Už je po svatbě a následuje svatební noc. Harry musel tuto noc spát u Snapea. Nařídil to Brumbál. Bůhví co si myslel že budou spolu dělat.
Harry byl už v pyžamu a seděl na okraji Snapeové postele, Snape byl zrovna na chvíli pryč, musel si něco vyřídit než přijde.
Po 5 minutách:
Snape konečně přišel a Harry nabíral sílu mu říct že mezi něma se nic nestane. Snape si sedl na druhou stranu postele a čekal co Harry řekne. Věděl že nebude souhlasit, "kdo by chtěl spát se svým starým profesorem" řekl si Snape v duši. "pane profesore?" "neříkej mi tak, vzali jsme se, říkej mi jménem." "Fajn, jenom chci říct že, mezi náma nic nebude." "Věděl jsem že to řekneš, Harry, chci ti říct že to akceptuji ale až ti začne trest a ty to už nebudeš zvládat, tak mi to řekni co nejrychleji."
Harry cítil že tímto rozhovor skončil a je čas jít spát. Opatrně se otočil na Snapea a zjistil že je polonahý. Harry nevěděl co se to s ním děje když se zčervenal jak rajče. Rychle se otočil na svou stranu, lehl si a přikryl se. "Že by se mi líbilo jeho tělo?" řekl si Harry než usnul.
Další den:
Harry se probudil a když se otočil tam kde spal Snape, tak zjistil že tam není. Kouknul se na noční stolek a když si vzal své brýle zahlédl tam malý lístek a na něm bylo napsáno
***
Dobré Ráno Harry, musel jsem odejít kvůli pár osobních věcí. V kuchyni na stole máš udělánou snídani, snad ti bude chutnat.
SS
***
Harry byl překvapený, nečekal že by mu Snape udělal snídani. Zvedl se z postele a šel do kuchyně, zahlédl tam dýňový džus a tři palačinky s marmeládou. Snědl to do 10 minut, ani si nevšiml že se Snape už vrátil.
"Dobrou chuť Harry" řekl Snape a šel za Harrym do kuchyně aby umyl nádobí. Harry se ho lekl, nevěděl že už přišel. Nevěděl co má říct. "Ehm noo... Tak já asi už půjdu" řekl Harry a zvedl se k odchodu.
Snape mu otevřel dveře aby mohl jít a řekl. "Až nebudeš zvládat svůj trest, dej mi vědět. Každou hodinu se to bude zhoršovat." Snape mu podal stříbrný prsten se zeleným diamantem. "Stačí zmáčknout ten diamant a tím mě přivoláš" Harry jen kývl a odešel "páni, můj první šperk od Snapea. Dokonce se chová nějak jinak než předtím, čekal jsem to horší" řekl si Harry v hlavě.
O pět hodin později, na doučování se Snapeem.
Harry to už nedával, přišel asi o 15 minut později než měl. Když si konečně sedl na své místo, tak mu Snape dal papír a na něm byly napsané ingredience které potřebuje.
Opatrně se zvedl, dělalo mu to problém. Když šel zpátky, tak omdlel...Ve nemocnici.
Harry se probudil a viděl před sebou Snapea jak se pomalu vyvlíká ze svého hábitu, Harry nechápal proč to dělá. Najednou se mu jako velká vlna vrátila jeho nadrženost (trest). V té chvíli Harry pochopil jak se co nejrychleji zbavit toho utrpení... Musí se vyspat se Snapeem.
Snape se k němu priplížil, sundal mu kalhoty a pak mu roztáhl nohy. Pomalu do něj vešel a Harry začal hlasitě vzdychat, Snapea to vzrušovalo a tak přidal na rychlosti. Harry si nevěděl co dělá, políbil Snapea a jeho jazyk začal proskoumávat Snapeovu pusu. Snape byl překvapený ale neuhnul, jenom to Harrymu oplatil. Harry to po chvíli už nevydržel a vystříkal se Snapeovi na břicho, Snape po chvíli též vyvrcholil. Odtáhl se od Harryho a použil na oba dva čistící kouzlo.
"promiň že se tohle muselo stát" "co tím myslíš Harry" řekl Snape udychaně. "No to co se právě stalo" "to není tvá chyba, jednou se to stát muselo" Harry jen kývl a oblékl se...
***
Ahoj původně tahle kapitola měla mít aspoň přes 1000 slov ale 661 je taky dobrý. Lidi chci vás poprosit jestli si můžete můj příběh dát do svých seznamů ať se to dostane k více lidem děkuji.
Izzy
ČTEŠ
Slib = Sňatek /Snarry/CZ
FanfictionLily a Severus se před Harryho narozením a před Potterových úmrtí, dohodne že si Harryho Pottera po jeho 18. Narozeninach bude muset vzít. Kapitoly asi nebudou moc dlouhé ale snad to nevadí !! Možná slash (nevím jistě) !!