Ahoj předem všem přeji krásné prázdniny <3
xxx
Dva dny od trapasu se sešitem se Severus pořád nevracel. Harry nevěděl co má dělat. Najednou ale zazvonilo na hodinu Jasnovidectví, s profesorkou Trelawneyovou. Harry se zvedl ze sedačky a šel na hodinu.
V půlce hodiny:
Profesorka Trelawneyová se zrovna snaží vyvěštit co se dnes stane. Když se ale otočila zpátky, tak se jí začali třást ruce a koukla se na Harryho. Harry nevěděl co se děje. Po chvíli do učebny a do ostatních místnostech vletí přes okna smrtijedi a začali vykřikovat kletby a dělat chaos. Harry jako ostatní běžel na chodbu a potom z hradu. Kolem sebe už viděl pár mrtvých těl, jak je kolem se viděl chtěl se rozbrečet.
Už byl před hradem a jako všichni ostatní viděl jak smrtijedi ničí celý hrad. Jak byli hotoví s hradem vrhli se na studenty a profesory. Najednou vykřikl Voldemort ať přestanou. Voldemort stal před smrtijedy a tlemil se na studenty a přitom hledal vyvoleného chlapce. "KDEPAK JE POTTER?!" Vykřikl náhle Voldemort. Harry neváhal a postavil se před ostatní studenty. "Tady jsem!" Řekl Harry a vytáhl si hůlku z kalhot. Voldemort se na něj znechuceně podíval. "Náš Chlapec který přežil! Teď před ostatníma umře!"
Všichni Smrtijedi se začali smát a Harry se naopak mračil. Náhle Harry zvedl svou hůlku a vykřikl kletbu. Ale Voldemort jí jednoduše vrátil proti němu a schytal to Ron. Harry se na něho omluvně podíval a pak se zpátky otočil. "HARRY POTTER CHTĚL ZAÚTOČIT NA LORDA VOLDEMORTA?! BUDEŠ STEJNĚ TUHEJ JAKO TVŮJ MANŽEL SEVERUS SNAPE POTTERE! AVADA KEDAVRA!" Z Voldemortové hůlky se objevil červený blesk a proti němu Harry seslal též kouzlo a z jeho hůlky se objevil zelený blesk.
Najednou se vedle Harryho objevili jeho rodiče a Lupin se Siriusem. Jeho matka mu řekla že Voldemorta chvíli zdrží ale ne na dlouho. Najednou kolem Voldemorta začali lítat a Harry si uvědomoval že vyhrává. Zelený blesk se začíná přibližovat k Voldemortové hůlce. Po chvíli tam už nebyli a Harry si uvědomil že je na to sám. Dal do toho celou svou sílu a pomaličku začal vyhrávat.
Po chvíli zelený blesk je úplně u Voldemortové hůlky, najednou zelený blesk zmizel a z Voldemorta se stal prach. Harry byl celý mokrý a udychaný, za pár sekund si uvědomil že Severus je mrtvý. Harrymu se do očí nahrnuly slzy. Najednou se před Harrym objevila Nagini (Voldemortův had) a nějak neobvykle se začal třpytit, dokud se z hada nestala žena, bílá žena, měla bílé vlasy, šaty, úplně vše. "Děkuji že si mě osvobodil z nekonečné kletby, jako odměnu ti splním jakékoliv přání." řekla a uklonila se. "Chci aby znovu žil Severus" řekl Harry na kolenou se skloněnou hlavou a uplakanýma očima. Žena se jen usmála a kývla. "Zařídím" Harry se na ni udiveně podíval a uviděl zaní jak se Severus z rozbité Bradavické brány snaží sem dojít. Vypadal úplně zakrvaceně. Harry za ním nejrychleji přiběhl.
Oba dva se navzájem obejmuli. "Severusi já tě miluji!" Řekl Harry se slzami radosti v očích. "Severus se na Harryho usmál a políbil ho.
Bílá žena se objevila před Elladorou a Evelin a řekla. "Konečně vás vidím dcery moje." A ukápla ji slza. "Matko?" řekli obě naráz a obejmuli jí. Harry se na ně chtěl podívat a poděkovat ale ony už byly pryč. Harry se jen usmál a otočil se zpět na Severuse
Žili spolu šťastně až do smrti. V Bradavicích vymysleli nový lektvar že může otěhotnět aji muž, tak Harry se Severusem měli dvojčata holčičky.
KONEC
ČTEŠ
Slib = Sňatek /Snarry/CZ
ФанфикLily a Severus se před Harryho narozením a před Potterových úmrtí, dohodne že si Harryho Pottera po jeho 18. Narozeninach bude muset vzít. Kapitoly asi nebudou moc dlouhé ale snad to nevadí !! Možná slash (nevím jistě) !!