14.

590 22 0
                                    

"Pán zlá už dlouho nic neudělal, myslíš že něco chystá Severusi?" "těžko říct Albusi." řekl Severus podrážděně. "A co Harry?" řekl Albus zvědavě. "Co myslíš?" "Má nějaké noční můry nebo tak?" "Nevypadá že by měl noční můry Albusi." "Měl by ses na něj kouknout, jste přeci manželé." Severus pootočil očima. "No jistě dnes ho půjdu skontrolovat, je přece 5 ráno." řekl Severus sarkasticky ale myslel to vážně.

***
Za čtyři hodiny ve velké síni:

Proč nevidím Pottera?! Řekl si Severus sám pro sebe. Najednou Harry vešel do velké síně, vypadal jako chodící zombík. Až Severus přestal mít chuť na jídlo. Dal od sebe svůj talíř a před všemi si to zamířil k Harrymu a odtahl ho pryč z místnosti. Všichni i profesoři se dívali směrem kde zrovna oba byli. "Kam jdeme pane?" Řekl Harry unaveně. Severus neodpověděl, jenom se díval kam jde. Po chvíli Severusovo ignorování, Harry odmítal s ním jít, prostě se zastavil a Severus ho nedokázal dotáhnout z místa na místo. Na to jak hrozně vypadá má docela sílu. Řekl si Severus pro sebe. Severus zavrčel a seslal na něho kouzlo aby mohl Severuse poslouchat. "Pojď za mnou Pottere" Severus byl naštvaný ze dvou věcí. Za 1. Proto že ho Harry pořád neposlouchal a za 2. Proto že i když mu říkal až mu říká jménem furt mu říká pane nebo příjmením."

když mi chce říkat příjmením tak já mu též budu říkat příjmením a co mám udělat aby mě poslechl nebo aby se nechal třeba odtahnout. Vše by bylo jednodušší. Najednou Severuse napadla jedna věc která by mohla fungovat. Vzal Harryho za límec a políbil ho pak počkal až změkne jeho tvrdohlavost a mohl si ho v klidu odtahnout tam kam potřebuje. Vzal omámeného Harryho za paží a tahnul ho do jeho laboratoře.

Posadil Harryho na židli a začal vytahovat pár lektvarů. Pak přišla řada na mluvení. "Pottere? Co to s vámi je?" zeptal se Severus ale Harry ho ignoroval, bylo mu jedno že na něj mluví. "Mluvte Pottere!" "Proč jste mě políbil?!" řekl Harry naštvaně protože Severus na něj řve. "Phe co jsem měl dělat?!Vy jste tvrdohlavý zmetek, musel jsem vás nějak odměkčit!" "Jistě, podle vás jsem jenom zmetek, nic víc, až budu moct tak požádám o rozvod!" řekl Harry a odešel z laboratoře. To Severuse píchlo do srdce. Musím se mu asi omluvit.

***

Severus hledal Harryho po celé škole ale nemůže ho najít. Najednou kolem něho někdo prošel. Byl to Harry, snažil se ho co nejvíc ignorovat. "Pottere." řekl Severus, Harry si povzdechl a otočil se. "Ano?" řekl Harry trochu naštvaně. Severus si povzdechl. "Promiň, že jsem na tebe řval" řekl Severus. Harry se na něj otočil. "O to mi nejde" řekl Harry a koukl se na Snapea, "Tak proč ses teda naštval." Harry si povzdechl. "Po té věci co se stalo, pro tebe to nic neznamená?" řekl Harry smutně. Severus nevěděl co říct. "J-já" Severus nervózně polkl. "Nic neříkej radši." Harry se otočil a chtěl už odejít ale Severus ho chytl za rameno. "Pro mě to znamená hodně." řekl Severus a doufal že to nezní trapně. "dokaž to, polib mě." Severus bez váhání vzal Harryho za boky a políbil ho.

Páni kde se vzala Snapeová typická stránka.

Slib = Sňatek /Snarry/CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat