1•4

428 21 4
                                    

Selinay

Giray ile ilk konuşmalı karşılaşmamız tam On Yıl önce oldu

On Yıl Öncesi

Bugün Okul çıkışı beni Gülizar Evine çağırmıştı. Gülizar'ı üç Yıldır tanıyordum ve zamanla çok yakın Arkadaş olmuştuk. Şuan ilk defa onun Evine gidicektim, Ailerimiz tanıştığından dolayı Annem izin vermişti. Şimdi Gülizar ile Evlerinin önündeydik Gülizar zile bastığında Kapıyı Annesi Sümeyye Teyze açmıştı. "Hoşgeldiniz Kızlar" dedi ve ikimizede sarıldı "Hoşbulduk Annecim" "Hoşbulduk Sümeyye Teyze" Gülizar ile aynı anda dediğimiz şey ile Sümeyye teyzenin Gülümsemesi daha çok artı.

Biz içeriye geçtiğimizde Merdivenlerden Gülizar'ın Odasına çıktık Çantalarımızı oraya koyduktan sonra ikimizde Gülizar'ın Yatağına oturduk "Bugünkü beden dersinde nerdeyse son Nefesimi veriyordum" dedi Gülizar gülerek "Tövbe de kız" dediğimde ikimizde güldük.

Biraz dinlenip Bahçeye çıktık ve Çardağa oturup Çekirdek çitleyip konuşuyorduk. Birden biri Bahçeye Top attı, Gülizar ile o tarafa baktığımızda Esmer hafif kıvırcık Saçlı uzun boylu bir erkek girdi. Topun peşinden koşup Topu tuttu arkasındanda ona benzeyen ama bir kaç yaş büyük olan biri girdi. Yüzlerine baktığımda Gülizar'ın Abileri olduklarını gördüm. Daha önce sadece bir kaç kere görmüştüm onları hiç bir muhabbetimiz olmamıştı.

"Abi ödümüz koptu Topu niye buraya atıyorsunki" dedi Gülizar "Sektirirken oldu Güzelim, Kusura bakmayın" dedi Bize bakarak. Büyük Abisi başı ile selam vererek içeriye girerken diğer Abisi kalmış ve yanımıza gelmişti. "Banada verir misiniz" dediğinde Masada duran Çekirdek paketini ona doğru uzattım "Sağol" dediğinde Ona cevap verdim "Bir şey değil".

Çekirdek çitlerken bir an bana döndü "Seni ilk defa görüyorum yeni mi Arkadaş oldunuz?" dedi Gülizar'ın Abisi "Ne yenisinden bahsediyorsun Abi biz üç Yıldır Arkadaşız, hem görmüşsündür de hatırlamıyorsundur Selinay geçen Sene açıktı". "Belki" dedi Abisi ve bana doğru döndü "Giray ben Memnun oldum" dediğinde bende
hafifçe tebessüm ettim "Selinay, Memnun oldum" dediğimde başını eğdi "Neyse ben kaçar Bizimkiler ile Maç yapacağım, Gülizar sen benim Çantamı Odama bırakırsın" dedi . Gülizar bir şey demeden Giray Topunu alıp gitti.

"Abin mi var Derdin var" dedi Gülizar iç çekerek "Katılıyorum benimde iki Abim var Ablamlardan daha çekilmezler bide düşün üç Ablam var" "Senin Ailen zaten ayrı bir Level bacım" dedi Gülizar gülerek.

Gülizar ile Sohbet ettiğimizde Gökalp Abisinin yani büyük Abisinin Lise son Sınıf olduğunu ve Yurtdışında Üniversite okumak için tam anlamıyla Gece Gündüz çalıştığını öğrendim. Giray Abisi ise Onuncu Sınıftaymış bir Yıl geç başladığı için, bizde daha Sekizinci Sınıftaydık.

Sekiz Yıl Öncesi

Gülizar ile aynu Lisedeydik ve Rana ile tanıştık artık Onuncu Sınıftaydık. Teneffüs olduğundan dolayı Üçümüz beraber Bahçeye indik, Bahçede Basketbol potasının yanından geçerken birden Kafama bir şey gelmesi ile sarsılıp yere düştüm. "Selinay iyi misin" dedi Rana ardından duyduğum koşma Sesleri ile yanımıza birilerinin geldiğini anlıyordum "Selinay ben çok üzgünüm Senin orada olduğunu bilmiyordum" tanıdık gelen Ses ile o tarafa baktım, Sesin sahibi Giraydı. "Önemli değil" dedim ve Ayağa kalkmaya çalıştım Gülizar sağ Kolumdan tuttu Rana ise sol Kolumu ve beni kaldırdılar.

Genç İmam/ yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin