0•7

636 36 10
                                    

Ahmet

İsteme sonrası Adnan Amcanın beni Bahçeye çağırması ile onunla gittim. Bahçeye çıktığımızda bahçe Koltuklarına oturduk. "Seninle Gülizar hakkında konuşmak istiyorum" dedi dikleşerek Bende başım ile onaylayıp "Tabi buyurun Adnan Amca". Adnan Amca "Bak Oğlum Sen iyi yetiştirilmiş ve iyi bir Sihniyet ile büyültülmüşsün ama az sonra diyeceklerimin Kızımın hayatı için bir önemi var, ben bu hayatta bir kere bile Gülizara Sesimi yükseltmedim, bağırmadım, Ellimi kaldırmadım" dedi derin bir Nefes alarak.

"Eğer evlendikten sonra bu yaşamadığı şeyleri Sen ona yaşatırsan neler yapabileceğimden  kork" "Endişenizi anlıyorum ama emin olunki ben Gülizarı çok seviyorum, onun her bir Göz yaşında benim Kalbime bir Ok saplanıyor, Size söz veriyorum Gülizarı hiç üzmeyeceğim hep El üstünde tutacağım ve Mutluluktan bile olsa onun Göz yaşlarını akıtmayacağım" dedim ve ekledim.

"Ben Gülizarı seviyorum, bu dediklerinizi hangi aşık Adam Karısını uygular veya kim İmandan çıkıp Allah tarafından Bize Emanet edilen Kadınlara fiziksel yada psikolojik Şiddet uygular?" "Ben Kızınızı Seviyorum bana inanın"
Kafamı kaldırıp açık olan Cama baktığımda bizi izleyen Gülizarı gördüm, bakışlarımı Adnan Amca'ya tekrar çektim.

"Bana güvenin, lütfen" "Sana güveniyorum ama Kızım içinde Kaygılarım var"

🐚

Gülizar

Bugün Cumaydı ve yarın resmen Ahmet ile Allah katında evlenecektim. Sabah uyandıktan sonra başıma bir Yazma geçirip Kahvaltıya indim, Annem Kahvaltı'yı hazırlarken Babamda ona yardım ediyordu ikisininde yanına gidip teker teker öptüm.
"Günaydın Annişim ve Babişim"
Babam "Günaydın prensesim" derken aynı anda Annem "Günaydın kızım" dedi.

Kapının çalması ile Annem Kapıyı açmamı istedi, Mutfaktan çıktım Kolidorda olan Aynaya bakıp Yazmamı düzelttim ve Kapıyı açtım.
Kapıda duran Kişi ile ufak çaplı bir şok geçirdim. Karşımda Gökalp Abim duruyordu.

Tam tamına bir Yıldır onu görmemiştim, Ona sarılmam ile o da bana karşılık verdi "Güzelim benim" dedi. Bir veya iki Dakika öyle kalmıştık, yanımıza Annem ve Babam geldiğinde. Annem Gözyaşlarını tutamadı, bende Abimden ayrıldım. Abim Annemin Elini öptü ve ona sıkıca sarıldı.

Abim Üniversite için zaten Yıllar önce Almanya'ya gitmişti orada Tıp okuduğu için orada kaldı ve şuan Almanya'da Özel bir Hastanede Kalp ve Beyin Cerrahı dı. İşi gereği görüşemiyorduk sonunda gelmişti.

Abim Annemden ayrıldıktan Babamın Elini öptü ve sarıldı "Hoş geldin Oğlum" dedi Babam "Hoş buldum Baba" dedi Abim ve daha sıkı sarıldılar. Abim içeriye geçtiği için bende Kapıyı kapattım ve Abimin Bavulunu kenara koydum.

Beraber Kahvaltı için Salona geçtik ve Kahvaltı yapmaya başladık.
O kadar mutluydumki hem Abim geldiği için hemde bugün Giray Abim ile Selenay Bala ayından gelecekti ve bu Gökalp Abim ile Giray Abimi barıştırmak için bir Fırsatı.

Abimler Çocukluktan beri anlaşamazlardı zaten büyüyünce de bu böyle devam etti. Gökalp Abimim Bu yüzden Giray Abimin ne Kız İstemesine, ne Nişanına ne de Düğününe gelmişti. Gökalp Abim en büyüğümüzdü, iki Abimin arasında sadece İki yıl vardı. Benim ise Giray Abim ile Üç Gökalp Abim ile de Beş Yaş farkım vardı.

Kahvaltıdan sonra ben Masa'yı topladım Annem ise Bulaşıkları halletti. Babam bugün pek uğramadığı Şirkete gidecekti, Şirketimiz abartılacak bir Şirket değildi am piyasada tanılan Şirketlerdendik. Şirket ile ilgilenen sadece Giray Abim ile Babamdı.
Gökalp Abim Bavullarını Odasına götürdü ve Salona geldi.

Genç İmam/ yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin