Bir Hafta sonra
Gülizar
Konuşmanın ardından bir hafta geçmişti. Babam ve Dedem İstemenin Abimin Düğününden sonra olucağını belirtti. Düğün yarın gerçekleşicek ve bugün Kına var, Kızlar ile Stres altındaydık. Yaren kuaförün yaptığı Saçı beğenmeyerek kendisi yapıyordu, ben Selenayın makyajını sabitlemek için Sabitleyiciyi arıyordum, Rana kimseyi takmayarak benim Yatağımın üstüne oturmuş Sarma yiyordu, Selenay ise heran Heyecandan bayılabilecek bir kıvamdaydı.
Birden Rana Sabitleyiciyi bana doğru attı "Al arkamda kalmış" Şok dolu bakışlarım onu bulduğunda "Ne?" diye sordu "Daha önce niye söylemedin be Gerizekalı" "Yeni fark ettim, ne bağırıyorsun" Göz devirip Sabitleyiciyi Elime aldım ve Selenay'ın Yüzüne sıktım.
Rana ayağa kalkıp Ağazıma Sarma sıkıştırdı "Hadi barışalım" dedi ve öptü beni. Saatte baktığımda Kına başlamıştı bile biz Kına başladıktan iki saat sonra Salona gidicektik.
"Yolla mı çıksak yavaştan Trafik falan olur şimdi" dedim "Son kez Çantaları falan kontrol edelim öyle çıkarız" dedi Yaren Saçına Saç spreyi sıktıktan sonra.
Çantaları kontrol ettikten sonra Yaren tüm Çantaları Eline aldı, ben ve Rana ise Selenaya Elbisesinden dolayı yürümesine yardım ettik.
Araba'ya bindiğimizde Selenayı arkaya oturturduk Yaren de yanına oturdu. Ben sürücü koltuğuna oturdum Rana ise yanıma ve yolla çıktık.🐚
Şuan Yaren, ben ve Rana Selenayın duğasının altında onu ağlatmaya çalışıyoruz "Ağlasana kızım artık" dedi Rana "Ağlayamıyorum" "Lan Gerizekalı arkadaşım Yengem benim şöyle düşün sen evlendin diye biz seni dışlıyoruz, seninle bir daha asla görüşmüyoruz" dedim "Oha abart" dedi Yaren, bir kaç Saniye sonra Selenay ağladı, bende devam ettim "Biz üçümüz sensiz Tatile gidiyoruz, çok eğleniyoruz ama Sen yoksun"
"Beni dışlarsanız sizi öldürürüm" dedi Selenay ağlayarak "Lan Yengecim Biz sensiz nereye gidebilirizki, anca beraber kanca beraber aşkım" Rana, Yaren ve Ben Duvağın altından çıkıp Selenay'ın ağladığını söyledik. Abim bize korkulur Sizden diye bir bakış attı bende ona gülümseyip Şalımın öndeki parçasını Omzuma attım.
Ertesi gün
Gülizar
Abim ve Selenay artık Resmi olarak da evlenmişlerdi ve Balayına gitmeye hazırlanıyorlardı, bir kaç saatte uçuşları vardı Dubai'ye gidiyorlardı. Hem bensiz Dubai'ye gittikleri için hem de Abim gibi bir Öküzün en yakın arkadaşım ile evlenmesi beni üzüyordu.
Sonuçta Abim bir Öküz, Prenses gibi Selomu ona verdim, kolay değil yani
Odama geçtiğimde Kapıyı kapatıp Makyaj Masama oturdum ve Şalımı çıkartım ardından Saçımı taradım. Makyajımı sildim sonradan ise Pijamalarımı Dolabtan çıkardım ve giyindim. Yatağa geçtiğimde Telefonuma Mesaj geldi
Ahmet
Ahmet.-Yarın Zamanın olursa Camiye gelir misin?
Ahmet.-Mete ile konuştum ben o Bizimle gelecek
Ahmet'e tam bir Şey yazacakken
Mete beni bir Gruba eklemişti. Grubta Ben, Ahmet ve Mete vardık.