5.

800 39 1
                                    

"Tak ještě jednou Harry, máš si vzít svého profesora lektvarů, se kterým se vzájemně nesnášíte." "Ano Hermiono, přesně takhle to je." "To nedává smysl!" řekl Ron nechápavě. "Bohužel Rone, je to tak." řekl Harry podrážděně.

"Beztak není ani gay." Řekl Ron a odfrkl si.
"No jo, máš pravdu, určitě není gay, v tom dopisu stalo že ho má mamka k tomu donutila."

"A ty Harry?" "Co já?" "Ty jsi co?" "ehm... No já- já jsem... Nevím." Na to už nikdo nepromluvil a změnili téma.

***
Na Famfrpalovém zápasu.

Harry hledal zlatonku, už si myslel že jí nenajde ale najednou mu prolítla kolem jeho tváře a on letěl za ní. Už jí skoro měl, stal na koštěti a ruce měl dopředu, najednou jakoby ztratil rovnováhu a spadl, pak už jenom tma...

***

Harry se probudil v nemocniční posteli a vedle něho stála Poppy Pomfreyová. Chystala mu nějaké léky a lektvary. Když uviděla Harryho vzhůru, tak se jí ukázal úsměv na tváři. "Oh Harry konečně ses probudil." "Co se stalo?" "při zápase si spadl z koštěte, ale nic vážného to není, jenom pár škrábanců a tak." "Takže můžu jít?" "Ne to ne, musíš se plně uzdravit, profesor Snape uvařil pro tebe pár lektvarů." Řekla Poppy a usmála se. Poppy chtěla už odejít ale na na něco si vzpomněla. "Malem bych zapomněla, Harry já budu muset na pár dnů odejít, takže se přijde o tebe postarat Profesor Snape. Snad ti to nevadí" Řekla Poppy a odešla.

Slib = Sňatek /Snarry/CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat