"Ehm, pardon?" "Jo?" "Ty jsi Harry Potter že?" "Ano, proč?" "Uhh promiň nepredstavila jsem se, já jsem Evelyn Kadiseová, jsem tady nová a nevím kde co je, mohl bys mě tu provést?" "Um, jistě"
O hodinu později.
"No a tady je učebna pro obranu černé magie, "hezké, Harry jsi docela hezky, nechceš někdy zajít ven?" zeptala se Evelyn a dost blízko se k němu přiblížila. "Jestli to není rande tak klidně," řekl Harry nervózně.
"Heheh jistě že není" usmála se na něho a odtahla se. "Fajn, tak půjdu rád" řekl Harry.
***
"Ahoj tati" řekla Evelyn a čekala kdy se její otec ukáže. Najednou se přední zjevil Voldemort, "ahoj má drahá dcero" řekl Voldemort a přivítal ji. "Jak jde náš plán?" "Líp než jsem si myslela, hned zítra s ním jdu ven, přilákám ho sem a ty ho můžeš konečně zabít." "To je skvělé"
***
"Ahoj Harry, mám dobré místo kam by jsme mohli zajít" řekla Evelyn a usmála se na něj. "Super, kde to je?" "nebuď tak nedočkávý, něco jsem ti přinesla" Evelyn mu podala láhev s dýňovým džusem a v něm byl elixír lásky. Harry to vypil a oči se mu změnili na světle růžovou barvu.
"Miluji tě Evelyn" řekl Harry omámeně. "Jistě, jistě můj drahý Harry, pojď za mnou.***
"Otče, jsem tu" Voldemort se objevil na začátku chodby. "Dobrá práce má drahá. Severusi!" Severus přišel co nejrychleji aby Voldemort nemusel čekat. "Ano, pane?" "Odveď Pottera tam kam patří." Severus se koukl na Harryho. v jeho tváří nešlo nic vidět, ale měl o Harryho veliký strach. Vzal ho za paží a táhl ho dolů k řetězům.
Když ho Snape zamotal do těch řetězů tak přistoupil k jedinému krbu a odletaxoval se do Bradavic. Hned jak byl ve svém sklepení, začal psát dopis Harryho nejlepším kamarádům, Ronovi a Hermioně.
***
Harry je v nebezpečí, pán zla ho uvěznil v Malfoy manoru, zachraňte ho dokud je čas.
***
dopis připevníl sobě na nohu a řekl komu to má poslat. Pak už jen sledoval jak sova odlétá...
ČTEŠ
Slib = Sňatek /Snarry/CZ
FanfictionLily a Severus se před Harryho narozením a před Potterových úmrtí, dohodne že si Harryho Pottera po jeho 18. Narozeninach bude muset vzít. Kapitoly asi nebudou moc dlouhé ale snad to nevadí !! Možná slash (nevím jistě) !!