0•9

504 32 6
                                    

Bir hafta sonra

Gülizar

Bugün Ahmet ile ilk defa Evimizde kalıcaktık, içimde bir korku vardı.
Babamdan ayrı bir Evde hiç uyumamıştım, yani Babamın olduğu Ev bana her zaman güven vermiştir. Onun olmadığı bir Evde zor uyurdum. Ya Babamı özlersem ve ağlarsam Ahmet'in Gözünde küçük düşer miyim?

Bugün Cumartesi olduğu için Bende Ahmet ile Camiye gidicektim bayadır gitmiyordum. Bugün Sabah Eve geldiğimiz için Dışarda Kahvaltı etmiştik. Ben hazırlanırken Ahmet Salondaydı, üstümü değiştirip Şalımı bağladım ve hafif bir Makyaj yaptım.

 Ben hazırlanırken Ahmet Salondaydı, üstümü değiştirip Şalımı bağladım ve hafif bir Makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


{Temsili}

Salona geçtiğimde Ahmet'in bakışları beni buldu ve Gülümseyip Ayağa kalktı. "Gülüm ne bu güzellik, hoş Sen her zaman güzelsin o ayrı Konu" dediğine gülümsedim "Teşekkür ederim İmam Ahmet Hocam ama bu bugünkü dördüncü İltifatınız, beni çok alıştırmayın derim" dediğimde güldü, Ahmet"Dört İltifat neki? Beş-On tanesi varken Gülizar Hanım" dediğinde Gülümsemem büyüdü ve Ahmet'in Yanağına bir Buse bıraktım. Tüm Gün bunu yapmamı bekliyordu Beyefendi. "Oh sonunda Günüm tam anlamıyla aydı" demesi ile kıkırdadım "Gidelim mi artık?"

"Gidelim Gülüm" dedi ve Ellerimizi birbirine kenetledi Çantamı alıp Evden çıktık. Araba'ya binince Ahmet Camları açtı ardından bir Eli ile Araba'yı çalıştırdı diğer Eli ile benim Elimi tuttup öptü. Ona Gülümseyip İyice koltuğa sindim.
On veya Onbeş Dakikalık bir Yolun ardından Camiye gelmiştik. Araba dan indiğimizde bizi gören Can koşarak bize doğru geldi.

"Günaydın Hocam Günaydın Gülizar Abla" dedi gülümseyerek.
Ahmet Can'nın Saçlarını karıştırıp konuştu "Günaydın Can, Nasılsın?" "İyiyim Siz nasılsınız" "Bizde iyiyiz tatlım" dedim Cana bakarak. "Gülizar abla ve Hocam size bir Sorum var, sorabilir miyim?"
"Tabi sorabilirsin" "Hocam şimdi siz Gülizar Abla ile evlendiniz mi?"
Ahmet "Evet evlendik" diye Cevap verince Can Gülümsedi ve bir Soru daha sordu.

"Ee Leylek geldi mi Kapınıza" "Leylek mi?" diye sorduğumda hemen Cevap verdi "Evet Gülizar Abla Leylek yeni evlenenerin Kapısına gelip Bebek getiriyormuş"
Ahmet ve Ben birbirimize bakıp gülmeye başladık Can da bize büyük bir şaşkınlık ile bakıyordu. Ahmet "O Leylek bize daha uğramadı ama İnşallah bir kaç ay'a uğrar" dedi. Ali'nin Canı çağırması ile Can bize görüşürüz diyip gitti.

O gittikten sonra Ahmet'in Omzuna vurdum O ise Omzunu tuttu "Çocuğun yanında niye öyle şeyler diyorsun?" "Ah Gülüm kötü bir şey mi dedim Düşüncelerimi söyledim" dedi ve Omzunu okşadı "Çok mu acıttım, ben çok çok Özür dilerim acıtımak istemedim" dediğimde Beni kendisine çekti ve Sarıldı.
"Sen bana sarılınca tüm acılarım uçup gidiyor"  dediğinde güldüm. Birden aklıma Cami de olduğumuzu hatırladım "Ahmet dur Camideyiz"

"Biliyorum ve tam burada tanıştık Gülbahçem" dediğinde Gülümsedim. "Bence artık içeriye girelim Benim Minaklarıma bakmam lazım, Seninde Vaaz vermen lazım" dediğimde Benden ayrıldı "Peki nasıl isterseniz Gülizar Hanım" dedi ve uzaklaştı.

Trip mi atıyordu bu bana?

Neyse kolaylıkla Gönlünü alırım ben onun Minaklarımın yanına Yuva'ya geçtiğimde hepsi bana doğru koştular ve sarıldılar. "Hoşgeldin Gülizar Abla Hocam"
"Hoşbuldum Selencim" "Seni çok özledik" "Bende Sizi çok özledim"

🐚

Gülizar

Eve geldiğimizde Yemek hazırladım ve yedik. Salonda oturup Filim izlemeye karar verdik. Şimdi Ahmet'in Gönlünü alma vakti diğerek Mutfaktan çıktım ve Ahmet'in yanına Salona geçtim.
Oturduğu Koltuğa oturdum ve Kolarımı Ahmet'in beline sardım.
Bir Elim ile Yüzünü okşadım. "Sevgilim" dediğimde bana döndüm "Efendim Gülizar" "Gülizar? Gülüm yok mu?" dediğimde hafifçe gülümsedi "Şuan yok" "Hmm" dedim ve Yanağını öptüm. "Şimdi?" "Bir şey daha yapabilirsin" dediğinde ne demek istediğini anladım. Yüzüne yaklaştım ve dudağını öpüp hemen geri çekildim.
"Gülüm, Zarif gülüm" dedi ve Anlımdan öptü.

Sonradan Film izlemeye başladı, geç oluncada Odaya geçtik.Yatsı Namazını beraber kıldık. Dolaptan Geceliklerimi aldım ve Tuvalette giyinip Makyajımı temizledim ve Saçlarımı taradım Aynadan kendime son kez baktım şuan üstümdekini açık olup olmadığını sorguladım, açık olsa bile Ahmet Kocam sonuçta dedim ve Tuvaletten çıktım. Ahmet beni ilk defa açık görücekti.

Çıktığımda Yatağa uzanmış bir Ahmet gördüm, beni görünce beni Baştan Aşağa süzdü ve Gülümsedi.
Utanarak yanına gittim ve bende Yatağa uzandım Ahmet bir Eli ile beni kendine doğru çekti diğer Eli ile Saçlarım ile oynamaya başladı.
"Saçların çok güzel, Sen ayrı bir güzelsin Gülüm" dediğinde kıkırdadım. Kahverengi ve Kalçamın aşağasında biten uzun Saçlarım şuan onun için Oyuncağa dönüşmüştü.

Neler oluyor bana Ahmet ile evlenmeden önce ben böyle değildim.

Ahmet Saçlarım ile oynarken ben onu izliyordum. Saçlarım ile oynaması Babamın Saçlarım ile oynaması gibi olduğu için Gözlerim yavaşça kapanmaya başladı. "Böyle devam edersen uyuyacağım" "Uyu Gülüm" dediğinde Gözlerimi kapatım.

Umarım yeni Bölümü beğenmişsinizdir, Oy verip Yorum yazarsanız sevinirim.

Genç İmam/ yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin