Sabah kalkmış hazırlanıp okula gitmiştim. Ve şuan beşinci dersteydik ders notlarim güzeldi , tabikide okulun en çalışkanı değildim ,okulun en çalışkanı Jungkooktu ona her defasında hayran kalıyordum, ders notları olsun, yakışıklılığı olsun, giyinis tarzı olsun veya yetenekleriyle en mükemmelliydi. Boşuna okulun en popüleri seçilmemişti sürekli etrafında kızlar döner dururdu ve bu beni çok sinirlendirirdi ama neyseki o kızlara yüz vermezdi. Bazen gay olma ihtimalini veriyordum ama bunun hakkında elimde hiç bir kanıt olmadığı için bu şekilde düşünmeyi bırakıyordum.
Bunları kafamda düşünürken zil çalmıştı. Öğle arasına girmiştik hoseok ve taeyle kafeterya ya inip yemek yiyecektik.
"Hadi hobi gidelim"
"Tamam sen git ben lavobaya gidip geliyorum"
" Tamam ben gidiyorum gelirsin, çabuk gel ama geç kalma yemek yicez çok açım öğle arası boşuna gitmesin"
"Evet aq bende çok açım hemen gidip geliyorum"
Hoseok lavobaya giderken bende kafeteryaya inmiştim. Tae her zamanki gibi telefonla ugrasiyordu ne var bu telefonda çok merak ediyordum, o yüzden hemen soruverdim.
"Lan dakka başı gözün telefonda aq ne var o telefonda banada söyle, yoksa birşeyler mi saklıyosun."
"Y-yo yok bişi öylesine istagramda geziniyodum " neden kekelemisti ki kessin birşey var o telefonda ama fazla kurcalamadim söylemek isterse söylerdi.
"Jimin sana birşey sorabilir miyim "
" Evet taetae sorabilirsin nie izin aliyosun ki "
"Şey hani seninki varya "
"Jungkooktan mı bahsediyosun"
"Kaç tane seninki var amk ondan bahsediyorum kimden bahsedicem başka "
" Tamam tae ee nolmus ki Jungkook'a yoksa bişimi oldu"birden öyle diyince içime kurt düşmüştü.
" Ha yok bişi olmadı. Ben şeyi sorucaktım"
" Yeter amk ne sorucan söyle artık yemek yicez daha"
" Tamam mochi sinirlenme hani Jungkook'un yanında gezen bir arkadaşı varya."
"Yoongi'den mı bahsediyosun"
"Hıhım"
"Ee nolmus ki yoongiye lan nie geveleyerek soruyosun sor işte ne sorucaksan "
" YA BEN ONU 3 AYDIR SEVİYORUM BANA AYARLA LUTFEN KÖLEN OLİM AMA NOLUUR BANA AYARLA ONU "
"Lan gevşek nie bağırıyorsun herkes bize bakiyo amk "
"Bilmiyorum ki nie bağırdığı mi boşver baksınlar ee hadi bana ayarla onu"
H-"Kimi ayarlasın sana " hoseok gelmişti.
" Ya uf Jungkook'un en yakın arkadaşı varya süt beyazı renginde olan Yoongi"diye açıklamıştım.
H-"Ha şu kedi çocuk mu"
T-" Ne kedisi, o sadece benim kedim"
H-" tamam tamam sadece senin olsun kim alır ki onu zaten ölü gibi ya hiçbir mimik görmedim onda"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MELEĞİM~
Teen Fictionailesi tarafından yargılanan jungkook ilk defa aşık olarak kendini özgür hissetmişti.