Bir parçası

115 6 0
                                    

Hepiniz bunu yeni bölüm sanacaksınız ya da özel bölüm, özür dilerim daha ilk cümleden. Bu duygusal bir yazı olacak.

Çoğunuz biliyorsunuzdur, Astro üyesi Moonbin evinde ölü bulundu. Hepimiz adına üzgünüm ve başımız sağ olsun demek istiyorum. Ailesine ve grup üyelerine bolca sabır dilemek istiyorum.

Ben fazla Astro dinleyen bir insan değildim açıkçası. Şu durumdayken de yalan söylemek istemiyorum sıkı fan olduğuma dair fakat Moonbin Astro grubunda en sevdiğim üyeydi ve bilirsiniz ki o narin ve muhteşem gülüşü herkesin kalbine dokunmayı başarırdı. Çok yetenekliydi. Şarkı söyleyişi, dans edişi... Her şeyden önce de daha 25 yaşında olan bir gençti o. Yaşayacak bir çok yılı vardı belki de.

Hani diyoruz ya hayat çok çabuk akıyor diye. O akış içinde böylesi derin darbeli çarpmalar oluyor. Bu da onlardan biri. Ben daha önceden çok can kaybettim bu sektörde. 12 yıl süren kpop macerama binlerce kişiyi sıkıştırdım. Ve o beraber büyüdüğüm kişilerden de bazılarını kaybettim. Bir tanesi canım gibiydi. Birisi arkadaşım gibiydi. Bir tanesi de tatlı kız çocuğu gibiydi. Hepsi de bir parçamdı. Ben tüm bunlar olunca ve psikolojik olarak çok etkilenince bu sektörü bırakmaya karar verdim. Nefret vardı burada, yargısız infaz vardı. Kan ile mektup yazıp bunu bir idole yollayacak kadar korkunç şeyler vardı. Neler gördüm bir bilseniz...

Moonbin de bu maceramdan bildiğim, sevdiğim biriydi. Dediğim gibi çok Astro dinlemezdim ama birisi kalbime dokununca onu unutmazdım. Arkamda bıraktığımı düşündüğüm sektör bu şekilde yeniden aslında hiç uzaklaşmadığımı bana gösterdi. Keşke böyle göstermeseydi.

Moonbin'in neden aramızdan ayrıldığına dair spekülasyonlar dönüyor ve dönecek de. Hatta başka hayatını kaybetmiş idoller gibi "öldü" süsü vererek gizlice hayatına devam edeceğini düşünenler de olacak. Bunu yapmayalım lütfen. Bırakalım da nasıl olduysa da kaybettiğimiz bu can gittiği yerde huzurla dinlensin. Aynı zamanda ailesi ve sevenleri de bu tarz söylemleri görerek daha fazla üzülmesin. Ne kadar istemesek de güzel bir insanı kaybettik. Hep beraber saygı içerisinde Moonbin'in yasını tutalım.

Bırakalım da "Ay", "Yıldızlar"ın yanında huzurla parlasın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

wannabe::markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin