"Hej, Jakša!" Golicao mi je nos.

"Nevena!" Čula sam treći glas. To je bio Sale.

Kako sam otvorila oči, obojica su gledali u mene a meni je trebalo dosta da shvatim da me Sale gleda golu navaljen na zid pored stola. Brzo sam se povukla na gore da sednem vukući pokrivač za sobom dok me je Dušan puštao i zbunjeno gledao šta radim.

"A da l ste normalni, pustite me da spavam." Očajno sam trljala lice rukom kad sam videla da se Dušan smešio.

"Za deset minuta dođite kod mene." Kada se uverio da sam budna, skrštenih ruku krenuo je da izlazi iz naše hotelske sobe.

Udahnula sam duboko, pogledala u Dušana a zatim složila tužno lice jer znam zašto sam pospana i zašto nisam spavala celu noć.

Dušan je slepio usne u ravnu crtu i glavom pokazao da treba da ustanem.

Mada je meni bilo teško jer kome ne bi - nije imao majicu, njegova topla koža radijalisala je na moju, taj neki jutarnji dodir je bio drugačiji. Još smo bili pospani, svi dodiri i pokreti su bili usporeni, nežni, bilo je kao iz raja.

"Hajde, dušooo..." Ponavljao je dok je prevlačio prste preko mog torzoa nadajući se da sam zaboravila sve što mi se desilo.

Praveći se da me ne dodiruje, ustala sam iz kreveta i ostavila njega otkrivenog, raširenih nogu.

"Imaš cigaru?" Prosto sam pitala dok sam širila grudni koš da se rastegnem. "Nisam je zapalila od kad."

"Nemam, ima Sale, sad ćemo kod njega. Idi se ti presvuci." Jutarnji glas ga je stigao, nedostajalo mi je da ga slušam opuštenog.

"Hajde ustaj i ti." Samo sam se savila na istom mestu da otvorim kofer pored kreveta.

"Ne mogu, dig'o mi se." Zabacio je glavu unazad i uzdahnuo.

"Dušane bre!" Pogled mi je sam odlutao tamo gde treba iako sam bila zgrožena time što je tako rekao.

"A gledaš, ha?" Nasmejao se dok je uzdisao kao da se žestoko napalio.

"Beži bre, debilu jedan." Morala sam nekako da odglumim ali mi nije uspelo.

"Ma dođi bre." Nevaljalo me je pogledao i isto tako uhvatio za ručni zglob i povukao nazad u krevet.

"Ma dođi alo" Bukvalno me je rukama uhvatio za biceps u struk i privukao njemu. Nisam htela da se suprotstavljam, zašto kad mi je bilo lepo?

Pošto je on ležao na leđima, logično je bilo da je mene povukao da legnem preko njega, samo mi je desni bok bio na krevetu. Bez problema me je uhvatio za donji stranu butine i savio nogu tako da nam se kukovi spoje.

Osećala sam kako me njegov pritiska, kako mi stvara pritisak na mom stomaku.

"Ti bi kao jutarnji seks, ha?" Baš me je zaintrigirao.

Stavio je šaku na moj potiljak pa približio mi glavu za poljubac. "Ti ne bi?" Nije čekao ni sekundu već je stisak premestio sa butine na moj gluteus. I to je baš bio stisak, ono, baš baš.

"Ne znam ja, čeka nas Sale." Pokušala sam da se izvučem jer mi baš seks nije trebao. Nisam bila tako raspoložena.

"A zajebi njega." Ponovo je prislonio svoje usne na moje i krenuo da ljubi samo donju usnu.

"Ne mogu, Dušane, stani." Poljubila sam ga u obraz a zatim sama sebe naterala da se sklonim sa njega i legla sam odmah pored.

"Šta je bilo?" Kao da je bio zabrinut. Stavio mi je ruku na moj njemu dalji struk.

Da, gospodine? Where stories live. Discover now