Başlama tarihini buraya bırakabilirsiniz.🍀
İlk kitabımın ilk bölümü. Gerçeği söylemek gerekirse heyecanlıyım, umarım beğenirsiniz.
Kitapta geçen ana karakterleri bir süre sonra atarım.
İyi okumalar ...🍀
1. BÖLÜM:
Bir yandan elimdeki havucu kemirirken diğer yandan kek hamurunu tepsiye boşaltan abime bakıyordum. Bakışlarımı yüzüne çıkardığımda tekrar bi gülme isteği geldi. Yeterince güldüğümü düşünerek bunu zor da olsa durdurdum.
Abimle kek yapmaya karar vermiştik. Tabi yaşadığımız un faciasını saymazsak herşey çok güzel geçmişti.
Abim tepsiyi fırına yerleştirdikten sonra yanıma geldi.
"Minik tavşan temizlenmeye ne dersin ,sonra kekle beraber güzel bir film izleriz. "
"Süper derim abim," dedim ve tezgahın üzerinden indim. Abim kendi odasına giderken bende hemen karşısındaki kendi odama girdim.
Banyo aynasına baktığımda az kalsın kendi halime kahkaha atacaktım. O kadar abime gülmüştüm ama benim halim onun kat kat fazlasıydı.
Yüzümü ,saçımı temizledim. Temiz kıtafetlerimide giyip çıkardığım panduflarımı tekrar ayağıma geçirdim.
(Ayakkabı yerine aşağıdaki pandufları düşünebilirsiniz)
Aşağı indiğimde abimin telefonu çalmaya başladı. Koltuktaki telefonu elime alıp abime seslendim.
"Abi telefonun çalıyor!"
"Mutfaktayım güzelim."
Sesin geldiği yöne ,mutfağa ilerledim. Abimde bana doğru geliyordu. Telefonu elimden alıp kulağına götürdü."..."
"Evet benim."
"..."
"Bir sorun mu var?"
"..."
"Tamam, yarın orada oluruz. İyi günler."
Ona ne oldu der gibi dik dik baktığımda bunu anlamış gibi konuşmaya başladı.
"Yarın hastaneye bekleniyoruz."
Kaşlarımı çattım. "Niye ki?"
Dudaklarını bilmem anlamında büktü."Sordum ama söylemediler. Yarın orada anlatacaklarmış." Dedi ve devam etti.
"Hadi sen filmi seç bitanem, ben de geleceğim." Başımla onaylanıp salona geçtim. Filmlerin bulunduğu dolabın önüne geldimğimde neyi seçeceğimi biliyordum. Abimle en çok izlediğimiz şey komedi filmleridir. Komedi Film izlediğimizde kek yapar, mısır patlatır, cips ve içeceklerimizi alır film izlerdik. Filmi izlerken gülmekten durmamakta dahil tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şaka Gibi
Ficción GeneralBu hayattaki herşeyi abisiyken abisine gelen telefon Arjin'in tüm hayatını değiştirmişti. Yeni ailesi ve hayatı Arjin'e göre 1 Nisan da yapılan büyük bir şaka gibiydi ama malesef bu şaka değildi. DNA testi de bunu doğruluyordu. Wattpad de "Şaka Gibi...