❝| 12 • Czy kiedyś omal cię nie zabił?

304 11 2
                                    

𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐂𝐮𝐥𝐥𝐞𝐧🍄

Była jedna taka sytuacja. Chciał ci pokazać widok z dachu twojego domu i przez własną prędkość omal nie zrzucił cię z budynku.

𝐉𝐚𝐬𝐩𝐞𝐫 𝐇𝐚𝐥𝐞🍄

Za bardzo się pilnuje w twojej obecności, żeby do tego dopuścić. On dosłownie robi wszystko, żebyś była jak najbardziej bezpieczna w jego obecności.

𝐂𝐚𝐫𝐥𝐢𝐬𝐥𝐞 𝐂𝐮𝐥𝐥𝐞𝐧🍄

Jest lekarzem, on życia ratuje, a nie odbiera. Aczkolwiek raz przez przypadek rzucił w ciebie książką, którą czytał. Wystraszył się, bo zjawiłaś się niespodziewanie. Na szczęście zdołałaś się uchylić przed tym.

𝐄𝐦𝐦𝐞𝐭𝐭 𝐂𝐮𝐥𝐥𝐞𝐧🍄

Poza tym, że przez niego prawie spadł na ciebie wielki głaz w lesie to nie było takich sytuacji.

𝐉𝐚𝐜𝐨𝐛 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤🍄

Em muszę policzyć... Dwa razy się prawie utopiłaś przez niego. Raz się prawie na ciebie rzucił jako wilk. Trzy razy przypadkiem zepchnął cię ze schodów. No i jeszcze było coś, że pianka nad ogniskiem mu się zapaliła i tak tańcował, że przez przypadek wrzucił ci ją za dekolt bluzki. Na szczęście z każdej, z tych sytuacji wyszłaś ocalała, a on przeprasza cię za nie po dziś dzień.

𝐀𝐫𝐨 𝐕𝐨𝐥𝐭𝐮𝐫𝐢🍄

Poza faktem, że cię doprowadza do szału na takim poziomie iż czasem chcesz siebie, albo jego usmażyć na ognisku, to nic zagrażającego życiu nie wydarzyło się z jego powodu. Plus ta sytuacja, w której zostałaś wampirem, to też cię prawie zabił.

𝐊𝐚𝐣𝐮𝐬𝐳 𝐕𝐨𝐥𝐭𝐮𝐫𝐢🍄

Nie, on jest ten odpowiedzialny. Ratuje cię ze wzzystkich niezdarnych katastrof i innych wypadków, więc nie wytwarza dla ciebie dodatkowego zagrożenia.

𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐕𝐨𝐥𝐭𝐮𝐫𝐢🍄

Czy wystarczającym "prawie zabiciem" jest dla ciebie fakt, że postanowił przedstawić cię swojej rodzinie w porze obiadowej? Co prawda przeżyłaś, ale ledwo, ledwo.

𝐊𝐈𝐍𝐆𝐃𝐎𝐌 𝐎𝐅 𝐁𝐋𝐎𝐎𝐃; preferencje ZmierzchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz